A-50 Shmel , Mainstay / A-100 Premjer (Berjev)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
16164830.858993.3254.jpeg
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Nagy a "fehér zaj"

DWflgIjWsAAoWfs.jpg


#RUAF A-50 AEW or Be-976 telemetry a/c @ Talagi 18FEB18

Két nappal későbbi bejegyzésnél no fehér zaj.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
A-50U 270 bevetéssel
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Ez volt az 5. átadott példány
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat
A legújabb repülési radar A-100 a második repülést végzett a tesztelés keretében

samolet_dalnego_radiolokacionnogo_obnaruzheniya_a100-n2rqn1j8-1545323765.t.jpg

"A repülő radar új generációja sikerült beillesztenie a radar és az informatika területén a legfejlettebb alapkutatás eredményeit. Az A-100 technikai megoldásokat a modern elektronikus alkatrészalap, a nagy teljesítményű számítástechnikai eszközök és a hazai rádióelektronika legújabb eredményei alapján alkalmazták. valamint a feldolgozáshoz szükséges számítógépes komplexum, valamint az üzemeltetők automatizált munkahelyei. egy új komplex létrehozásáról, amelynek célja az A-100 harci és repülési teljesítményének elérése, amely jelentősen meghaladja mind a hazai, mind a külföldi partnereket ”-
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat
De miért ragaszkodnak az elavult hajtóműhöz? A gép őrjáratozási idejét komolyan lekorlátozza, gyakrabban kell újratölteni vagy leszállni.
Az A-100 gépeken már nem ez van, hanem a képek alapján sokkal magasabb kétáramúságú hajtómű. Az A-50 fotón a hsz-ben kb. 60-as évek közepi hajtómű design köszön vissza. Az A-100-nál minimum 80-as évek.

IL-76MD-90A_-_MAKS2013firstpix11.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: Pocok75
De miért ragaszkodnak az elavult hajtóműhöz? A gép őrjáratozási idejét komolyan lekorlátozza, gyakrabban kell újratölteni vagy leszállni.
Az A-100 gépeken már nem ez van, hanem a képek alapján sokkal magasabb kétáramúságú hajtómű. Az A-50 fotón a hsz-ben kb. 60-as évek közepi hajtómű design köszön vissza. Az A-100-nál minimum 80-as évek.

Gondolom elég nagyot dobna a gépek árán a hajtóműcsere.