Mármint arra, amit én írtam?
Pal eredeti kommentje törölve lett sanszsan, de azért válaszolok rá. Bár tudnám, hogy minek... Az eddigi stílusa és teljesítménye alapján visszatérte után és gyors permbanra számítok...
Az összes írásom arról szól, hogy felvilágosítani próbáljuk a társszerzőkkel a társaságot...
A többi részére meg nem reagálnék, mert polidili, csak röviden. Horthy nem volt szerintem fasiszta, hogy nagy államférfi sem, az is biztos. Egy volt a történtelem sok diktárora közül.
Ó, persze. Referenciának, aztán két hónap ban után mutasd a tiédet...
https://htka.hu/author/molnibalage/
- Bringával járok az esetek 99%-ban, még BKV bérletem sincs. Ez nem ideológia, hanem praktikum és szeretek mozogni is. 20 perc bringával az, ami BKV-val lenne kb. 40-50 perc. És ahhoz képest olcsóbb is, bár azért kell a bringára költeni, ha évi 6 ezer km-et tekersz esőben és minden szar időben. Meg akkor, ha ellopják az első-hátsó kerekedet...
- A bringám egy 120k-s Gepida Alboin, ha már ennyire személyeskedni akarsz, de mióta megvan azóta simán elköltötte rá mégegyszer ennyit üzemeltetés és a lopás miatt.
- Piroson nem hajtok át, mert élni akarok, ellenben az autósok hobbija ez. És igen, szabad általánosítanom. Minden nap, kivétel nélkül a napi útvonalamon a Soroksári és Haller sarkán kb. 3-4 seccel a narancssárga után is áthajt valaki belváros felé haladva akkor, amkor már mi kapunk a Haller felől zöldet, akkor húz át kb. a kereszteződés közepén az autós. Nem emlékszem olyan hétköznapra, amikor ne történt volna ez meg, pedig minden reggel úgy kelek fel hétköznap, hogy vajon aznap lesz-e végre az a nap... Kb. rühellem azon bringásokat, akik olyan faszok, hogy csúcsforgalomban az Astorián képesek erre bringával vagy máshol is. (A gyalogosok viselkedése érdekes még a fővárosban. Gyak. átálltak hallás alapján járdáról lelépsére. Mivel a bringám jól karban van tartva hangtalanul suhanok. Napi szinten lép lassan elém valaki és emiatt inkább az út közepén megyek a szűkebb utcákba...)
- Az is átlalános jelenség, hogy sok autós belehajt abba a kereszteződésebe, amiből nem tud kijönni. Ebből igen hamar csinos dugó lesz. Bárhol, mondhatom neked a főbb kereszteződéseket, ahol ez kb. instant van, amint nagy a forgalom, de átlagos hétköznap is ez van a kisebb utcákban. A Fehérvári és Budafoki út sarkán számomra már picit unalmas, hogy állandóan nekem kell mutogatnom a jobbkézszabályt az autósok kb. 1/3-nak... Vagy azért, mert nem indul el, vagy azért, mert a keves sofőr majdnem elüt...
- És igen, van jogsim, de nem használom.
Másegyéb közlekedési problémád van?
Nem olvasom kivéve, ha valaki belinkel valamit, de sokszor még akkor sem. Egyébként meg feltételezések helyett lehet kérdezni is. Persze tőled csak is erre nagypofájú beszólást vártam, semmi mást.
Nem, te meg nem értett bannolt zseni, hanem az is egy oldal. És mivel elolvastam és láttam, hogy pontos az adott része, ezért minek gépeljem vagy másoljam be, ha linkelni is lehet.
A magyar wiki többnyire nem túl haszonos, de a katonai repülés egyes oldalai ez alól kivételek, mert Allesmor (a stílusa alapján) írta azokat és hála istennek senki nem barmolta szét azokat.
Talán akkor leírhattad volna, hogy a cikk tartalma miért és hol pontatlan, de ehelyett fröcsögsz. Végigmentem az eseményeken és bemutattam őket. Tehetek én róla, ha a vége megint az, ami...?
10+ év után sikerült egy 3 hónapos kesziadást bevállalni. Epic.
Az V4 EU BG feajánlás megvolt, de a vállaláshoz szükséges képessége 1+ évvel utána sincs meg. Ennek talán tapsolni kéne?
Hát annak, hogy a repülőgép SR IR AAM-ja szépen kiesett? Az megvan, hogy akkor LR AG konfiggal pótossal a Gripennek nincs légiharc-rakétáka jelenleg...? Erre szerinted mit kéne mondani?
Megáll az eszem, de tényleg.
(Én csak azt csodálom, hogy eddig vártak a bannolásoddal...)
Ja értem, pofázol, de érdemben nem reagáltál. Ez aztán a "vitakultúra"...