Hát pedig barátom ennyibe kerülnek ezek a gépek, függetlenül attól, hogy minden alap nélkül mit gondolsz.És komolyan elhiszi valaki,hogy 50milcsi egy hotpuritán katonai G merci?Neharagudjatok,de az segghülye
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Hát pedig barátom ennyibe kerülnek ezek a gépek, függetlenül attól, hogy minden alap nélkül mit gondolsz.És komolyan elhiszi valaki,hogy 50milcsi egy hotpuritán katonai G merci?Neharagudjatok,de az segghülye
Rendőrségi használatra jó a Vitara.Niva francia dizelmotorral terepen simán jobb.Vezettem mind a kettöt.Najó,nem ebben az évtizedben,de elég rendes terepen is.Ezek az aszfaltbetyár autók jobb földúton még elmennek,de egy lénián már bajban vannak.Ha tényleg terepre kell menni,akkor meghalnak.Saját tapasztalatFogalmad sincs, hogy mi kell a rendőrségnek és hogy hol dolgozunk. A rendőrség messze legjobb beszerzései közé tartozott a pár éve megvett aszfaltbetyár Skoda Yeti. Az a tény, hogy kicsit magasabb az alja és hogy van benne összkerékhajtás, valamint hogy elég robosztus jószág, messze a sima Astrák és egyéb személyautók fölé helyezi. A Vitara is hasonló adottságokkal bír. Alföldön, havas, saras talajon nagyon hasznosak, mert rengeteg olyan helyen elmennek, ahol nem mennek el a kétkerék meghajtásúak.Továbbá felmennek a padkán, nem akadnak fel, nem vered le az alját mindenhol. Nagyjából vidéken még a nagyvárosokban is Yeti meg akár Vitara, esetleg Duster kellene.Az ügyintéző Audik, Focusok, Astrák sokszor okoznak gondot. A Nivát meg vezesse 12 órában akinek két anyja van. Látszik hogy nem kellett még használod járőrözésre. Eleve bedurran a karod a kormány tekeréstől, kis tempóban csak izmozol vele. Szar a váltója, márpedig sokszor kell váltani ha járőrözöl. Nagy tempóval meg nem lehet velük menni, mert kb 100 km/h óránál vagy már alatta is halálfélelmed van. Nincs benne légkondi sem, ami már alap kellene hogy legyen, kényelmetlen belül. Aláírom hogy terepen jó, de összességében csak a baj volt velük.
Hát barátom,a VBas luxusverzió nincs 50milla.Nézd meg a listaárakat.Szoval az 50milcsis katonai nagyondurva "alkotmányos" költség.Cirka 300%os.Hát pedig barátom ennyibe kerülnek ezek a gépek, függetlenül attól, hogy minden alap nélkül mit gondolsz.
Mi nem nagyon szoktunk váltani anno kint. Kettes + felezo és el docogtunk egész nap hegyen, mezőn, aszfalton. De néha még ez a tempó is sok volt, olyankor egyes + felezo, az kb 3 km/h gazadas jelképes, inkább csak alapjárat, meg bologatni is lehetett közben.Fogalmad sincs, hogy mi kell a rendőrségnek és hogy hol dolgozunk. A rendőrség messze legjobb beszerzései közé tartozott a pár éve megvett aszfaltbetyár Skoda Yeti. Az a tény, hogy kicsit magasabb az alja és hogy van benne összkerékhajtás, valamint hogy elég robosztus jószág, messze a sima Astrák és egyéb személyautók fölé helyezi. A Vitara is hasonló adottságokkal bír. Alföldön, havas, saras talajon nagyon hasznosak, mert rengeteg olyan helyen elmennek, ahol nem mennek el a kétkerék meghajtásúak.Továbbá felmennek a padkán, nem akadnak fel, nem vered le az alját mindenhol. Nagyjából vidéken még a nagyvárosokban is Yeti meg akár Vitara, esetleg Duster kellene.Az ügyintéző Audik, Focusok, Astrák sokszor okoznak gondot. A Nivát meg vezesse 12 órában akinek két anyja van. Látszik hogy nem kellett még használod járőrözésre. Eleve bedurran a karod a kormány tekeréstől, kis tempóban csak izmozol vele. Szar a váltója, márpedig sokszor kell váltani ha járőrözöl. Nagy tempóval meg nem lehet velük menni, mert kb 100 km/h óránál vagy már alatta is halálfélelmed van. Nincs benne légkondi sem, ami már alap kellene hogy legyen, kényelmetlen belül. Aláírom hogy terepen jó, de összességében csak a baj volt velük.
Katonai változatban már alap a repeszállóság. Az erősitett futómű. Az egyszerubb hatékony motor. Ez egy katonai mercinél alapból megemeli a vétel árrat.Hát barátom,a VBas luxusverzió nincs 50milla.Nézd meg a listaárakat.Szoval az 50milcsis katonai nagyondurva "alkotmányos" költség.Cirka 300%os.
Benzinest pörgetni kellet rendessen,de a peugeot 1,9es dizel motorral baromijó terepjáró.De nem egy üldöző tipus,az biztos.Dehát végülis tarló a neve,nem autóápályaMi nem nagyon szoktunk váltani anno kint. Kettes + felezo és el docogtunk egész nap hegyen, mezőn, aszfalton. De néha még ez a tempó is sok volt, olyankor egyes + felezo, az kb 3 km/h gazadas jelképes, inkább csak alapjárat, meg bologatni is lehetett közben.
A Wolfrol beszélsz,nem egy sima G merci rajkocsirol.Katonai változatban már alap a repeszállóság. Az erősitett futómű. Az egyszerubb hatékony motor. Ez egy katonai mercinél alapból megemeli a vétel árrat.
Ha maradnak a jelenlegiek,az MH hamarossan királyi bandérium lesz.Humánerőferrást meg nyiltan jobbágynak fogják hivni.És a sereg legnehezzebb fegyverzete meg at olmosbot lesz.A V4 eggyütműködés keretében meg megvesszük az elfekvő lengyel t55 készletet,egy gondossan kiválasztott közvetitő cégen keresztűl.Természetessen közbeszerzési eljárás nélkül,99évre titkositva..Ja,es darabokban,hogy itthon összeszerelő üzemet lehessen alapitani hozzá.Emellet Ikarusz buszokra fognak Krab tornyokat szerelni,a Skoda művekben gyártott D20 tarackcsöves változatot.Tekintettel az Oo-bol beszerezhető,"jo+olcsó" hozzáférésű hh.-us legkor4szerűbb 1959mintájú elfekvő lőszerkészletekre.De csak az otimizmus beszél belőlem
Sima rajkocsi 38 milla.A Wolfrol beszélsz,nem egy sima G merci rajkocsirol.
Az erősített futómű abban is alap mert úgy lett kialakítva hogy rá lehessen tenni pót páncélzatot + rádiók stb.A Wolfrol beszélsz,nem egy sima G merci rajkocsirol.
250 darab.
Elvileg 1,6-os, száz egynehány lovas. Érdekelne, hogy hány napig gyárthattak ennyi kocsit.
Nálunk.De nem a nagyvilágban.Az alap,nem páncélozott katonai változatok a Land Rover Defender árainál picit többek,de nem sokkal.Sima rajkocsi 38 milla.
Mit értesz erősitett futmű alat?Mert mint terejáró,eleve erős a futómű.Az erősített futómű abban is alap mert úgy lett kialakítva hogy rá lehessen tenni pót páncélzatot + rádiók stb.
Rendőrség alapvetően nem terepen dolgozik.Szaladgálló autónak személyautó is elég.50millábol meg egy nagy Unimogot veszel,full felszerelve.Különben én polgári életben sem értem ezeknek az aszfaltbetyár autknak a sikerét.Egy értelmük van,csajok elött fittizni.Terepjároként semmirevalók,földuton is csak jó időben.egy dizelesitett Niva többet ér terepen.
Ifjoncként volt balerina barátnőm.Vasággyal volt 40kiló,de volt benn energia,szivósság és erő.Elvittem koronglövészetre,simán megbirkózott a skeetpuskával.Pedig az már tényleg rug,ha nemjol fogod.Balerinák csak látszatra törékennyek,valójában rohatkemény csajok
A balerinák kemények. Az a 18-19 éves aki gyengébb mint egy 14 éves kislány meg se próbáljon balerinának menni, inkább a balerinák jöjjenek katonának is!
Nálunk.De nem a nagyvilágban.Az alap,nem páncélozott katonai változatok a Land Rover Defender árainál picit többek,de nem sokkal.
Mit értesz erősitett futmű alat?Mert mint terejáró,eleve erős a futómű.
Nem tudod megmagyarázni neki....De nem annyita,hogy elbírjon + páncélt.
Sokáig azt hittem troll , aztán rájöttem, nem az, ...Ki a f+szom ez az Celebra a fél fórum az Ő agyrémeivel van teli. Mindenki itt próbálja meggyőzni hogy a föld kerek. Ne szóljatok hozzá , bolondot ugy sem lehet, meggyőzni.
Tudom.De az nem szabvány mezei tereppjáró.De összekeverni egy páncélozott járrkocsit egy sima katonai terejáróval árvitában,nem val sok észre.Mert arra,hogy a határon járörzésre egy rendes straabiró terepjáróval járörözön,ne egy aszfaltbetyár SUVval megjegyzésre ideirja egy ppáncélozott járőrjármű árát,és katonai terejáró személykocsinak beállitva.Mert 38 meg 50milcsiért speciális páncélozott járgány ára,ami meg full fölösleges egy a keritésnél járöröző,lényegében határőrjárörnek.Mintha a Bren gépkarabély árát egy preciziós Walter pontlövő fegyverével hasonlitaná.Sima,mezei raj G merci nem egy harctéri járörpáncélos.Feladatorientált járműkategria az ismeretlen fogalom?De nem annyita,hogy elbírjon + páncélt.