Senki nem mondta, hogy a RM kispályás lenne, ugyanakkor elmondható, hogy a RM rendszeresített járművet saját maga, teljes egészében még nem tervezett.
Kétségtelen, hogy fegyverzeti téren csúcsminőségre képes, ugyanakkor a meghajtásban, és a járművek alapjainak lerakásában nem igazán jeleskedik.
Megvették a MAN védelmi divízióját, de tulajdonképpen ott is MAN alapokra építenek át járműveket.
Tulajdonképpen a Lynx az első komoly próbálkozásuk, viszont Ő maguk is azzal dicsekednek, hogy tulajdonképpen csak összelegózták az egészet. Ha pedig azt is hozzávesszük, hogy a váz maga sem saját találmány, akkor inkább elkeserítő és erősen izzadtságszagú a dolog.
Szerintem nem az a lényeg, hogy szar-e vagy nem szar-e a Lynx. Inkább az, hogy nem szabad mindent készpénznek venni amit a RM beígér a Lynx-szel kapcsolatban.
Itt mindenki, aki a Lynx-et favorizálja azt hiszi, hogy ez egy olyan jármű ami a PUMA-val mindenben egyenrangú tudna lenni, amennyiben mi azt megrendeljük.
Erre csak annyit tudok mondani, hogy nézzük meg, hogy hogyan lett 3+9-fős a Lynx az amerikai tenderre. Rá kell jönni, hogy lehet, hogy specifikációkban "autóskártya" szinten egy non-plus-ultra jármű, ugyanakkor aki bele tudja magát képzelni annak a jövőbeni 9 katonának a helyébe, akiket az ülések SZÁMA szerint bele akar passzírozni a RM a járműbe, az rájöhet, hogy ez így nem lenne f@sza!
Múltkor felhoztam az Ajaxot. Elvileg az angolok kérhették volna a CT40-es toronnyal is 3+6 fővel. Ők mégis a 3+4 mellett döntöttek. Hogy miért? Ezért:
Ez elvileg nem a 40-es torony, de jól látszik a koncepció. Én mondjuk kicsit nagyvonalúnak érzem ezt a helykihasználást
, de amit a RM csinál az minden csak nem életszerű kialakítás.
Különben én pontosan valami ilyen megoldásra gondoltam, amikor a Jelcin hátsó részének lehetséges átalakításáról beszéltem
@dudinak.