Így is úgy is magyar lesz.Ha megvennenk a Konstruktat is akkor az mar magyar hadiipar
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:
Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.
Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.
Így is úgy is magyar lesz.Ha megvennenk a Konstruktat is akkor az mar magyar hadiipar
De ennyi...Beszállít az Airbusnak Embraernek, Leonardonak
De ennyi...
Alapvetően a hagyományos alumínium héjszerkezetek gyártásában van a cégnek tapasztalata és technológiája.
Önálló konstrukciójuk az L39 de annak a ránc-felvarrott verzióját már nem fogják tudni eladni olyan mennyiségben mint a korábbi verziót a "béketábor" országainak.
Nem értem hogy egy magán befektető milyen fantáziát lát a cégben.
Se high-end technológia, se egy ütős jó saját típus, se piacméret, semmi...
Ha állami tulajdonban lenne akkor még értem hogy tömködik pénzzel mert stratégiai okokból fontos lehet hogy legyen egy ilyen "képesség", de piaci alapon szerintem nem magyarázható a befektetés
Pontosan, se korszerű, se eladható technológiája nincs a cégnek. Az Aero Vodochody lényegében egy értéktelen kisvállalkozás, különösebb jövőkép nélkül. Hatalmas botrány lenne, ha Magyarország lenne az eladhatatlan L-159/L-39NG utolsó vevője, tisztán politikai korrupció okán. A légierőnek nincs szüksége erre a gépre, ha mindenáron jet trainert akarunk, akkor ott a korszerű Master, amit a lengyelek és az izraeliek is vettek, nem véletlenül!De ennyi...
Alapvetően a hagyományos alumínium héjszerkezetek gyártásában van a cégnek tapasztalata és technológiája.
Önálló konsyrukciójuk az L39 de annak a ráncfelvarrott verzióját már nem fogják tudni eladni olyan mennyiségben mint a korábbi verziót a "béketábor" országainak.
Nem értem hogy egy magán befektető milyen fantáziát lát a cégben.
Se high end technológia, se egy ütős jó saját tipus, se piacméret, semmi...
Ha állami tulajdonban lenne akkor még értem hogy tömködik pénzzel mert stratégiai okokbólfontos lehet hogy legyen egy ilyen "képesség", de piaci alapon szerintem nem magyarázható a befektetés
Semmit. Reméljük csak egy rossz üzleti érzékű tökfilkó magánakciója és nem a Zrínyi2026 légierőt érintő részét kisiklató korrupciós ügy előszele!De most ebből az Aero-ból technikai szinten mi eshet le nekünk? Szóval mit gyártanak ami számunkra kell és megfelelő?
Kerdes hogy az Arzenal mennyire "maganceg".Nem értem hogy egy magán befektető milyen fantáziát lát a cégben.
Beszállítói pozíciót gondolom.De ennyi...
Alapvetően a hagyományos alumínium héjszerkezetek gyártásában van a cégnek tapasztalata és technológiája.
Önálló konsyrukciójuk az L39 de annak a ráncfelvarrott verzióját már nem fogják tudni eladni olyan mennyiségben mint a korábbi verziót a "béketábor" országainak.
Nem értem hogy egy magán befektető milyen fantáziát lát a cégben.
Se high end technológia, se egy ütős jó saját tipus, se piacméret, semmi...
Ha állami tulajdonban lenne akkor még értem hogy tömködik pénzzel mert stratégiai okokbólfontos lehet hogy legyen egy ilyen "képesség", de piaci alapon szerintem nem magyarázható a befektetés
Semmit. Reméljük csak egy rossz üzleti érzékű tökfilkó magánakciója és nem a Zrínyi2026 légierőt érintő részét kisiklató korrupciós ügy előszele!
Pontosan, se korszerű, se eladható technológiája nincs a cégnek. Az Aero Vodochody lényegében egy értéktelen kisvállalkozás, különösebb jövőkép nélkül. Hatalmas botrány lenne, ha Magyarország lenne az eladhatatlan L-159/L-39NG utolsó vevője, tisztán politikai korrupció okán. A légierőnek nincs szüksége erre a gépre, ha mindenáron jet trainert akarunk, akkor ott a korszerű Master, amit a lengyelek és az izraeliek is vettek, nem véletlenül!
Mintha kett volna erről anno szó, hogy akarunk ilyen gépeket venni és a cseh gépek is szóbajöttek. Mondjuk arról nem volt szó, hogy megvesszük az egész gyárat.Aero beszállítója több nagynak is
Airbusnak beszállít alkatrészeket az A220, A350, A400M, A321-be
Embraer esetén KC-390-be
Leonardo esetén a C27J-be
Ezen felül a sugárhajtású "kiképzőgépeket", gyárt L39 és származékai.
Őt.De most ebből az Aero-ból technikai szinten mi eshet le nekünk? Szóval mit gyártanak ami számunkra kell és megfelelő?
https://jogalappal.hu/kikepzo-repul...AdTPnMmk1oflborqTA8BJnrmwR53YQIqLamLj-ih2hucU
Béle bátyánk véleménye a témában.
Semennyire. A honvédelmi minisztériumhoz tartozik.Kerdes hogy az Arzenal mennyire "maganceg".
Ez a Pécsi Magnus?Jó kérdés. Drónok? Most(anában) kapott egy kompozit rep-gépes cég állami fejlesztési pénzt. Pár száz m HUF. Hangsebesség alatt a vegyes technológia még sokáig elég.
"Összességében az Aero Vodochody a V4 fegyvergyártásának egyik ékköve, egy új, piaci bevezetés előtt álló, vélhetően sikeres termékkel (L-39 NG), úgyhogy a gyár megszerzése meglehetősen jelentős fegyvertény lenne." A vég-konklúziója.https://jogalappal.hu/kikepzo-repul...AdTPnMmk1oflborqTA8BJnrmwR53YQIqLamLj-ih2hucU
Béle bátyánk véleménye a témában.
Az Aero magazin hatlapján folyamatosan ott van. Miért?Őt.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Aero_L-39NG
2019es fejlesztésű sugárhajtású kiképzőgép.
4+2-őt megvesz a cseh állam, meg 4-re majdnem aláírt szerződésük van Szenegállal. Már bejelentették a bizniszt csak vmi pecsét még hiányzik. De anno a Z2026 tervei kozt szerepelt, hogy mi is vennénk hasonló gépet.
https://www.haborumuveszete.hu/phirek/8/katonai-tipusok/ujabb-elorelepes-az-l-39ng-fejleszteseben