A technikai adatai szerintem jobbak, mint a török fostalicskának.
- páncélvédelem Level 3 (4-re) bővíthető (Yalcin, "high level", de 4-ig bővíthető);
- aknavédelem 4a/4b (4a/3b);
- 13,3 tonna, 140 km/h maximális sebesség (14 tonna, 120 km/h);
- 60/35 % emelkedő és oldaldőlés (60/30 %);
- lépcsőmászás 0,85 m (0,5 m)
- 900 mm gázlómélység (1,1 m);
- 7 ülés (9);
Elsőre mindenképp jobb terepjárónak tűnik, a maximális sebesség is imponáló. A páncélzat, aknavédelem terén a dél-afrikai tapasztalatok a legrégebbiek.
A minőséggel kapcsolatban nem osztom az aggályaitokat, illetve csak annyiban, hogy a Currusra egy kuglibábut se bíznék, azt is csak elrontanák
. Az hogy török, vagy dél-afrikai mérnökök tervezték, ottani vállalatok gyártanak hozzá alkatrészt, annyira nem releváns, akkor sem, ha egyébként Dél-Afrika tényleg leszállóágban van...
kriss-nek igaza van abban, hogy tök mindegy a katonai szempont, ha nincs mellette más előny.
Mondjuk itt lenne, mert ezt pont úgy hirdetik, hogy technológia átadással, helyi ipar bevonásával
.