En mar evekkel ezelott irtam csak akkor az is jo lett volna es elnyomtak...csoda hogy nem kell senkinek?!

Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
En mar evekkel ezelott irtam csak akkor az is jo lett volna es elnyomtak...csoda hogy nem kell senkinek?!
Ez viszont nem hasonló kategória, hanem egy kurv@ nagy bálna!
Csak összehasonlításul:
Egy ilyen 2018-as ára 241M USD újkorában.
A 320neo meg valahol 110M körül.
Maga a képen szereplő gép meg elég friss (2014-es).
Mondjuk így Covid alatt, szerintem megkapjuk használtan annyiért, mint a 320neo-t.
Ha meg tényleg MRTT lesz belőle (ehhez ugye minimálisat kell rá költeni), akkor nagyjából senki nem fog a 320-as után sírni.
Ha tippelnem kellene, akkor ennek is kevés ideje van a nagyjavításig, de talán a Covid végéig kibírja. Utána meg kerülhetnek bele finomságok. Nedves pilonok, Cobham podok.
A palletizált belső modulokat meg csak le kell emelni a polcról. Ha meg kap pár plusz ablakot is, akkor még Szíjjártó is vidáman integethet az ablakból!
Az a jó, hogy ha ebből tényleg MRTT lesz, akkor majd a "kormánygépet" fogja a Honvédség az igények szerint használni.![]()
@Szittya már célzott rá, de ez teljesen nyilvánvaló is, hogy valószínűleg már kész 330-as pilótákat vettek fel a Honvédségbe. Majd szépen letudták az alapkiképzést, és már ülhetnek is a gépekre.
De még mindig jobban megéri a Wizzairnak pilótát képezni rá mint a külügynek főleg úgy,hogy főleg a Wizzair fogja használni.
Volt azoknak minden baja amit el tudsz képzelni. Azt nem akarjátok megérteni, hogy van egy olyan dolog ezekben a felújításos játékokban, hogy ár/érték arány amit ki kell balanszírozni a nyert képességek és az ár és a további lehetséges maximális élettartam és esetleges további fejlesztési tartalékok közt, ebbe a képletbe jön még be mint változó, hogy a nemzetgazdaságnak mi a jobb egy új technika rendszeresítésével és beszállítói láncával csúcstechnológiát (mégha kisebb mértékű elektronikai és egyéb dolgok) bevinni a gazdaságba hosszú távon minél nagyobb hozzáadott magyar tudással vagy pedig egy régi felújításának esetleges itthoni megszervezésével mit lehet itthon nyerni. Mi éri meg jobban hosszú távon, mert itt ezek mentén forognak a dolgok, mivel az egyik cél, hogy modern hadiipar jöjjön létre ennek az egésznek a hozományaként itthon illetve, hogy a hazai ipar bekapcsolódjon a nagy európai haditechnikai cégek beszállítói láncaiba.
Mit fog vele szállítani a Wizzair, aki eddig csak fapados utasokat szállított?
Ha nincs rá pilótája, akkor minek az egészbe a Wizzair?
Ki csinálja majd a földi kiszolgálást? Az Aeroplex, mint az A319-eseknél....
Mit fog vele szállítani a Wizzair, aki eddig csak fapados utasokat szállított?
Ha nincs rá pilótája, akkor minek az egészbe a Wizzair?
Ki csinálja majd a földi kiszolgálást? Az Aeroplex, mint az A319-eseknél....
Az államnak minek?...majd pedig az év nagy részén üresen keringett volna a Balcsi felett, hogy meglegyen a repült óra.
Ha meg a WIZZ szervez rá teherfuvart, akkor a hasznon osztoznak.
A WIZZ-nek is jó, mert nem kell a személyzetnek fizetni, az államnak is jó, mert bevételt jelent, miközben a pilóták folyamatosan repülhetnek.
Ha meg elkezdesz megint államszervezetváltásról hadoválni, szálanként tépem ki a szemöldökömet!![]()
Katarhoz még ennyit. A mai gép uzlet mellé délelőtt SzíjjártóÉs ha ezzel a géppel átvesszi részben a Katariaktól a Budapest Katar vonalat?
'21 januárjára van tervezve a katari gázszállítás beindítása.
És ha ezzel a géppel átvesszi részben a Katariaktól a Budapest Katar vonalat?
Még jó, hogy sikerült felfognod, hogy nem a honvédség vette hanem az állam. Mi lenne ha még ezt az egyszerű dolgot sem értenéd?Rendben.
De ha nem kap MRTT kittet,akkor katonailag nekünk irreleváns.
Kapjon MRTT kittet,önvédelmi rendszereket.Kerüljön át a Légierőhöz,és utána még mindig csinálhat üzleti szállitásokat.
Majd ha 330MRTT lett belőle,örülni fogok.
Igen, ezt írtam én is. Valószínűleg ilyen szállításokat fog csinálni a keletre. Valószínűleg létrehoztak erre egy céget (xy kft, létszám 1 fő, alaptőke 3 millió Ft), a repülőgépvásárlást és költségeket a külügy fizette, a Wizzair adja a nevét és a szakértelmét (pilóták), a haszon pedig nem tudjuk hogy kié lesz.
Belenéztem. Hát nem kellett volnaA facebook oldalukon irtózatos fröcsögés megy, csak erős idegekkel ajánlott megtekinteni.
Oszt honnét tudjuk hogy későbbiekben nem e lesz felszerelve MRTT képességgel is. Lehet hogy pont ezért is erre a típusra eset a választásuk. Az airbussal egyébként is úgy gondolom hogy jók lehetnek a gazdasági kapcsolataink. Egyébként nem kell mindenbe belekötni. Sztem a mostani környezetben egy jó vétel lehetett. Fiatal gép. Még bőven belefér neki 15-20 év üzemidő is. Egyébként meg jól csinálták hogy civil környezetbe értékesítik a szabad kapacitását. Nem mostban kell gondolkodni. Hanem évekre előre amikor ismét valószínűleg hiány lesz az áruforgalmazásra a kapacitás.Pedig 330ra már kész MRTT
Mégegyszer megkérdem,minek a külügynek egy 330as teherszállitó?Még jó, hogy sikerült felfognod, hogy nem a honvédség vette hanem az állam. Mi lenne ha még ezt az egyszerű dolgot sem értenéd?
Belefér Szíjjártó jachtja, a töke ki van, hogy mindig kocsival kell vontatni az Adriára.Mégegyszer megkérdem,minek a külügynek egy 330as teherszállitó?
Megjegyzés.Az MH az állam része.Ha nem tudnád....
A gond az,hogy mire vették.Belefér Szíjjártó jachtja, a töke ki van, hogy mindig kocsival kell vontatni az Adriára.
.....
Ott volt zsé elkülönítve, ő irányítja ezt a komplex szerződéskötést Katarral, igazából nem mind1, melyik minisztérium vette, ezen minek lovagolni???
Belefér Szíjjártó jachtja, a töke ki van, hogy mindig kocsival kell vontatni az Adriára.
.....
Ott volt zsé elkülönítve, ő irányítja ezt a komplex szerződéskötést Katarral, igazából nem mind1, melyik minisztérium vette, ezen minek lovagolni???
Az államnak minek?
Közvetlen katonai célra meg igy átalakitani,mégis hogyan?
Pedig 330ra már kész MRTT kitt van,nem csak igéret
...
Persze a potenciális katari Hiúz export lehet felfelé tolt az áron.
...
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..