Sajnos nem fogod megkapni. Azért nem, mert létezik egy teljesen átláthatatlan szervezet, amit úgy hívnak, hogy 'Zrínyi Nonprofit Kft'. Kívülállóként nem tudsz felvételeket készíteni, legfeljebb sajtónyilvános rendezvényeken, annak az összes korlátaival. Nincs hozzáférésed az eseményekhez, intézményekhez, személyekhez.
A Zrínyi saját musztert nem fog neked kiadni, külsős céget (PR/reklámügynökséget) pedig a HM nem fog megbízni kampányokkal, hiszen arra (is) ott van (lenne) neki a Zrínyi Média. A kör bezárult. Maradnak a honvedelem.hu -s "Géppuskák recsegésétől volt hangos a szomódi lőtér" típusú tudósítások.
Nem biztos am ez. Ha rajuk parancsol a Foni, hogy fel kell tolteni, akkor RR lepnie kell majd.
Ekkor ket eset lehetseges:
1. valaki Maroth-fele epelmejure bizzak, aki olyasmit csinal, mint pl amit javasoltam - publikus palyazat - es akkor a ZM altal (is) leforgatott 10-20 oranyi anyagbol 10-100 millio kozotti osszegert korrekt eves kampanyra valo kampanyanyagot kapnak, amit mondjuk masik 100-200 millioert jatszatnak celzottan, a megfelelo feluleteken (lehetoleg nem a Meszaros Lolo cegei altal menedzselve, ugye.) Meg ha csak parszaz vagy parezer extra jelentkezot is is hoz, legalabb megmozgatta a szimpatizalo kozonseget es gerillakampanynak is beillik a palyazat, a vvegosszeg meg nem volt komoly, azaz a ROI jo magas.
2. hipphopp megalakul az Ezusthajo 2. Kft meg a Happy End 2 Kft (idosebbek tudjak, mire celzok az elso Orban-kormany idejebol) es hirtelen havi (!) tizmillliardos produkcios budzse kerekedik majd, amibol jo esetben a fele lesz elkoltve gyartasra, a tobbi "tanulmanyok" es "kampanytervek" stb cimszoval ki lesz osztva, majd masik 10-20-30 milliardert futnak, kizarolag a barati mediakban. Semmivel nem lesz hatasosabb, mint #1, sot, viszont legalabb a ROI a beka valaga alatt lesz.