Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:
Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.
Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.
Na ennél a szónál, hogy nem szakadt a nyakába a stúdió nem is értem
az egy hulladék.a Zrínyi Média
Kerestem, de nem találok olyan linket, amin meg lehetne nézni, csak ezt: https://www.imdb.com/title/tt1043369/?ref_=tt_mv_close
"Magyar ember ne vegyen román autót."berakom mégegyszer a képet.<<< ezért felejtsük el az ivecot bármilyen formában mert ez a csarnok fenyeget minket adott esetben. ??? (2000 fős zsákfaluba születtem de ott van egy ilyen (sőt ahhoz tartozik egy kb 300 nm es iroda ingatlan és 2 teniszpálya... )
na nee ez most vicc vagy komoly? (pont azt dumálom hogy ha akarnánk se tudnánk román ivecot venni. ) 1. a román iveco platóépítő üzem 10 évig le van kötve. 2. nem gyárt semmit külföldre mert nincs semmilyen gyár csak egy platószerelde hogy a románok hazudhassák hogy ők gyártják a teherautókat..."Magyar ember ne vegyen román autót."
Dacia ra gondolt szerintemna nee ez most vicc vagy komoly? (pont azt dumálom hogy ha akarnánk se tudnánk román ivecot venni. ) 1. a román iveco platóépítő üzem 10 évig le van kötve. 2. nem gyárt semmit külföldre mert nincs semmilyen gyár csak egy platószerelde hogy a románok hazudhassák hogy ők gyártják a teherautókat...
Nem vicc. Mint biztos tudod, a Duster-be pl. a Nissan X Trail hajtásláncát és a Renault dízelmotorját szerelik. De ismerve egyrészt a román gyártáskultúrát és minőséget, másrészt azt, hogy nem tudnék tükörbe nézni, inkább Subarut vettem.na nee ez most vicc vagy komoly? (pont azt dumálom hogy ha akarnánk se tudnánk román ivecot venni. ) 1. a román iveco platóépítő üzem 10 évig le van kötve. 2. nem gyárt semmit külföldre mert nincs semmilyen gyár csak egy platószerelde hogy a románok hazudhassák hogy ők gyártják a teherautókat...
De azért mindenre is. Ami jó, az Erdélyből jön.Dacia ra gondolt szerintem
Persze, hogy tudtuk, csak nem sejtettük!
Semmien román beszerzésről szó sincs Iveco ról írtam (kisteher autók platósók dobozosok és főleg a Daily 4X4 esről ) tartalékosoknak.Honnan jött ez a román beszerzés faszság?
@Terminator a román haderőfejlesztési topik épp a nyugateurópa bizpolra van használva , mivel a nyugateurópa bizpol épp a T-72-es kibeszélésére van használva , mert éppenséggel a T-72-es topikba épp 6-genes gép fejlesztésről van szó , mert hogy a 6-genes gépfejlesztésbe épp a cseh önjárólöveg beszerzésén megy a vita, mivel hogy a cseh haderőfejlesztésben a török uavék kivesézésre használják , mert hogy a ....Csak érdekességképpen: Tudtátok, hogy van Román haderőfejlesztési program 2025 topik is?
egyébként meg a felsorolásomba levő termékek közül eggyik sem lessz tervezetten romániába összeszerelve. és pláne nem katonai szegmens.
Man nem gyártja ezeket a kategoriákat a merci is csak egy részét az is duplaáras szervízháttér alkatrészellátási nehézséges az ivecohoz képest.Picit meglepődve olvasom ez az IVECO dolgot. Nekem az a legnagyobb problémám ezzel, hogy a tulaj Agnelli család nem olyan rég még el akarta az egészet adni a Kínaiaknak mert nem igazán rentábilis a dolog. Április hogy volt hogy ezt akadályozandó az Olasz kormány beígért nekik megrendelés, hogy a stratégiai teherautó gyártás megmaradjon.
Agnellis End Iveco Talks With China FAW as Italy Opposes
The billionaire Agnelli family’s CNH Industrial NV ended talks to sell its Iveco SpA truck and bus unit to China FAW Group Co. after the Italian government signaled it would oppose the deal.www.bloomberg.com
Szerintem kurva hülye ötlet volt a romik részéről egy összeszerelő üzemért cserébe beszállni ebbe a dologba, igy most majd az Olasz kormánnyal összefogva tolhatják a megrendeléseket, hacsak nem akarják, hogy egy Kinai befektetőnél kössön ki az egész vállalat.
Először is nem látom be miért ne mennénk MAN irányba, ha már Rheinmetallal ennyire össze vagyunk borulva. Ha MAN gyárat nem is de más ellentételezést biztosan kapnánk.
Ha nem MAN akkor ott a Merci. Ellentételezésként esetleg megépitik a 2. csarnokot Kecskeméten pl
Ha se nem Merci se nem MAN én akkor is nagyobb fantáziát látnék valami V4 szerű dologgal összefogni és akkor Tatra Truck. Szerintem Csehek, Szlovákok ebben benne lennének, a mi teherautóink meg végszerelése lehetne Győrben, meg kapna a Rába valami alkatrész beszálitást pl.
Szerintem pont az IVECO kéne legyen kb az utolsó megfontolandó lehetőség. Még a Renault Truck-ban is több fantáziát látok.
Man nem gyártja ezeket a kategoriákat a merci is csak egy részét az is duplaáras szervízháttér alkatrészellátási nehézséges az ivecohoz képest.
pár száz db járműért új csarnok 3-4 típusra ráadásúl elosztva? 1-2 napi termelésért ez azért viccnek is gyenge. (típusonként egy műszak lepörgeté a gyrtósórról szinte az igényt ezért nem építenek egy parkolót se nem hogy új gyártócsarnokot.
de azt nem 3-400 különböző típusú autó megrendelésével fogjuk elérni kiröhognének minket éves termelésének 0,1% a körüli érti ajánlatunkal mint indok...A csarnok már ott áll Kecskemétem. Én a második ütemről beszélek, hogy a kapacitás évi 300 ezer autó fölé mehessen. Nem ugyan arról beszélünk.
Én nem tudom eldönteni, hogy a focis hasonlatot csak viccnek szánta vagy teljesen komolyan gondolta...Nem de most megnéztem neked köszönhetően (amúgy szinte mindig kihagyom ezeket mert az esetek 99%-ban semmi lényeges nem hangzik el bennük).
De segíts nekem mire kellett figyelni az ominózus részben?