Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
De nem érted a román iveco "gyár" nem valós piacra termelő üzem lessz hanem egy projekt. Mint nállunk a rába vólt...
valamit gyárt a belpacos járművekhez de valójában csak összeszerel. és nem adhatja el a román az ivecokat (amik valószínűleg iveco dac vagy dac iveco.) néven fognak futni vagy egyenesen DAC néven mint nállunk a rábák... Mert az iveco nem vállalja be a márkájának esetleges lejáratását mert nem az ő minőségellenőrzési rendszerükkel fognak készülni ahogy a rábák sem a német minőségellenőrzési rendszerrel készültek... (ez benne neki az üzlet hogy olyan alkatrészeket is pénzé tud tenni a gyár amit a saját márkás termékébe már nem építene be ezzel a beszállítók selejtszámát csökkenti egyuttal növeli hatékonyságukat...mint az autógyártásba ha kiválló megy a porscheba ha nem annyira a vw be ha közepes akkor a skodába.(ha nincs meg valahol a db szám)
Az olasznak amúgy sem érné meg termelőüzemet nyitni romániába. Cserébe az iveco ad egy szép kis ellentételezés fentartja még a gyártás után 10 évig az üzemet szervízre (amin profitál) nyit 25 iveco szalont szervízzel (20 évig a költségeket elszámolja ellentételezés gyanánt.) meg épít egy nagyobbacska raktárat. ezzel betörve a román piacra kb. az iveconak a román biznisz kb porszema tücsökmicsodán. (majd a szervíz eg az alkatrészellátás meg a civil piacra történő betörés az lessz az igazi üzlet. Az olasz sem hülye.)
évi 100 teherautó 4 féle változatba lessz az a hatalmas gyár (20-30 típusonként)
Írtam az elején hogy túlmisztifikálod... évi 100 teherautó 4 féle kategriában történő összeszerelése lessz semmi több. ez az iveconak nem hogy kiszervezés ez semmi... braziliában naponta adnak el ennyit ha nem többet... (civíl piacos ami annyi hogy más minőségellenőrzés alá kerül és 6 kábellel kevesebb van benne meg nincs tetőgéppuskának nyílás vágva kb.)Szerintem senki (mármint külföldi befektető) nem fog "Rába szerű" gyárat lerakni sehová. Amennyiben hasonlítgatni akarunk, akkor inkább a mi RM gyárunkhoz fog hasonlítani a mutatvány. Azaz, ha Iveco kiszervezi a military teherautók gyártását, akkor ott egyfelől Iveco által lefektetett minőségellenőrzés lesz. Másodsorban ahogy pl. a Lynx esetében is, ha mondjuk a csehek (vagy bárki más) akar valamit, akkor nem velünk fognak tárgyalni, hanem az RM -el. Ez az Iveco biznisznél se lenne máshogy. Aztán ahogy az RM terveiben is szerepel, hogy az itteni gyártáskapacitást kihasználva (akár csak részlegesen) kiszolgáljon más országok igényeit is - így az Iveco is azt fogja mondani, hogy innen kapod és kész. Többek között azért, mert máshonnan nem is tudnád kapni például vagy azért mert neki így éri meg és kész ...
Akkor egyértelműbben fogalmazok az oroszok a videó kapcsán rendelkezésükre álló adottságokból (lásd az üzemcsarnok) nagyon sokat hoztak ki...basszus, ép csak a lepotyogó vakolat nem halaltszik be a képbe, miközben eggyel feljebb a RM üzem video van linkellve, aki azzal jönne, hogy az nem hadi, akkor ott a sájci diviziójának az ugyanilyen videoja a légvédelmi részlegről... De ha már. Akkor csapjuk így össze a zaalegerszegi gyárat, hiszen az orosz videon láccik leppukkant környezetbenis lehet tankot gyártani?
Na ennél a szónál, hogy nem szakadt a nyakába a stúdió nem is értem
az egy hulladék.a Zrínyi Média
Kerestem, de nem találok olyan linket, amin meg lehetne nézni, csak ezt: https://www.imdb.com/title/tt1043369/?ref_=tt_mv_close
"Magyar ember ne vegyen román autót."berakom mégegyszer a képet.<<< ezért felejtsük el az ivecot bármilyen formában mert ez a csarnok fenyeget minket adott esetben. ??? (2000 fős zsákfaluba születtem de ott van egy ilyen (sőt ahhoz tartozik egy kb 300 nm es iroda ingatlan és 2 teniszpálya... )
na nee ez most vicc vagy komoly? (pont azt dumálom hogy ha akarnánk se tudnánk román ivecot venni. ) 1. a román iveco platóépítő üzem 10 évig le van kötve. 2. nem gyárt semmit külföldre mert nincs semmilyen gyár csak egy platószerelde hogy a románok hazudhassák hogy ők gyártják a teherautókat..."Magyar ember ne vegyen román autót."
Dacia ra gondolt szerintemna nee ez most vicc vagy komoly? (pont azt dumálom hogy ha akarnánk se tudnánk román ivecot venni. ) 1. a román iveco platóépítő üzem 10 évig le van kötve. 2. nem gyárt semmit külföldre mert nincs semmilyen gyár csak egy platószerelde hogy a románok hazudhassák hogy ők gyártják a teherautókat...
Nem vicc. Mint biztos tudod, a Duster-be pl. a Nissan X Trail hajtásláncát és a Renault dízelmotorját szerelik. De ismerve egyrészt a román gyártáskultúrát és minőséget, másrészt azt, hogy nem tudnék tükörbe nézni, inkább Subarut vettem.na nee ez most vicc vagy komoly? (pont azt dumálom hogy ha akarnánk se tudnánk román ivecot venni. ) 1. a román iveco platóépítő üzem 10 évig le van kötve. 2. nem gyárt semmit külföldre mert nincs semmilyen gyár csak egy platószerelde hogy a románok hazudhassák hogy ők gyártják a teherautókat...
De azért mindenre is. Ami jó, az Erdélyből jön.Dacia ra gondolt szerintem