Persze, hogy tudtuk, csak nem sejtettük!
Mellesleg pont nem arról ment a szó...
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Persze, hogy tudtuk, csak nem sejtettük!
Semmien román beszerzésről szó sincs Iveco ról írtam (kisteher autók platósók dobozosok és főleg a Daily 4X4 esről ) tartalékosoknak.Honnan jött ez a román beszerzés faszság?
@Terminator a román haderőfejlesztési topik épp a nyugateurópa bizpolra van használva , mivel a nyugateurópa bizpol épp a T-72-es kibeszélésére van használva , mert éppenséggel a T-72-es topikba épp 6-genes gép fejlesztésről van szó , mert hogy a 6-genes gépfejlesztésbe épp a cseh önjárólöveg beszerzésén megy a vita, mivel hogy a cseh haderőfejlesztésben a török uavék kivesézésre használják , mert hogy a ....Csak érdekességképpen: Tudtátok, hogy van Román haderőfejlesztési program 2025 topik is?
egyébként meg a felsorolásomba levő termékek közül eggyik sem lessz tervezetten romániába összeszerelve. és pláne nem katonai szegmens.
Man nem gyártja ezeket a kategoriákat a merci is csak egy részét az is duplaáras szervízháttér alkatrészellátási nehézséges az ivecohoz képest.Picit meglepődve olvasom ez az IVECO dolgot. Nekem az a legnagyobb problémám ezzel, hogy a tulaj Agnelli család nem olyan rég még el akarta az egészet adni a Kínaiaknak mert nem igazán rentábilis a dolog. Április hogy volt hogy ezt akadályozandó az Olasz kormány beígért nekik megrendelés, hogy a stratégiai teherautó gyártás megmaradjon.
Bloomberg - Are you a robot?
www.bloomberg.com
Szerintem kurva hülye ötlet volt a romik részéről egy összeszerelő üzemért cserébe beszállni ebbe a dologba, igy most majd az Olasz kormánnyal összefogva tolhatják a megrendeléseket, hacsak nem akarják, hogy egy Kinai befektetőnél kössön ki az egész vállalat.
Először is nem látom be miért ne mennénk MAN irányba, ha már Rheinmetallal ennyire össze vagyunk borulva. Ha MAN gyárat nem is de más ellentételezést biztosan kapnánk.
Ha nem MAN akkor ott a Merci. Ellentételezésként esetleg megépitik a 2. csarnokot Kecskeméten pl
Ha se nem Merci se nem MAN én akkor is nagyobb fantáziát látnék valami V4 szerű dologgal összefogni és akkor Tatra Truck. Szerintem Csehek, Szlovákok ebben benne lennének, a mi teherautóink meg végszerelése lehetne Győrben, meg kapna a Rába valami alkatrész beszálitást pl.
Szerintem pont az IVECO kéne legyen kb az utolsó megfontolandó lehetőség. Még a Renault Truck-ban is több fantáziát látok.
Man nem gyártja ezeket a kategoriákat a merci is csak egy részét az is duplaáras szervízháttér alkatrészellátási nehézséges az ivecohoz képest.
pár száz db járműért új csarnok 3-4 típusra ráadásúl elosztva? 1-2 napi termelésért ez azért viccnek is gyenge. (típusonként egy műszak lepörgeté a gyrtósórról szinte az igényt ezért nem építenek egy parkolót se nem hogy új gyártócsarnokot.
de azt nem 3-400 különböző típusú autó megrendelésével fogjuk elérni kiröhognének minket éves termelésének 0,1% a körüli érti ajánlatunkal mint indok...A csarnok már ott áll Kecskemétem. Én a második ütemről beszélek, hogy a kapacitás évi 300 ezer autó fölé mehessen. Nem ugyan arról beszélünk.
Én nem tudom eldönteni, hogy a focis hasonlatot csak viccnek szánta vagy teljesen komolyan gondolta...Nem de most megnéztem neked köszönhetően (amúgy szinte mindig kihagyom ezeket mert az esetek 99%-ban semmi lényeges nem hangzik el bennük).
De segíts nekem mire kellett figyelni az ominózus részben?
Azért nekem kicsit furcsa hogy az RM nem számol be a zalai gyárépítés folyamatáról a weboldalán vagy a közösségi médiában, se arról hogy aláírtak valamit.Megnyugodhattok, akkor is kelleni fog a humán hozzá mint annyi minden máshoz. Lesz elég reklámfilm meg videó,...meg propi ha valakinek igy jobban tetszik.
Cseh beszállitói videó a napokból,...a többit meg @Terminator vagy @Bálint linkelte azt hiszem:
Tele leszünk ilyenekkel,...a gyártósorról is. No para.
Ez egy szándéknyilatkozat volt a Várpalotai gyárról, még nem a végső deal. Meg miért reklámozza a német kampányfinisben, hogy Nemeto. helyett Magyaro.ra telepít át gyártást, munkahelyeket.Azért nekem kicsit furcsa hogy az RM nem számol be a zalai gyárépítés folyamatáról a weboldalán vagy a közösségi médiában, se arról hogy aláírtak valamit.
Az hagyjan, de kb a teljes allomany is idegzsabat kapna roman gyartasu jarmuvek hallatan... hulyeseg az egesz, ha ilyesmi kell, ott vannak a nemetek, raadasul nem ertem, mi a banathoz kellene egy ujabb kisteherauto, amikor amugy is HXek vannak es abbol is van 4x4 modell.A 4x4 Daly -nél a military -ra gondolsz vagy civil verzióra?
Egyébként a román most (még) nem gyárt semmit. Ami viszont 100%, hogy amennyiben Iveco -t rendelnénk, akkor azt a román fogja gyártani.
Szerintem az RM abban a pillanatban kapna idegrángást, hogy bejelentenénk, hogy román Iveco -t szeretnénk teherautónak bármelyik szegmensbe. A románoknál ugye először az Agilis projekttel égtek be. Aztán a jó ideig "biztosnak" tűnő teherautó biznisz - itt ugye az RM főnök is sokáig magabiztosan nyilatkozgatott annak idején, hogy legalább ez megmaradt - ugrott, amikor bejelentették az Iveco teherautók kiválasztását illetve a romániai gyártást.
Szerintem az RM akármilyen formában, de kitalálna valamit erre a kategóriára is (akár árban, akár gyártásban, akár más német céget bevonva stb.), hogy ne gondolkozzunk annyira sokat a román gyártású Iveco -kban ...
Jó észrevétel! A 218 db Lynxen kívül van bármi más konkrét aláírva? Vagy mire mi van aláírva eddig? Kicsit összekeveredtem már a sok bejelentéssel és aláírással kapcsolatban...Ez egy szándéknyilatkozat volt a Várpalotai gyárról, még nem a végső deal. Meg miért reklámozza a német kampányfinisben, hogy Nemeto. helyett Magyaro.ra telepít át gyártást, munkahelyeket.
A 8x8-at is alairtak meg anno, ugy remlik, a Varpalotarol meg mar most is ugy beszelt Maroth, hogy 2-3 even belul allni fog es 5 even belul fullon lesz a gyartas.Jó észrevétel! A 218 db Lynxen kívül van bármi más konkrét aláírva? Vagy mire mi van aláírva eddig? Kicsit összekeveredtem már a sok bejelentéssel és aláírással kapcsolatban...
De nincs és nem is lessznek román gyártásu ivecok. semmien pláne nem Daily !!!!Az hagyjan, de kb a teljes allomany is idegzsabat kapna roman gyartasu jarmuvek hallatan... hulyeseg az egesz, ha ilyesmi kell, ott vannak a nemetek, raadasul nem ertem, mi a banathoz kellene egy ujabb kisteherauto, amikor amugy is HXek vannak es abbol is van 4x4 modell.
ezek bármelyike olyan messze van a kishaszongépjármű kategóriától mint makó jeruzsálemtől.En vegkepp nem ertem, mit magyarazol...