K
kamm
Guest
Azért említettem a Hirtenbergert mint példát, mert ott is megmarad az osztrák gyártás, de mellé felépül Várpalotán is egy üzem az RM-el közösen.
Az AV - nél sem gondolom, hogy átcuccolják a céget, de egy hasonló kihelyezett magyar gyártás benne van a pakliban, főleg, hogy már utaltak rá.
Pontosan. Ha az AV beszallithat az Embraernek, akkor a Saabnak is be tud, raadasul mivel az uj uzlet lenne, siman telepithetik magyar teruletre, mondjuk az E/F uzleti csomag reszekent.
Nincs ebben semmi ordongosseg, szerintem amugy ezen megy el a legtobb ido az egesz targyalasi folyamatban, osszerakni egy valodi adatokon alapulo, ertelmes becslest ill analizist az ilyen lehetosegekrol, a beszallitoi szintrol, az ahhoz szukseges QA/QC levelrol, azok eleresehez a milestoneok es deadlineok, hogy biztosan tudjuk, mikortol indul be stb stb.
Nem, tenyleg kulon emliti a januari interjuban Maroth, hogy targyalnak mar "egyeb halikopter-gyartobazis" letrehozasarol is, ami persze tovabbra is jelenthet masik alkatreszgyarat (pl rotort, lapatokat, akarmit) avagy akar egy teljesen kulonallo osszeszerelo-uzemet is (kisebb valoszinuseg.)Szerintem az ugyanaz.
De legyen igazad.