Swissair Flight 111, állítólag elektromos zárlattal kezdődő fedélzeti tűz.Az MD-11 eset nem ugrik be. Ott mi volt?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Swissair Flight 111, állítólag elektromos zárlattal kezdődő fedélzeti tűz.Az MD-11 eset nem ugrik be. Ott mi volt?
Nem ott gyulladt meg a kerek valami defekt utan?Swissair Flight 111, állítólag elektromos zárlattal kezdődő fedélzeti tűz.
Nahát. Ami hápog, mint egy kacsa, ami a úgy néz ki, mint egy kacsa és kép is van a kacsa egy részéről...Irán elismerte a lelövés tényét:https://www.rt.com/news/477993-tehr...m5CTQjlSl2jnmNx37pI-1pkdezHr79uq5DWaJupMlbVJI
Nem, az szaúdiában volt, de emlékeim szerin nem is defekt volt csak már kicsi volt a nyomás egyik kerékben, és nem tudtak elég gyorsan sűrített nitrogént keríteni a műszakiak, a pilóták meg inkább bevállalták így a felszállást mint a késést. A vége sajnos így is ugyanaz lett.Nem ott gyulladt meg a kerek valami defekt utan?
Nahát. Ami hápog, mint egy kacsa, ami a úgy néz ki, mint egy kacsa és kép is van a kacsa egy részéről...
"Ha annyit nyom mint egy kacsa, akkor úszik a vízen, ami azt jelenti, hogy fából van, tehát boszorkány?" (Gyalog galopp)
Vagy hogy érted?
Szerinted is egy külföldi titkosszolgálat munkája volt, mert egy fontos iráni személy ült a gépen?
Vagy csak félreérthetően választottál állatot a hasonlathoz?
Azért egy iráni forrás is jó lenne hogy elismerték. De egyre valószínűbbnek tűnik.
Úgy, hogy ott volt a Tor rakéta a fotón."Ha annyit nyom mint egy kacsa, akkor úszik a vízen, ami azt jelenti, hogy fából van, tehát boszorkány?" (Gyalog galopp)
Vagy hogy érted?
Szerinted is egy külföldi titkosszolgálat munkája volt, mert egy fontos iráni személy ült a gépen?
Vagy csak félreérthetően választottál állatot a hasonlathoz?
Azért egy iráni forrás is jó lenne hogy elismerték. De egyre valószínűbbnek tűnik.
Meglepő a perzsák gyors és őszinte beismerése. Az ember oroszos végtelenségig tagadást várt. De a nyugatiak is sunnyognának még csak.
Sok légitársaság elkerüli az iráni légteret a baleset óta, ha elkezdenek tagadni és hazudni évekig elhúzódó eljárásra számíthatnak perrel a végén ahol úgyis kiderül az igazság és még a légterük is zárva maradhat amíg nem tudják tisztázni miért zuhant le egy utasszállító a területükön. A donyecki és luhanszki népköztársaságokat nem érdekelte, hogy emiatt lezárják a légterüket mert amúgy sem volt légiforgalmuk, de Irán nem engedheti meg magának, hogy kizárja magát a légiközlekedésből.Meglepő a perzsák gyors és őszinte beismerése. Az ember oroszos végtelenségig tagadást várt. De a nyugatiak is sunnyognának még csak.
Sok légitársaság elkerüli az iráni légteret a baleset óta, ha elkezdenek tagadni és hazudni évekig elhúzódó eljárásra számíthatnak perrel a végén ahol úgyis kiderül az igazság és még a légterük is zárva maradhat amíg nem tudják tisztázni miért zuhant le egy utasszállító a területükön. A donyecki és luhanszki népköztársaságokat nem érdekelte, hogy emiatt lezárják a légterüket mert amúgy sem volt légiforgalmuk, de Irán nem engedheti meg magának, hogy kizárja magát a légiközlekedésből.
Az MH17 ügyéből is láthatja Irán, hogy nem lehet elkerülni a felelősséget csak elodázni és csak annál rosszabb lesz vállalni aztán a felelősséget a hazugságokért is. A maláj gép lelövésének pere márciusban kezdődik és ez a hasonló eset ismét megmutatta, hogy elég ha egy légvédelmi rendszer kezelőjének eljár a keze és százak halnak meg. De ez az eset azt is megmutatta mit kellett volna tenni 2014-ben: együttműködni a vizsgálatban, elszámoltatni a felelősöket, kártérítést fizetni és bocsánatot kérni.
És ezt mi alapján jelented ki? Hogy sunnyognának...? Mert csak?Meglepő a perzsák gyors és őszinte beismerése. Az ember oroszos végtelenségig tagadást várt. De a nyugatiak is sunnyognának még csak.
Éljen soká, jön szépen sorba a "fúj USA"....Èrdekes visszaemlékezni az IR 655-re, amelyet az USS Vincennes lött le 1988ban.És arra is, hogyan viselkedett az US akkor. Ahhoz képest a perzsák úriemberek...
Összekevered a köpést a nyeléssel....Like, mert a te jelenlétedre tudom, hányan nyelik félre a sörüket
Igen. A Tomahawk robotrepülőknek teljesen beleillik a repülési profiljába. A célont közvetlen közeléig 25-50 méteren repülnek, lényegében láthatatlanul, esetleg rácsapás előtt emelkedek fel (ha a helyzet megkívánja)Egyszer csak megjelenik Irán közepén,