Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
The “Spirit of Charleston” – the first C-17 Globemaster III to join the U.S. Air Force fleet – reached 20,000 flight hours on Dec. 18, 2013 and has been flying missions around the globe for more than two decades. (U.S. Air Force photo, Senior Airman Tom Brading
Az A400-asban jókora fejlesztési potenciál van, de milyen áron?
Valahol ott csúsztak el a dolgok amikor a tervezett 40-50 tonnás terhelhetőség szépen elolvadt 40 tonna alá. Ezzel a gép felülről lépett be a C-130J világába, bár ez utóbbi még messze van ettől, de ha volna rá igény, a Lockheed képes lenne még nyújtani a gépen, még erősíteni a szárnyat és még fokozni a kívánt vonóerőt.
A jelenlegi A400M kategóriájába az oroszok is tudnak ajánlani Il-76MD-90-est.
</blockquote>A C-17 naptári élettartam meg nem számít, mert eszméletlen tempóban pakolták bele a flottába az óraszámot 2002-2010 között.
<blockquote>The “Spirit of Charleston” – the first C-17 Globemaster III to join the U.S. Air Force fleet – reached 20,000 flight hours on Dec. 18, 2013 and has been flying missions around the globe for more than two decades. (U.S. Air Force photo, Senior Airman Tom Brading
Amúgy milyen megfontolásból került négy légcsavaros hajtómű erre a repülőgépre?
Miért jobb ez, mint mondjuk két nagyméretű sugárhajtómű?
Mert Európában is gyártanak ilyen nagy erejű hajtóműveket:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rolls-Royce_Trent_1000
Mert taktikai szállítógépnek készült, így le tud szállni olyan szükségreptereken is, ahol 1 csöves gép már nem boldogul....Amúgy milyen megfontolásból került négy légcsavaros hajtómű erre a repülőgépre?
Miért jobb ez, mint mondjuk két nagyméretű sugárhajtómű?