The “Spirit of Charleston” – the first C-17 Globemaster III to join the U.S. Air Force fleet – reached 20,000 flight hours on Dec. 18, 2013 and has been flying missions around the globe for more than two decades. (U.S. Air Force photo, Senior Airman Tom Brading
Az A400-asban jókora fejlesztési potenciál van, de milyen áron?
Valahol ott csúsztak el a dolgok amikor a tervezett 40-50 tonnás terhelhetőség szépen elolvadt 40 tonna alá. Ezzel a gép felülről lépett be a C-130J világába, bár ez utóbbi még messze van ettől, de ha volna rá igény, a Lockheed képes lenne még nyújtani a gépen, még erősíteni a szárnyat és még fokozni a kívánt vonóerőt.
A jelenlegi A400M kategóriájába az oroszok is tudnak ajánlani Il-76MD-90-est.
</blockquote>A C-17 naptári élettartam meg nem számít, mert eszméletlen tempóban pakolták bele a flottába az óraszámot 2002-2010 között.
<blockquote>The “Spirit of Charleston” – the first C-17 Globemaster III to join the U.S. Air Force fleet – reached 20,000 flight hours on Dec. 18, 2013 and has been flying missions around the globe for more than two decades. (U.S. Air Force photo, Senior Airman Tom Brading
Amúgy milyen megfontolásból került négy légcsavaros hajtómű erre a repülőgépre?
Miért jobb ez, mint mondjuk két nagyméretű sugárhajtómű?
Mert Európában is gyártanak ilyen nagy erejű hajtóműveket:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rolls-Royce_Trent_1000
Mert taktikai szállítógépnek készült, így le tud szállni olyan szükségreptereken is, ahol 1 csöves gép már nem boldogul....Amúgy milyen megfontolásból került négy légcsavaros hajtómű erre a repülőgépre?
Miért jobb ez, mint mondjuk két nagyméretű sugárhajtómű?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..