Van a tantervben rugalmasság. Illetve a fene se nézi a legtöbb esetben, hogy valóban azt tanítottad e, amit óracímnek a naplóba beírtál. Én is csináltam olyat, hogy mondtam, otthon olvassátok el a fejezetet, és megnéztünk helyette két videót a lovagi páncélokról. Egy csomó olyanról beszéltem, ami nem volt benne a tanmenetben, vagy a tankönyvben.Ha nekem mérnök bért adnának, csak a tanítással kéne foglalkozni és nemi minden fos admisztrálásával és a tantervben van rugalmasság is, hogy ne elavult elvek alapján tanítsak, akkor lazán mennék oraadó tanárnak. Talán nem árt, ha olyan tanítja a fizikát, aki használja is és el tudja magyarázni azt. hogy mire jó ez az egész.
Akár mindennapi használati tárggyal, akár haditechnikával, ókórtól katonai repülésig. Az talán le is köti a figyelmet.
Aki meg nem akart tanulni és nem viselkedik kivágom. Így lehet elérni. Aki nem akar élni a lehetőséggel nem érdekel, de akkor viselkedjen / kussoljon.
Nekem a bérrel nem volt annyira bajom; inkább a sok más miatt elmentem több órában kevesebb pénzért dolgozni, mert a pénz nem minden. Az más kérdés, hogy rövid ideig tartott az ott lévő időm, de legalább nem úgy mentem be az ajtón, hogy szarul voltam. De persze, elfogadom, hogy mindig lehet hova emelni fizetést és a fizetés értéke sem feltétlen egyenértékű az ország egész területén. Nálunk ha van pár éve az embernek és megkapja a pótlékokat nem feltétlen a legrosszabb -de elfogadom, hogy az ország más részein meg az alja alatt van.
Ugye tudod, hogy nem lehet kivágni a gyereket sem az óráról és szinte az iskolából se. Sok helyen még buktatni sem nagyon. A 'hogyan lehetne' és a 'hogyan lehet' között nem csak két betű eltérés van.