Amit nyersz a lassabb sebességgel, azt elveszted az idővel.
Az emberek azért hajtanak olyan gyorsan, mert azt gondolják, hogy úgy éri meg nekik. Millió különböző ok lehet, ami meghaladja a fogyasztáscsökkenéssel elért nyereséget. Ha kimerülőben lennének az üzemanyag készletek, akkor az egy másik helyzet lenne, de addig is amíg lehet, pörgetni kell a gazdaságot, hátha megússzuk és nem térdel le az ország.
Igen, mert nevetséges 480 Ft van a nem autózók által is összedobva.
Lássuk csak:
Bp- Szeged kb. 150 km.
Bp-Keszthely kb. 200 km.
De az oda-vissza út az x2...
155 km/h 7,5-8 literes fogyasztás.
130 km/h 6,3 literes fogyasztás
115 km/h 5,5 literes fogyasztás
Kb. ezek a közép értékek vannak
Na, akkor megéri az, hogy "nyerjenek" legfeljebb kétszer fél órát, vagy összesen fél órát össze vissza gyorsítás, sávváltás, előzés úgy, hogy ennek költsége akkor felfelé a 115 -ös tempótól 2000-5000 Ft?
És csak ez egy út. Ha mindenhova ilyen agyatlanul mennek, akkor ez mennyi?
Városban is látom a sok ostobát, hogy lámpától lámáig gáz, fék, majd gyorsít.
Ha valaki ilyen pazarlóan és ostobán vezet, akkor miért is adjuk neki olcsón a benzint? Hm...?
Azt még megértem, hogy a fuvarozó és a céges kapja olcsón, mert az tényleg inflációt valamennyire megfogja,
De hogy az átlagjóska hétvégéi nyaralását a közösből fizessük?
Kösz. Nem.
Ez nem ez rendszer.
Döntsük már el, hogy komcsi rendszer van, vagy piacgazdaság.
Na, nekem pedig ez a jó lét, hogy ha eszembe jut hétköznap délután kettőkor akkor kér órával később már a Balatonban/Fadd-domboriban/Szelidi-tóban fürdök, utána lángos+alkoholmentes sör és nézem a csajokat. Nem sokszor, de nyáron párszor jó megcsinálni.
Jah, az óccó benzin miatt sok autózó = insta baleset és fél nap alatt sem érsz le.
Múlt héten is kertek alatt mentünk ki a városból, mert baleset volt az 5-ösön...
Ugyanazon héten a 7-esen is.
Persze 800-as benzin mellett lehet, hogy nem lenne akkora tömeg...