Német miniszter: Nem lehet kizárni, hogy idegen hatalom áll a szombati vonatszabotázs mögött
A berlini rendőrség a hétvégén még nem talált ilyesmire utaló nyomot. Hétfőn viszont már Ursula von der Leyen is arról beszélt, hogy Európa infrastruktúrája új hadszíntérré válhat.
444.hu
Ha nekem kellene hazavagni egy ország vasúti közlekedését én is csak a biztosító berendezést tamadnam.
Először minden fovonalon osszetornem az utatjaro biztosíto berendezes szekrényt napi két-három átjáróban. Ezzel nem állna le a teljes forgalom valoszinuleg, de nagyon lelassulna a forgalom. (Német szenvonatok, szevasztok) Ehhez különösebb képzettség nem is kell, szerintem elég olcsó akció, akár egy nagyobb terepjáróval is fel lehet dönteni pár perc alatt.
Amikor elkezdik figyelni az utatjarokat, lezárni őket kezdeném elvagdalni a vonalkabeleket szintén pár helyen vonalankent, nyugaton sokszor el sem ássák, de műszerrel nálunk is gyorsan megtalálni. Ennek a figyelése, elhárítása rengeteg erőforrást lekotne, ezután jöhet a durvább fázis, amikor már a felsővezetéket rombolnam valamint a vasút áram ellátását, ezzel megint összezavarja az egeszet. Ezekkel hónapokig tudna pár ember zavarni egy ország vasúti közlekedését. Ezek mellett nagyobb városi csomópontokban a közút forgalomirányító berendezéseit kezdeném tönkre tenni, folyamatos dugókat okozva.