blitzkrieg
Nem érted a mondandóm lényegét. A Tesla kocsikat úgy reklámozzák, mint a környezet védelem netovábbját. Közben meg egy Corsa is környezet barátabb nála, pedig egy egyszerű , hétköznapi városi kocsi. Próbáltam rávilágítani a kamu marketingre ami a Teslánál folyik...
A LEAF valóban a Corsa ellenfele, csak amíg a Leaf újonnan olyan 10-12 millió, addig a Corsa 3.5-4.5 millió valós áron. Az 1.4 literes benzines Corsa és a Leaf között pedig marginális a km/kibocsátás beli különbség. A nagy difi abban van, hogy a Leaf nem helyben szennyez. Meg a Tesla-val ellentétben a Leafet halandó emberek is meg tudják venni egy nyugati országban. (Nálunk inkább a felső középosztály)
Nem érted a mondandóm lényegét. A Tesla kocsikat úgy reklámozzák, mint a környezet védelem netovábbját. Közben meg egy Corsa is környezet barátabb nála, pedig egy egyszerű , hétköznapi városi kocsi. Próbáltam rávilágítani a kamu marketingre ami a Teslánál folyik...
A LEAF valóban a Corsa ellenfele, csak amíg a Leaf újonnan olyan 10-12 millió, addig a Corsa 3.5-4.5 millió valós áron. Az 1.4 literes benzines Corsa és a Leaf között pedig marginális a km/kibocsátás beli különbség. A nagy difi abban van, hogy a Leaf nem helyben szennyez. Meg a Tesla-val ellentétben a Leafet halandó emberek is meg tudják venni egy nyugati országban. (Nálunk inkább a felső középosztály)