Évi 3 hazamenetel miatt veszik a hatalmas kocsikat, amik az 95%-ában a parkolóban vannak és csak áll benne a pénze azoknak, akiknek amúgy sincs - bár ez szinte majd minden autótulajdonosról elmondható.Olvasom a cikket és megáll az eszem. Az egész életüket végigürizik, hogy legyen egy palotájuk egy világ végi faluban, ahol úgysem fognak soha munkahelyet találni, vagyis sanszosan soha nem fognak abban a házban élni, amire gyűjtöttek. Felépítik egy halom pénzből, aztán úgysem fog semmit érni. Miért nem a városba építik, ahol ha nem is nyugati bért kapnának, de ha már van házuk, törlesztő nélkül, akkor elég jól megélhetnének?
Az évi kettō hazamenetelt letudom kölcsönzōs autóval. A két bérleti díj + biztosítás olcsóbb, mint egy használt ötös BMW éves kötelezōje, új autó, szóval ennyi.
Karácsony meg a nyári idōszakban kiürülnek a parkolók. Egy kocsibeálló havi átlag 100Eur vagyis majd ez majdnem kettō felnōtt repjegy USA-ba, elōvételben, oda-vissza...
Kelet-európai rongyzárás, szánalmas. Köztül emiatt is tartjuk elhanyagolható számú "honfitárssal" a kapcsolatot. Tipikus, a második kérdés a mennyit keresel, nem tudnám-e bevinni a céghez, tudnék-e segíteni az autóvásárlásban, elmennék-e tolmácsolni a népesség-nyilvántartóba, hogy megkaphassa a családipótlékot az otthon maradt gyerekek után, stb. Ha viszont nekem kellene segítség, akkor persze sehol senki, hát bammeg, oldd meg. Magyar szó hallatán az elsō reakció a rádiócsend, aztán ha értelmes az illetō, akkor lehet szó a kommunikációról - amúgy nem.