Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A formaterv az Apple esetében (legalább is Jobs idején) jó ha 20-30%-ban esett latba amikor egy terméket kiadtak. Ennél sokkal fontosabb a felhasználói élmény!Igen, ez határozottan igaz. Sokat áldoznak a formaterv oltárán, de én nem ezekről a butaságokról beszéltem.
Ebből a csavarmizériából nem biztos, hogy megértetted, hogy mit akartam mondani neked.Ezen a fejlődési folyamaton minden hasonló gyár átment, de valahogy mégsem a saját vásárlóik szívatásáról híresültek el (6:30-tól 7:10-ig):
Itt milyen korlátozásra gondolsz?Ott van a HP, amelyik hagyományosan szívatja a vásárlókat a nyomtatóik korlátozásával.
Megsúgom neked, hogy a torx nem erről szólt. Amikor a torxot elkezdte az Apple használni, az már bőven elterjedt szabvány volt,Persze, van vicces része is a történetnek, de ettől független például igaz az is, hogy a torx csavarok dedikáltan(!) a végfelhasználók korlátozásáról szóltak.
Csak szólok, hogy ezt a módszert elvetették. És visszahozták a csavarozható frame-et. Ha a nehezen cserélhetőség lett volna a cél, akkor maradnak a ragasztott megoldásnál....de aztán valahogy mindig sikerül elrontaniuk. Láthatóan sokat gondolkoztak azon is, hogy ne legyen könnyen javítható. Sikerült nekik. Gratulálok!
Ez most eufemizmus?
Mindig van egy hülye, aki a sorok közt talál egy számot, amit csökkenteni tud, csak nem számol annak következményeivel.
Pedig nagyon nem az! Egy csomó gyártó a gépet utaztatja a szerviz központokba. Ami sokkal veszélyesebb! Mivel adatokkal együtt utazik a számítógéped, így a lehetséges adatvesztések sokkal nagyobb kockázatot jelentenek a cégre nézve.Nem tudom az apple-nél milyen tevékenység lehetne olcsóbb a számtech termékek tárolásánál. Pont ezen kellett spórolniuk? Nekem ez logisztikai bakinak tűnik.
Dehogy keresne jól!Nem túlzás ez picit? Rossmann is simán elmehetne egy apple szervizbe dolgozni és nagyon jól keresne. Ehelyett valahol a putri bolt és végtelen túlóra között egyensúlyozik. Ingyen megosztja az szakmai infókat bárkivel, és saját költségén a szabadideje kárára kiáll a nagy cégek ellen, mert szerinte az nem a világvége, ha ki tudod cserélni az aksit a kütyüdben.
Miért, jelenleg hogy ad el óriási haszonnal okostelefont, miközben bőven van alternatívája?Végre lett saját processzoruk, amikor a komolyabb számításokat már a felhőbe toljuk... A telefonok irányába tolódik el a piac. Ott van pl. a dex, illetve az android 10 alapból tudni fogja az desktop módot, stb, stb. Hogy ebből hogyan lesznek drága apple kütyük eladva a piacon, azt én nem látom.
Talán az apple autóra többet áldozhattak volna. Vagy majd egyben megveszik a Waymo-t.
A kontrollert hiába fejleszted a csillagokba, ha az SSD modul csatolója korlátos. Az újabb SSD chipek esetén már inkább a szűk keresztmetszet a busz sebessége.Azok a kontrollerek minden évben fejlődnek. Nem értem miért mondana le bárki is erről a lehetőségről. A merevlemezek tartalmát is lehet már titkosítani. Ez így nem titkosítási probléma, hanem kompatibilitási, csak már megint meg akarják magyarázni.
Én meg mindig elfelejtem!Nekem van igazam . Tudom, már mondtad.
https://www.youtube.com/results?search_query=hp+toner+reset+chipItt milyen korlátozásra gondolsz?
Elsőre is megértettem te pöcsfej, csak az általad felvetett témának nem sok köze van az általam említett problémákhoz, és éppen véletlenül volt egy kis sérelmem a torx csavarokkal szemben, és belebetegedtem volna, ha bennem marad. Na!Ebből a csavarmizériából nem biztos, hogy megértetted, hogy mit akartam mondani neked.
Aki nem használ mac-et annak nem kell ilyen csúnya szavakat megtanulnia.Gondolom fogalmad sincs róla, hogy mi az a pentalob bitfej!
Folyamatosan ezt mondják/mondod, de csak mert többször elismételed, attól még nem lesz igaz. Jobs egy zárt rendszert akart. Nem akarta, hogy az emberek belenyúljanak a gépébe. Az, hogy ezzel párhuzamosan szívtak a design-nal is, az már más kérdés.Itt megint csak nem a szétszerelés nehezítés volt a cél, hanem a teljesen egyedi speckó rögzítése egy mm-re összetervezett alkatrésznek.
Te nem figyelsz. Jól keresne a szakmájával és nem kellene alkalmazottként(!) kockázatot viselnie. Pár hete beszélgettem telefonon nagynénémmel, aki éppen ott lakik a szomszédban, New York-ban. Ő is azt mondta, hogy IT és eü amivel ma jól keresnek odakint. Ennyi. Ne magyarázz bele többet a spec szervizkövetelményekről, mert nem arról beszéltem.Dehogy keresne jól!
Nem figyelsz!
Szerintem te nem érted, hogy a titkosított merevlemezekkel amúgy sem tud semmit sem kezdeni a Kürt, hiába másolgatja. Megint csak elismétled, hogy hoztak egy döntést, ami állítólag a felhasználónak jó, pedig nem is.Különben ezt a titkosítási dolgot nem vagyok benne biztos, hogy megértetted.
Majd én mindig emlékeztetlek.Én meg mindig elfelejtem!
~250 éve (1775) Massachusettsben kezdődött el az amerikai függetlenségi háború, amikor az angolok megpróbálták felszámolni az amerikai kormányt. A háborút megnyitó első csata is (lexingtoni összecsapás) ott volt. Bostont azért említi, mert pár évvel korábban ott (bostoni sortűz, bostoni teadélután) kezdődtek azok az eseménysorozatok, amik a háború kirobbanásához vezettek.
Hát aztakurva...Óriási problémák az arany áron legyártott „Magyar” tűzoltóautókkal.
http://htfsz.hu/2020/03/06/a-rothado-magyar-narancs/
Ezek nem "hibák".Igen, nem szabadna elöfordulni ilyesminek.
Tanulni kell a tapasztalatból. Ha nem fogunk bele, soha nem gyülik össze a megfelelö know-how. Szerintem nem hülyeség itthon a tüzoltóautógyártâst felépiteni. De az sem biztos, hogy ezt igy kell csinâlni.
Most nem akarok azzal jönni, hogy ujjonnan fejlesztett termékeknél elöfordulnak hibák. Csak a tradicionális gyártók mâr olyan régen vannak ebben az üzletben, hogy elfelejtettük a kezdeteket és az akkori galibákat.
Nincs közvetlen infóm, sajnos. Nagyon rég jártam bent, a videóból úgy látom, hogy a saját területre zuhant.Jófelé dőlt? Lehet tudni???
Nos láttam a tűzoltóautó borulását ami nagyon felkavaró vezetéstechnikai hiányosságokat mutatott, hogy csak s kanyartechnikával tudta csak kivitelezni a borítást a soför. Bezzeg a Szaudi sofőr a t72-est, a tankbiatlonon első blikre jobbos kanyarban simán borította, igaz annak nem volt tepedt a segédalváza.Egyetértek nagyjából. Azért is irtam, hogy " nem biztos, hogy ezt igy kell csinálni" Sajnos " shit happens".
A közelben ( Ausztria) az önkéntes tüzoltóság 28 èv utân egy új tüzoltóautót kapott. Iveco, 300PS, 12,5 t , 330000eur.
Szintén a közelben egy MAN alvázon egy HLF3 tipusú ( ez mindent tud, csak nem beszél) 400000 eur volt. Az adatok a helyi ujságból vannak.
Nem biztos, hogy ebben az esetben igazam van, de sokâig beszerzéssel foglalkoztam. A felhasználók igényei mem mindig felelnek meg a valós igènyeknek. Nagyon sokszor pl presztizs jelentös szerepet játszik stb. De ismétlem, ezt a tüzoltóautó történetet csak a hirekböl ismerem.
De biztos nem hâtrány, ha nem reped meg a segèdalvâz. A heggesztès meg nem segit. Cserèlni kell nyilvânvalóan. Azt a règebbi felborulâsos dolgot se ismerem reszletekben. De azt sem tudom, hogy ki dolgozta ki az " Igényfüzetet" ( (Lastenheft), amiben részletesen benne van, hogy milyen legyen, mit tudjon a termék. Azt sem hallottam, hogy volt-e próbaüzem, ahol többnyire kisülnek a hiânyossâgok.
Mindenestre az nem ugy müködik, hogy összhivok egy rakás tüzoltót, mert akkor egy repülö, búvâr stb csodabogâr jön lètre.
.Az ilyen beszerzèseknek megvan a bejârt módszere. Hogy azt itt alkalmazták-e, az mâs kèrdés, amire nem tudom a választ.
25 éve sikerült ezt normálisan megoldanunk, pedig tombolt a Rendszerváltás utáni fejetlenség.Most nem akarok azzal jönni, hogy ujjonnan fejlesztett termékeknél elöfordulnak hibák.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..