Hát... mert te sem vagy egy autómániás, és akkor finoman fogalmaztam.
Használom, amikor szükség van rá, szoktam taxival járni. Attól, mert nekem nincs, ez is autóhasználat. Csak megosztott.
Oké, de mégsem kellene dacból két vödör festékkel szívatni az autósokat. Az úgy nem megoldás, ezt mindenki tudja. Végezzenek szimulációkat, készítsenek terveket, stb...., de ne ugrasszák össze az autósokat a biciklisekkel. Tök fölöslegesen beszél erről most mindenki, amikor máshol meg
elszivárog a pénz illetve a tömegközlekedéssel kellene foglalkozni, mert sokkal több ember utazása múlik rajta, plusz a szennyező buszokkal is kezdeni kellene valamit, ilyesmik
A probléma pont ez. Ez semmiféle szivatás. Csak olyan sikeres volt az agymosás, hogy bármiféle olyan változás, amit a károsan hat az autózásra akkor elszabadul a pokol.
Tudod mi a szivatás? Hogy pl. olyan kerékpárút van, ami gyakorlatilag alkalmatlan arra, hogy haladj rajta, pedig sokak verik az asztalt, hogy ha van, menj azon. Budán az egyetlen ÉD irányú út egy ponton olyan szűk, hogy két ember nem fér el egymás mellett, ha nagyok. Na, ezen a ponton meg át még a bringa is. A másik részén gyalogos mindenütt.
Egyesek meg arra sírnak, hogy elveszik majd most a parkolást a körúton. Brühühü...
Miközben kerékpáros nyom se volt még a körúton eddig.
Na, akkor most kit is szivatnak meg? Mert közút mindenhol van, ahol a bringás is mehetne, ha betartanák a szabályokat. De mivel nem, és félöngyilkos vállalkozás, gyakorlatilag egyes helyeken nem lehet haladni. Ez mi, ha nem szivatás?
Az Üllői úti bringasáv valóban nem volt indokolt. De mos már buszsáv van ott. Ahova behajthat a bringás is.
Úgy, hogy a zöldbuzulás van minden zászlón lassan, de közben meg egyesek segge alól kirobbantahatlan a kocsi?
Vagy a járdára parkolás, amiről mutattam képet? Hogy ameddig nem tör ki a dzsihád, és nem tesz rendet a közterület, akkor én sétálhatok az úton, ahol meg ledudálnak?
Az is miféle elv, hogy egy településnél lényegében kb. az ott lakók le vannak szarva. A lényeg az, hogy hadd menjen 80-nal a kocsi, mert az jó annak, aki nem ott lakik.
Ezen vezérgondolatot miért nem alkalmazzák az agglo településeken? Ezt Bp-n miért is kell eltűrni? Mert csak...????
Igen, most még nincs rendes elővárosi közlekedés. De amint lesz, akkor majd kíváncsi leszek, hogy egy belvárosi autózgatás mennyire lesz védgető.
Szóval ez kit és hol szivatnak duma kicsit bicskanyitogató.