Beszélgető

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

Status
Not open for further replies.
M

molnibalage

Guest
A Vodafone ügyfélszolgálata egy kalap kaki, az online számlázó rendszerük nemkülönben..

Lehet próbálkozni NMHH-nál. https://nmhh.hu/tart/report/106/Szamlazas_modja_utemezese

Mivel a Vodánál láthatóan nem tudja az egyik kéz, mit csinál a másik, mielőtt a behajtási osztály lelkesen megfmh-z, célszerű írásban rögzíteni az eddigieket, magyarán írd le, mi volt, volt a számládon fedezet, nem szedték le, válaszleveleket, és ezt lehet egy írásos levélben megküldeni az Vodának (postai tértivevényes, email), hogy mutassák be a számlatartozásodat, amit nem szedtek be, de kötbért, késedelmi kamatot nem fizetsz nekik, mert ők vannak késedelemben, a teljesítést te felajánlottad a beszedési megbízással stb.

Sajnos célszerű így eljárni, hogy később lehessen rá hivatkozni.
Hát nem tudom, de kb. azt tartanám normálisnak, hogy amikor az ügyfél (!) lassan órabérben dolgozik egy kibaszott papírpon magát szolgáltatónak hazudó cégnek, akkor úgy basszák őket seggbe, hogy Hold körüli pályára álljanak. Vodafone netem van, mert ezek a trógerek megették a UPC-t. Minden nap imádkozok, hogy ne adják ezt nálam elő, mert még végül még...
 

Filter

Well-Known Member
2021. január 7.
2 541
14 306
113
Hát nem tudom, de kb. azt tartanám normálisnak, hogy amikor az ügyfél (!) lassan órabérben dolgozik egy kibaszott papírpon magát szolgáltatónak hazudó cégnek, akkor úgy basszák őket seggbe, hogy Hold körüli pályára álljanak. Vodafone netem van, mert ezek a trógerek megették a UPC-t. Minden nap imádkozok, hogy ne adják ezt nálam elő, mert még végül még...
Keress másik szolgáltatót, "Kutyafon" tényleg a legalja.
Még több Ferrari, kevesebb ügyfélszolgálat.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby

Kurfürst

Well-Known Member
2017. szeptember 14.
4 862
15 262
113
Emiatt voltam ma a Fogyasztóvédelemnél. ( Bp V.ker Sas Utca 19.) ahol gyakorlatilag a Vodafon ügyvédei dolgoznak.
Fent már leírtam, gyakorlatilag hazudozással vádoltak.( Ezt bizonyítani nem tudom mert 1v1-ben voltam először és utóljára kormányhivatalban.)
Minden megvan, elektronikus, és papír alapon. Panaszkönyvi bejegyzés, időpontok, dátumok, mailek lementve.
Március óta jelzem a fizetési szándékom, de semmi nem történik.

Átutalni a nem vitatott részt nem tudod valami számlaszámra?

Remélem megoldódik, de ha nem, addig is papírokat, kimutatások, levelezést gyűjteni, bejelentett lakcímen az esetleges MOKK (közjegyzői) iratokról szóló értesítéseket figyelni, mert adott esetben nem húsvéti üdvözlet lesz benne, hanem fizetési meghagyás..

Hát nem tudom, de kb. azt tartanám normálisnak, hogy amikor az ügyfél (!) lassan órabérben dolgozik egy kibaszott papírpon magát szolgáltatónak hazudó cégnek, akkor úgy basszák őket seggbe, hogy Hold körüli pályára álljanak. Vodafone netem van, mert ezek a trógerek megették a UPC-t. Minden nap imádkozok, hogy ne adják ezt nálam elő, mert még végül még...

A Vodafone net szívás, a UPC-s ügyintézés sokkal flottabb volt. De mobilnál nem kötelező Vodásnak lenni, az üffél máshova is viheti a pénzét, aztán talán majd elgondolkodnak.

Igazán gonoszok meg felnyomhatják őket a GVH-nál is. GVH loves this shit.
 

Filter

Well-Known Member
2021. január 7.
2 541
14 306
113
Átutalni a nem vitatott részt nem tudod valami számlaszámra?

Remélem megoldódik, de ha nem, addig is papírokat, kimutatások, levelezést gyűjteni, bejelentett lakcímen az esetleges MOKK (közjegyzői) iratokról szóló értesítéseket figyelni, mert adott esetben nem húsvéti üdvözlet lesz benne, hanem fizetési meghagyás..



A Vodafone net szívás, a UPC-s ügyintézés sokkal flottabb volt. De mobilnál nem kötelező Vodásnak lenni, az üffél máshova is viheti a pénzét, aztán talán majd elgondolkodnak.

Igazán gonoszok meg felnyomhatják őket a GVH-nál is. GVH loves this shit.
Nem fogom hagyni, mert nem én hibáztam.
Fizettem, fizetnék. Nem utalok, mert csekket kértem, ugye a bankos dolog nekik nem ment.
A Fogyasztóvédelmet is fel fogom dörzsölni mert türhetetlen hangnemben kezelik az embereket az állami hivatalnokok.
Ha kell sajtónyílvánosan.
 

nyugger

Well-Known Member
2012. szeptember 30.
6 701
28 132
113
Igazán gonoszok meg felnyomhatják őket a GVH-nál is. GVH loves this shit.
Folyamatosan mondom Mutternek, mikor 3/4-1 órás szerelmes várakozási idővel szopatják a telefonos ügyfélszolgálaton, hogy a versenyhivatal nagyon szeret az ilyenekre rámenni, plusz már asszem meg is baszták a vodkert emiatt. De nekünk is rendszeres az, hogy a számla nem elérhető, lekérdezni nem lehet, egyszerre 2 havi számlát akarnak leemelni, a befizetettet nem ismeri a rendszer ésatöbbi. Egyszer valami 40k-t akartak ránk sózni mert miért ne, amit persze nem fizettünk be. Hiába mutogathattuk, hogy basszátok meg itt van a csoportos beszedési, a bankszámlakivonat minden anyátok kínja hát az nem jó és hebebebebe. Le is kapcsolták aztán a netet meg a telefont, nem is tudom hogyan oldódott meg. De cserébe a mobilhálózata is egy szutyok, konkrétan a Szabadság tér oldalában nincs térerő (nem az amcsi nagykövetség oldalán, hanem a Nádor fele, előbbit még meg is érteném) a net lefedettsége annál is rosszabb és tényleg a legutolsó tapló kis sunyi szolgáltató. Már vágom a centit, hogy mikor jön már az augusztus, mert mint Szent Pál az oláhokat úgy ott hagyja az egész család őket. Reménykedünk, hogy talán a Telekom jobb lesz, yettelnél haveroktól a vodkerhez hasonló sztorikakat hallok
 
M

molnibalage

Guest
Folyamatosan mondom Mutternek, mikor 3/4-1 órás szerelmes várakozási idővel szopatják a telefonos ügyfélszolgálaton, hogy a versenyhivatal nagyon szeret az ilyenekre rámenni, plusz már asszem meg is baszták a vodkert emiatt. De nekünk is rendszeres az, hogy a számla nem elérhető, lekérdezni nem lehet, egyszerre 2 havi számlát akarnak leemelni, a befizetettet nem ismeri a rendszer ésatöbbi. Egyszer valami 40k-t akartak ránk sózni mert miért ne, amit persze nem fizettünk be. Hiába mutogathattuk, hogy basszátok meg itt van a csoportos beszedési, a bankszámlakivonat minden anyátok kínja hát az nem jó és hebebebebe. Le is kapcsolták aztán a netet meg a telefont, nem is tudom hogyan oldódott meg. De cserébe a mobilhálózata is egy szutyok, konkrétan a Szabadság tér oldalában nincs térerő (nem az amcsi nagykövetség oldalán, hanem a Nádor fele, előbbit még meg is érteném) a net lefedettsége annál is rosszabb és tényleg a legutolsó tapló kis sunyi szolgáltató. Már vágom a centit, hogy mikor jön már az augusztus, mert mint Szent Pál az oláhokat úgy ott hagyja az egész család őket. Reménykedünk, hogy talán a Telekom jobb lesz, yettelnél haveroktól a vodkerhez hasonló sztorikakat hallok
2002 óta vagyok a most yetteles cégnél, csak telefon. Soha nem volt semmi velük.
 

enzo

Well-Known Member
2014. augusztus 4.
12 999
32 360
113
Csoportos beszedéssel én nem fizetek semmit. Rendszeres átutalási megbízással igen, de az más.
Számlákat meg fizetgettem korábban csekkeken, ma már mind online.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby

FilcTroll

Well-Known Member
2017. december 18.
1 757
4 687
113
Nem fogom hagyni, mert nem én hibáztam.
Fizettem, fizetnék. Nem utalok, mert csekket kértem, ugye a bankos dolog nekik nem ment.
A Fogyasztóvédelmet is fel fogom dörzsölni mert türhetetlen hangnemben kezelik az embereket az állami hivatalnokok.
Ha kell sajtónyílvánosan.
Az csodálatos ezekben a történetekben, hogy nem tudja őket annyira megbaszarintani a fogyasztóvédelem, hogy igazán fájjon.

Vicc nélkül mondom, hogy van erre egy-két sor az éves tervben, ez szinte előre tervezett költség. Ugyanis ez még így is sokkal olcsóbb, mint egy rendes ügyfélszolgálatot felépíteni és működtetni. Ez már csak részben HR-probléma egy ekkora ügyfélkör esetén, sokkal inkább az ügykezelő szoftverrendszer kérdése, ami szinte mindig a "megugorhatatlan projekt" kategória ebben a léptékben.

Egyszerűen olcsóbb nekik, ha dühös vagy. Ahogy a költő mondja: "pénz beszél, pina csattog."
 
M

molnibalage

Guest
Az csodálatos ezekben a történetekben, hogy nem tudja őket annyira megbaszarintani a fogyasztóvédelem, hogy igazán fájjon.

Vicc nélkül mondom, hogy van erre egy-két sor az éves tervben, ez szinte előre tervezett költség. Ugyanis ez még így is sokkal olcsóbb, mint egy rendes ügyfélszolgálatot felépíteni és működtetni. Ez már csak részben HR-probléma egy ekkora ügyfélkör esetén, sokkal inkább az ügykezelő szoftverrendszer kérdése, ami szinte mindig a "megugorhatatlan projekt" kategória ebben a léptékben.

Egyszerűen olcsóbb nekik, ha dühös vagy. Ahogy a költő mondja: "pénz beszél, pina csattog."
Én eddig két szolgáltatót hagytam ott csak netnél, mert elegem volt belőlük.
De sajnos egyiket sem sikerült megbírságoltatni, bár az egyiknél csak belengettem a fogyasztóvédelmet és egyből nem akarták kifizettetni a hűségidőt.
A szarafszúak hónapok nem tudták a netet használhatóan üzemeltetni.
 
T

Törölt tag 1711

Guest
Több éves Vodafone előfizetés, csoportos beszedésivel.
Márciusban lekapcsolnak. Utána megyek, hívom az ügyfélszolgálatot 1270, nem válaszol senki.
Bemegyek személyesen, kérdezem mi a baj, mondják hívjam a 1750-et, szintén zenész, senki nem válaszol.
Kapok egy mail hogy 23k tartozásom van. Ok.
Küldök mailt a hivatalos felületen, hogy fizetnék, kérek csekket....Van igazoló mailem, 30 napos választ igérnek, a márciusi mailre junius 3-án válaszolnak!
Gépi hang hív hogy megoldódott-e az ügyem, vagy ügyintézővel beszélnék,az ügyintézőt kérem, azóta sem hívott senki vissza.
Április, személyes megjelenés,fizetnék, azt mondják több mint 100k a tartozás mert október óta nem fizetek, kérek csekket, hogy a továbbiakban úgy fizethessek, ha már a csoportos beszedési szintjét nem tudták megugrani, számítógépes rendszerben bejegyezve, azt mondják pár hét megkapom a kimutatásokat és a csekket. Közben jelzik hogy nem volt fedezet a számlámon, kikérem a számlakimutatásom majd bemutatom nekik, a bank igazolja hogy volt fedezet, a Vodafone nem hívta le az előfizetés dijját.
Hirtelen változik a retorika, előfordul hogy nem hívják le... Igen október óta....
Azóta patthelyzet, csekket nem tudnak nyomtatni a Vodafonnál, ügyfélszolgálat nincs.
Kaptam 2 mailt amiben elnézést kérnek, mert sok a dolguk, illetve egy levelet, amiben szintén elnézést kérnek, de egy nyomorult papír alapú számlakimutatást, illetve a csekket amivel fizethetnék még nem küldtek.
Május 5-én panaszkönyvi bejegyzést tettem, amiben szintén jelzem hogy csekket küldjenek, illetve nehezményezem hogy a megbeszéltek ellenére ( Ugye Április elején már be lett vezetve a rendszerbe hogy csekken kívánok a továbbiakban fizetni, illetve fizetek ha megmondják mennyit kell.) nem küldik amit kell.
Egyenlőre ez a sztori dióhéjjban.

Lehet váltai kéne:

 

Flamand

Well-Known Member
2021. augusztus 26.
3 442
16 745
113
Lehet váltai kéne:

22 éve Pannon,Telenor,Yettel, remélem nem hagytam ki egy lánynevüket sem. Soha egyetlen panaszom nem volt feléjük.
 

Centquri prime

Well-Known Member
2021. december 22.
4 915
24 604
113
Reménykedünk, hogy talán a Telekom jobb lesz, yettelnél haveroktól a vodkerhez hasonló sztorikakat hallok
yettelhez nem kötődik rossz tapasztalatom, pedig még pannonos kártyám is volt belőlük, a telekom viszont...
Szóval a történetünk még 2004-ben kezdődött, betárcsázós nettel. Volt valami időkorlátos csomaguk, folyamatos túlszámlázással, össze-vissza bedobott állítólag elhasznált idővel, és persze mindez a beetetési idő után kezdődött, szóval még egy évig muszáj ott.
Ez amúgy odáig ment, hogy a már visszaadott modemes lezáró hónapban is "sikerült" kihozniuk, hogy az időkereten felül neteztünk. Bár ettől végül nagy kegyesen eltekintettek.
Merthogy közben megjelent az utcában több más szolgáltató is, így került a család az externethez. Nem túl jó, de nem is rossz szolgáltató volt, maga az ügyfélszolgálat meg a cég hozzáállása remek volt, de az áraik idővel azért nem voltak ár/értékben a legjobbak, és ADSL technikán maradtak. Mondjuk ott stabilan jött a net, és valóban amíg otthon laktam igazából sose volt gond, az egész családot kiszolgálta, nyilván azért egyetem alatt máshoz szoktam, meg hát ugye most már valószínüleg kevésnek tűnne, de amikor valamiért haza mentem is becsülettel szolgált a maga korlátaival kb 30 MByte/s letöltési sebességével, ami tényleg jött.
Na innen jön a vicces rész. Kb 2 éve a szolgáltató bezárt, és az ügyfeleit átvette a Telekom. Rögtön jött is, hogy hát szóval akkor adnak 500-ast optikán. Hát jó, legyen. De a kerten belül nekünk kell kiásni a gödröt. Őőőőő oké. Mentem, apával végigásni ott ahol a bekötési pontnak kellene lenni. Közben lekapcsolják csak úgy a régit. Végül, bár amúgy birka türelmem van, meg dolgoztam a telefon "rossz" oldalán igaz csak állatorvosok hülyeségeit kellett hallgatnom, szóval elég nehezen tudnak kihozni ügyfélszolgálatosok a sodromból, mivel elvem, hogy nem velük van vitám, hanem a cégükkel, de itt a végén már a retkes lábú, büdösszájú szőröstalpu marsi pillangóba küldtem a beszélgetőpartnerem, merhogy amit csinált az minden volt csak ügyfélszolgálat nem. Na de miután harmadszor is átverekedtem magam vandán végre sikerült kideríteni, hogy hát ők már átkapcsolták, mert hogy a szerelőik jelentették, hogy be lett kötve. Mondom az azért jó, mert az elmúlt 10 évben még a városba se biztos, hogy láttak t-s szerelőket, de itt biztos nem. Végül visszakapcsolták a régit, és kijelentették, hogy utána járnak. (mint kiderült a szerelők úgy voltak vele, munkanap vége, lejelentik azt a címet is, azt a faszom bele majd jönnek hétfő reggel) Hétfő reggel végre ott a csapat, majd kiderül, hogy az oszloptól a kertig nincs kihúzva csak a térképen a drót (illetve a cső, amin be kéne jönnie), mert az elődeik is hasonló munkamorállal dolgoztak, azt jóvanazúgy felkiáltással nem kell ásni, mert ide úgyse kérik (az állami támogatást azért felvették az infrastruktúra fejlesztésre) kihagyták. A kínos az, hogy ez mostanra nem egyszerűen orvosolható gond, mert aszfaltot kéne törni nem csak előttünk, hanem a szomszéd kocsibejáróján is. Szóval hát őőők sajnos nem tudják ezt megcsinálni, de maradhatunk az ADSL-en, és mostmár 40-est fogunk kapni. Na most azóta a 3 Mbyte/sec is csoda számba megy, ami viszont nem hogy nekem kevés lenne, de a szüleimnek is az. Viszont megoldás nincs. Cserébe lehet még a voda, akik persze természetesen megmondják, hogy be tudják-e kötni, ha előszerződést kötünk velük, addig sajnos nem. Na ez a telekommal a tapasztalatom. És sajnos nem csak nekem.
2002 óta vagyok a most yetteles cégnél, csak telefon. Soha nem volt semmi velük.
Én 2005 óta, az én tapasztalatom velük, hogy amikor véletlenül note 205g-t kaptam a 4g helyett, és visszamentem szólni, hogy cseréljük, mert ez vagy 40k HUF-al drágább, mint amit én fizettem, akkor az üzletvezető szépen lepapírozta nekem, hogy mint hűséges régi ügyfél termékkedvezményként kaptam a jobb készüléket, és szóban elmondta, hogy elnézést, ezt ők nézték be, de ha már így alakult akkor marad az nálam. Szóval nekem is jók a tapasztalataim. Persze ez nem zárja ki, hogy másnak rosszak.
 

nyugger

Well-Known Member
2012. szeptember 30.
6 701
28 132
113
Nem rakom be a szaktopikba, mert nem érdemli meg de beszarás :D
Ha a név ismerős, az nem a véletlen műve. A náci Németország a második világháború idején fejlesztette ki és állította hadrendbe a Párduc (Panzerkampfwagen) nevű tankját.
Szegény HVG-sek akárhogy próbálkoznak a haditechnikával kurvára nem megy nekik :hadonaszos:
 
Status
Not open for further replies.