M
molnibalage
Guest
Hát, ha záros határidőn belül nem reagálnak, akkor kénytelen leszek időpontot foglalni (ha lehet egyáltalán...) és betrappolni.Azért szerintem általánosságban nem szokott ennyire elhúzódni. Máskor gyorsabban ment. Csak mint szélsőség írtam, hogy mi így jártunk, járunk. Szerintem ha nincs semmi bonyodalom, akkor elég hamar el tudjátok intézni.
Csak mi nem személyes ügyintézéssel kezdtük, amit utólag bánok, de akkor ez egyszerűbbnek tűnt; aztán mikor a magunk részéről megtettük amit kértek egyszerűen nem válaszoltak. Az egyik mérőnél több tulajon keresztül nem volt átírva és a mérő tulajdonosa nem volt képes aláírni és visszaküldeni a szerződést, vagy egyáltalán kommunikálni. (Persze a szolgáltató sem tudta megadni a pontos címét elsőre, másodszorra meg meg sem mondhatta.) A másik mérő meg nem volt leolvasható, időpontot adtak, hogy mikor jönnek ki; de az ő rendszerükben elakadt a dolog és az igény nem lett a partnerük felé továbbítva, aztán meg mire megoldottam a leolvasást a szerződéskötés időpontja csúszott ki és újat kell írni, de nem itthon él a tulaj.
És persze belecsúsztam a személyes ügyintézéssel az őszi káoszba és hosszú sorokba, amin nem segít, hogy egy egész járásra van 2 ügyintéző -egy gáz, egy villany- heti két napban, 5-5 órában.
Igazából abból a szempontból nekem nem annyira sürgős, hogy egyik sincs használva, de ha már be van kötve alapon érdekel csak.
Ha meg nem, akkor IJ kártya.