Beszélgető

Én őszintén szólva inkább azon vagyok leakadva, hogy a lore szerint egy sima csillagrombolón is vagy 37 000+ ember van. Meg közel 10 000 rohamosztagos.

Feltehetően fullra automatizált szuperspéci űreszközön, amin van asszem 120 energiafegyver meg olyan 80 körüli kisebb űrjármű, minek?

Ha 10 embernyi kiszolgáló személyzetet számolok fegyverenként / vadászgépenként, az is csak 2000.
Oké, legyen 3 váltás, az úgy 6000.

Hova teszik, miből zabáltatják a fennmaradó közel 30-40.000 embert, minek van ott ennyi, és milyen feladatot lát el? Pár ezer még oké. A birodalom legnagyobb lógósai :D

"Ember ez nem egy bárka ! Ez 5km hosszú űrkomplexum sok ezer emberrel és szabályozott gravitációval !" by valamelyik Han Solo könyvből :D:rolleyes:
 

"Kevesen tudják, hogy 1991 után az oroszok jelentős kártérítést követeltek a szovjet hadsereg által itt hagyott – egyébként használhatatlan – infrastruktúráért. Erre a magyar kormány előállt azzal, hogy 1956-ban a szovjet hadsereg nemzetközi jogi alap nélkül állomásozott hazánkban, s jelentős mértékű kártérítést követelt az 56-ban szétlőtt Budapestért. Az oroszok ezután arra hivatkoztak, hogy a német szövetségi kormány hatalmas pénzt fizetett az NDK területén hagyott javakért. Mire az apám azt mondta nekik, hogy ez az oroszok hibája. Ha csak az ország egyharmadát foglalták volna el, mint az a németekkel történt, akkor a kétharmad lenne annyira gazdag, hogy ki tudná őket fizetni, de sajnos így nem megy." :)
 
"Kevesen tudják, hogy 1991 után az oroszok jelentős kártérítést követeltek a szovjet hadsereg által itt hagyott – egyébként használhatatlan – infrastruktúráért. Erre a magyar kormány előállt azzal, hogy 1956-ban a szovjet hadsereg nemzetközi jogi alap nélkül állomásozott hazánkban, s jelentős mértékű kártérítést követelt az 56-ban szétlőtt Budapestért. Az oroszok ezután arra hivatkoztak, hogy a német szövetségi kormány hatalmas pénzt fizetett az NDK területén hagyott javakért. Mire az apám azt mondta nekik, hogy ez az oroszok hibája. Ha csak az ország egyharmadát foglalták volna el, mint az a németekkel történt, akkor a kétharmad lenne annyira gazdag, hogy ki tudná őket fizetni, de sajnos így nem megy." :)
Speciel Tökölön kerozinnal szennyezett talajt is hagytak maguk mögött tudtommal és így volt arcuk még pénzt kérni...
...miközben a vasúti felsővezetéket is vitték magukkal.
Az oszlopok egy része a mai napig megvan. Itt ment át a vasút a reptérre befelé.
https://www.google.hu/maps/@47.3325...JiK9t4qA!2e0!5s20180501T000000!7i13312!8i6656
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and honved
Közvetlen előzmény inkább a Battletech.
-Szent Terra,
-vallási fanatikus, vörös csuhás papok akik a letűnt kor technológiáját rejtegetik és mindenféle rituálékkal terelik el a köznép figyelmét a tényleges ténykedésről
-energiapáncélos katonák halomra mészárolnak mindent és mindenkit aki szembeszáll velük
-hatalmas lépegetők amik ha megjelennek minden más háttérbe szorul
-kőkemény feudalizmus
-technológiai hanyatlás miatt nagyrészt csak a múltból megmaradt technika reszelgetése folyik, ami új az legtöbbször nem ér fel a régi korokból maradtal
-néhány ipari bolygót megkímélt a totális háború (legfőképp Terra-t), ezek gyártói (köztük olyanok, mint a Henschel vagy Ford művek) féltve őrzik a tervrajzaikat amik alapján a hadigépeiket gyártják...
Alapítvány-sorozat... Technovallás, papok, rejtegetett technológia, amihez már csak egy szűk elit ért.
 
Speciel Tökölön kerozinnal szennyezett talajt is hagytak maguk mögött tudtommal és így volt arcuk még pénzt kérni...
...miközben a vasúti felsővezetéket is vitték magukkal.
Az oszlopok egy része a mai napig megvan. Itt ment át a vasút a reptérre befelé.
https://www.google.hu/maps/@47.3325...JiK9t4qA!2e0!5s20180501T000000!7i13312!8i6656

Asszem akkor hagytak fel a pénzkérési próbálkozásokkal, amikor felhoztuk nekik, hogy a talajszennyezések miatt inkább nekik kellene fizetniük.
 
  • Tetszik
Reactions: jurgenbauer
Egy kis Fighterbomber kontent péntekre
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Dédnagyapád vagy fél milió éves konstrukció volt,ami még ma is "gyártásban" van.Rossz hasonlat.Derék nagyapó nem egy külön tipus volt,hanem egy tipus egy példánya.
Hogy ne offoljuk szét a témát, így áthoztam...
Dehogy. Ha tárgyakról beszélsz, akkor az azonos típusú darabok azonos tervrajzból készülnek. Ez az emberre nem igaz - illetve csak egypetéjű ikreknél -, mivel minden ember egyedi tervrajz szerint készül (DNS). Tehát ahogy minden - nem egypetéjű iker - ember úgy a dédnagyapám is egyedi tervezésű, konstrukciójú.
 
Ld kiemelt rész, és lehet arcodból visszavenni. A 11-es úton nap mint nap ez megy... De arról már itt is írtak (egyelőre csak a humor topikba), hogy a f@szfejek előszeretettel közlekednek hármas oszlopban.
Ezek után már csak arra lennék kíváncsi, hogy véleményed szerint mi a f@sznak vannak a Velo tudoménhanyas kerékpárutak, ha nem kell használni? (De, kell...)
Amit meg írsz, már többször próbáltuk, de csak anyázás volt a vége. Azt is megnézném, hogy hasonló esetben te mit csinálsz.
Leírtam neked a megfejtést.
 
Hogy ne offoljuk szét a témát, így áthoztam...
Dehogy. Ha tárgyakról beszélsz, akkor az azonos típusú darabok azonos tervrajzból készülnek. Ez az emberre nem igaz - illetve csak egypetéjű ikreknél -, mivel minden ember egyedi tervrajz szerint készül (DNS). Tehát ahogy minden - nem egypetéjű iker - ember úgy a dédnagyapám is egyedi tervezésű, konstrukciójú.
A C130A és a C130J is eszerint nem azonos konstrukciós terv szerint készült?Mert nagyobb a tervrajzon a két modelen a különbség százalékosan,mint az ember és a csimpánz között.....
 
Leírtam neked a megfejtést.
A megfejtés az, hogy ma Csobánka és Esztergom között találkoztam:
- konvojjal, amit egy autó követett vészvillogóval, és segített az előzésben;
- két f@szfejjel, akik egymás mellett közlekedtek, az úttest közepén;
- egy barommal, aki az úttest közepén élvezte az ereszkedést ezerrel - kanyarban, ahol egyébként lehet előzni, tehát simán felkenődhetett volna egy kocsira;
- Dunabogdány és Tahi között sokan a kerékpárúton (ami a 11-estől úgy 4 méterre van), és néhány genyó a főúton, "mert nem kötelező" szerinted.
Nem írom az anyát két kisgyerekkel maga mögött, a legnagyobb forgalomban a 11-esen Esztergom és Pilismarót között. Rengetegen voltak ma, az autók nem győzték kerülgetni őket, de a biciklisek többsége normális volt. De azt a néhány barmot szívesen megfenyíteném.
 
A megfejtés az, hogy ma Csobánka és Esztergom között találkoztam:
- konvojjal, amit egy autó követett vészvillogóval, és segített az előzésben;
- két f@szfejjel, akik egymás mellett közlekedtek, az úttest közepén;
- egy barommal, aki az úttest közepén élvezte az ereszkedést ezerrel - kanyarban, ahol egyébként lehet előzni, tehát simán felkenődhetett volna egy kocsira;
- Dunabogdány és Tahi között sokan a kerékpárúton (ami a 11-estől úgy 4 méterre van), és néhány genyó a főúton, "mert nem kötelező" szerinted.
Nem írom az anyát két kisgyerekkel maga mögött, a legnagyobb forgalomban a 11-esen Esztergom és Pilismarót között. Rengetegen voltak ma, az autók nem győzték kerülgetni őket, de a biciklisek többsége normális volt. De azt a néhány barmot szívesen megfenyíteném.
Megteszed nekem, hogy bemásolod ide nekem azt a részt a hozzászólásomból, ahol azt írtam, hogy lakotterületen kívül a főközlekedési útjainkon lehet az úttesten kerêkpározni? Így, ha van mellette kerékpárút, akkor csak azon közlekedhetnek szabályosan a biciklisek (vagy a padkán).
Azt viszont nem teheted meg, hogy tapló módjára 40-50-nel nagyobb tempóval leelőzve ledudálod az útról.
Leírtam neked, hogy mit tehetsz, ahelyett, hogy habzó szájjal elégedetlenkedsz. De tudom még javasolni a menetrögzítő kamerát, aminek a segítségével feljelentést tehetsz a megyei r.kapitányságon.
Tudom, hogy dudálni sokkal egyszerűbb, de ettől még holnap, meg holnapután is ugyan úgy kint lesznek a bringások.
A dudálással max. tényleg csak az életüket veszélyezteted. Tényleg ez a cél?
 
Megteszed nekem, hogy bemásolod ide nekem azt a részt a hozzászólásomból, ahol azt írtam, hogy lakotterületen kívül a főközlekedési útjainkon lehet az úttesten kerêkpározni? Így, ha van mellette kerékpárút, akkor csak azon közlekedhetnek szabályosan a biciklisek (vagy a padkán).
Azt viszont nem teheted meg, hogy tapló módjára 40-50-nel nagyobb tempóval leelőzve ledudálod az útról.
Leírtam neked, hogy mit tehetsz, ahelyett, hogy habzó szájjal elégedetlenkedsz. De tudom még javasolni a menetrögzítő kamerát, aminek a segítségével feljelentést tehetsz a megyei r.kapitányságon.
Tudom, hogy dudálni sokkal egyszerűbb, de ettől még holnap, meg holnapután is ugyan úgy kint lesznek a bringások.
A dudálással max. tényleg csak az életüket veszélyezteted. Tényleg ez a cél?
Az a cél, hogy szabályosan közlekedjenek. Ha nem megy szép szóval, akkor dudálok, hogy figyelmeztessem, és ne kerüljön a kerekem alá. Ma is volt olyan tapló (mert szerintem az ilyenek azok), aki a társa mellé húzott, miközben már kezdtem előzni. Szerencsére visszanézett a válla fölött és visszarántotta a kormányát... Kell ez nekem?
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and nyugger
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Arrrrrrrrrr. :)
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: megazez