Beszélgető

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

ogretankHU

Well-Known Member
2019. december 21.
7 613
26 010
113
Egyelőre még nem Kárpátaljára. ;) Egyrészt Mongóliába készülök jövőre, másrészt meg baltával a kezembe üvöltve rohanni esőben az erdőben.:D
Ár/érték arányban szerintem ezek jók , én is ezt használom vadászni !

 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby

Kim Philby

Well-Known Member
2020. december 16.
9 711
30 212
113
Helikon-tex (lengyel) Gurkha(magyar)? Tapasztalat? Tudom, hogy a Bushcraft oldalon van ilyen teszt, de személyes vélemény?
 

phaidros

Well-Known Member
2014. augusztus 9.
11 366
30 870
113
Nyilván, mivel Mildenhall egy katonai bázis. ;) A kérdés az, hogy mi jöhetett Yumabol egy civil géppel? Mi van Yumaban? Tudja valaki? (A sok homok nem ér....)
Börtönvonat Yumában.



 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby

Kim Philby

Well-Known Member
2020. december 16.
9 711
30 212
113
Csak Barkashoz, meg Skoda 1203-hoz bolt szerencsém a szoci kisbuszok közül. Mind a kettőben csak ültem. A Barkas büdös volt, de a formája tetszett, a 1203-at meg utáltam, mert azzal hordtak úszásoktatásra a suliból és az egészet gyűlöltem.
Nekem volt szerencsém az összeshez utasként. A Barkas 2 ütemű mindent visz. Sőt piros plüssüléses Volgában is ültem, meg Aro 320D
-ben is. De a legnagyobb élmény a szénásszekér! :D
 

Madár Fokker

Well-Known Member
2017. december 17.
505
1 389
93
Barkas meg volt, azt ráadásul sokat is vezettem friss jogsival. Volt sok kalandos utam vele. A másik keleti csoda a Latvia volt, amivel meccsre hordtak minket. Szerintem az első jármű digitális fűtéssel: télen 5 percenként öltöztünk pólóról nagykabát-sapkára és vissza, attól függően, hogy a sofőr be, vagy kikapcsolta a fűtést.
Földi jármű élményeim még: lovasszán, T100 lánctalpas, amivel nagyapám dolgozott a téeszben, emeletesbusz a sofőr felett ülve, meg persze a mozdonyok: M31, M62 Szergej és a V43.
 

Flexus

Well-Known Member
2018. március 16.
1 409
4 996
113
Börtönvonat Yumában.



Ez megvan, de az meg marine corps... na mindegy csak érdekes volt a gép.
 
T

Törölt tag 1711

Guest
párbeszéd facebook hirdetésben arról hisztériáztak, hogy a patásördög eladta az országot.


Alatta kommentben egy túlkoros nő azon hőbörgött, hogy az országból egy tőzsdén bejegyzett rt.-t csináltak.
Leírom neki, hogy az összes fejlett ország egy bejegyzett rt. valamelyik tőzsdén, de annak az rt.-nek egyetlen részvénye van amit az állam birtokol, és erre azért van szükség, mert civil bankok csak magánszemélyeknek/cégeknek hitelezhetnek, államoknak nem. Anno ezt Ausztrália vezetése találta ki, mert sürgősen pénzre volt szükségük és nem akartak az IMF-re várni.

reakció?

Letiltott a párbeszéd b+, mert értelmesen kommenteltem.
 

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
18 312
54 756
113
párbeszéd facebook hirdetésben arról hisztériáztak, hogy a patásördög eladta az országot.


Alatta kommentben egy túlkoros nő azon hőbörgött, hogy az országból egy tőzsdén bejegyzett rt.-t csináltak.
Leírom neki, hogy az összes fejlett ország egy bejegyzett rt. valamelyik tőzsdén, de annak az rt.-nek egyetlen részvénye van amit az állam birtokol, és erre azért van szükség, mert civil bankok csak magánszemélyeknek/cégeknek hitelezhetnek, államoknak nem. Anno ezt Ausztrália vezetése találta ki, mert sürgősen pénzre volt szükségük és nem akartak az IMF-re várni.

reakció?

Letiltott a párbeszéd b+, mert értelmesen kommenteltem.

Szóval azt mondod, hogy a Párbeszéd nem szereti a párbeszédet? :D
Mik vannak :rolleyes:
 

csakb

Well-Known Member
2014. március 2.
396
651
93
Számomra a legemlékezetesebb szoci jármű, amiben utazhattam, a helyi TSZ Ka-26 helikoptere volt. A repülésélményen kívül legélesebb emlékként a mindent átható benzinszag maradt meg, és hogy gyerekként rájöttem, hogy melyik műszer a variométer, és mit mutat. XD
 

FilcTroll

Well-Known Member
2017. december 18.
1 757
4 687
113
Számomra a legemlékezetesebb szoci jármű, amiben utazhattam, a helyi TSZ Ka-26 helikoptere volt. A repülésélményen kívül legélesebb emlékként a mindent átható benzinszag maradt meg, és hogy gyerekként rájöttem, hogy melyik műszer a variométer, és mit mutat. XD
Asszem öreg vagyok, de megvolt bőven a Barkas, UAZ, Avia meg a többi kalandos tragacs. Az első saját pénzből vett autóm kopoltyús Zaporozsec volt. Stopposként egyszer még egy Zil-billencs is felvett, na, az brutál járgány volt, és nagyon jót beszélgettünk a sofőrrel. Vintage légijárműből egy AN-2-t tudok felmutatni a jobb első ülésben hiénáztam egy szép nagy kört. :) Mindezekben a járgányokban az volt a közös, hogy a vezetés klasszikus gépkezelés volt, állandó kapcsolgatás, pedálozás, műszerfigyelés, tolattyúk,szivattyúk és minden efféle. Plusz kényelmetlenek, büdösek, lassúak és hangosak voltak. :)
 

papajoe

Well-Known Member
2016. február 21.
16 992
53 878
113
Asszem öreg vagyok, de megvolt bőven a Barkas, UAZ, Avia meg a többi kalandos tragacs. Az első saját pénzből vett autóm kopoltyús Zaporozsec volt. Stopposként egyszer még egy Zil-billencs is felvett, na, az brutál járgány volt, és nagyon jót beszélgettünk a sofőrrel. Vintage légijárműből egy AN-2-t tudok felmutatni a jobb első ülésben hiénáztam egy szép nagy kört. :) Mindezekben a járgányokban az volt a közös, hogy a vezetés klasszikus gépkezelés volt, állandó kapcsolgatás, pedálozás, műszerfigyelés, tolattyúk,szivattyúk és minden efféle. Plusz kényelmetlenek, büdösek, lassúak és hangosak voltak. :)



Én nem vetették meg a benzin, kortyolgatták Szorgalmasan. :D