Beszélgető

Csak Barkashoz, meg Skoda 1203-hoz bolt szerencsém a szoci kisbuszok közül. Mind a kettőben csak ültem. A Barkas büdös volt, de a formája tetszett, a 1203-at meg utáltam, mert azzal hordtak úszásoktatásra a suliból és az egészet gyűlöltem.
Nekem volt szerencsém az összeshez utasként. A Barkas 2 ütemű mindent visz. Sőt piros plüssüléses Volgában is ültem, meg Aro 320D
-ben is. De a legnagyobb élmény a szénásszekér! :D
 
Barkas meg volt, azt ráadásul sokat is vezettem friss jogsival. Volt sok kalandos utam vele. A másik keleti csoda a Latvia volt, amivel meccsre hordtak minket. Szerintem az első jármű digitális fűtéssel: télen 5 percenként öltöztünk pólóról nagykabát-sapkára és vissza, attól függően, hogy a sofőr be, vagy kikapcsolta a fűtést.
Földi jármű élményeim még: lovasszán, T100 lánctalpas, amivel nagyapám dolgozott a téeszben, emeletesbusz a sofőr felett ülve, meg persze a mozdonyok: M31, M62 Szergej és a V43.
 
Börtönvonat Yumában.



Ez megvan, de az meg marine corps... na mindegy csak érdekes volt a gép.
 
párbeszéd facebook hirdetésben arról hisztériáztak, hogy a patásördög eladta az országot.


Alatta kommentben egy túlkoros nő azon hőbörgött, hogy az országból egy tőzsdén bejegyzett rt.-t csináltak.
Leírom neki, hogy az összes fejlett ország egy bejegyzett rt. valamelyik tőzsdén, de annak az rt.-nek egyetlen részvénye van amit az állam birtokol, és erre azért van szükség, mert civil bankok csak magánszemélyeknek/cégeknek hitelezhetnek, államoknak nem. Anno ezt Ausztrália vezetése találta ki, mert sürgősen pénzre volt szükségük és nem akartak az IMF-re várni.

reakció?

Letiltott a párbeszéd b+, mert értelmesen kommenteltem.
 
párbeszéd facebook hirdetésben arról hisztériáztak, hogy a patásördög eladta az országot.


Alatta kommentben egy túlkoros nő azon hőbörgött, hogy az országból egy tőzsdén bejegyzett rt.-t csináltak.
Leírom neki, hogy az összes fejlett ország egy bejegyzett rt. valamelyik tőzsdén, de annak az rt.-nek egyetlen részvénye van amit az állam birtokol, és erre azért van szükség, mert civil bankok csak magánszemélyeknek/cégeknek hitelezhetnek, államoknak nem. Anno ezt Ausztrália vezetése találta ki, mert sürgősen pénzre volt szükségük és nem akartak az IMF-re várni.

reakció?

Letiltott a párbeszéd b+, mert értelmesen kommenteltem.

Szóval azt mondod, hogy a Párbeszéd nem szereti a párbeszédet? :D
Mik vannak :rolleyes:
 
Számomra a legemlékezetesebb szoci jármű, amiben utazhattam, a helyi TSZ Ka-26 helikoptere volt. A repülésélményen kívül legélesebb emlékként a mindent átható benzinszag maradt meg, és hogy gyerekként rájöttem, hogy melyik műszer a variométer, és mit mutat. XD
 
Számomra a legemlékezetesebb szoci jármű, amiben utazhattam, a helyi TSZ Ka-26 helikoptere volt. A repülésélményen kívül legélesebb emlékként a mindent átható benzinszag maradt meg, és hogy gyerekként rájöttem, hogy melyik műszer a variométer, és mit mutat. XD
Asszem öreg vagyok, de megvolt bőven a Barkas, UAZ, Avia meg a többi kalandos tragacs. Az első saját pénzből vett autóm kopoltyús Zaporozsec volt. Stopposként egyszer még egy Zil-billencs is felvett, na, az brutál járgány volt, és nagyon jót beszélgettünk a sofőrrel. Vintage légijárműből egy AN-2-t tudok felmutatni a jobb első ülésben hiénáztam egy szép nagy kört. :) Mindezekben a járgányokban az volt a közös, hogy a vezetés klasszikus gépkezelés volt, állandó kapcsolgatás, pedálozás, műszerfigyelés, tolattyúk,szivattyúk és minden efféle. Plusz kényelmetlenek, büdösek, lassúak és hangosak voltak. :)
 
Asszem öreg vagyok, de megvolt bőven a Barkas, UAZ, Avia meg a többi kalandos tragacs. Az első saját pénzből vett autóm kopoltyús Zaporozsec volt. Stopposként egyszer még egy Zil-billencs is felvett, na, az brutál járgány volt, és nagyon jót beszélgettünk a sofőrrel. Vintage légijárműből egy AN-2-t tudok felmutatni a jobb első ülésben hiénáztam egy szép nagy kört. :) Mindezekben a járgányokban az volt a közös, hogy a vezetés klasszikus gépkezelés volt, állandó kapcsolgatás, pedálozás, műszerfigyelés, tolattyúk,szivattyúk és minden efféle. Plusz kényelmetlenek, büdösek, lassúak és hangosak voltak. :)



Én nem vetették meg a benzin, kortyolgatták Szorgalmasan. :D
 
Brit tudósok:

Valóság:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Végre FAM!

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Végre FAM!

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ez most ilyen ellenfél nélküli vita? Hol az ateisták képviselője?
 
Nem találtam Vojevoda topikot, ha van, tegye egy onkéntes modi.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Cs-344 élmény:
A seregben (78-80) a műhelykocsim ilyen volt. A befecskendező gyertyák közé pont befért a készétel konzerv! Mire kiértünk a gyak.térre már jó is lett a kaja! A többiek még vakarodztak, mi meg toltuk a rizses lecsót kolbásszal! :-)
A Csepelt a méhészek előszerettel fogták be vándorlához, ahova bement, onnan ki is jött, és nagyon finoman lágyan lehetett a terepen mozogni vele, nem törtek a méhek! :)
A motorját minden kisvasúti mozdonyban megtalálod...kimegy a vilagból!
 
Esetleg nem tudná valaki megmondani, hogy milyen térkép az alábbi?
05nemethszilardBPM-e1550093466462.jpg


Illetve ugyan az e a két térkép?

04NemethSzilardBPM-e1575325312121.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: antigonosz