90000 Liter keró égett egyszerre, vagy folyamatosan? Az nem folyt semerre? Fogta magát, és leszarta a gravitációt, én innen egy centit sem, itt fogok elégni és mindenki bekaphassa. Ez megint mennyire életszerű?
Azért nagyjából lehetett látni a szerencsére készült pár videón, hogy nagyjából hol volt intenzív a tűz. Szóval nem kell túlzottan találgatni. Mivel kb. vízszintesek voltak a szintek (hehe), ezért a keró nagy része a gép becsapódása alatti szinten terülhetett szét valószínűleg, nem?
Ha csak ezt történt volna, akkor ki kellett volna hajolni a szerkezetnek... Melegíts meg egy PVC csövet közepén, és nyomd mind a két oldaláról... Nem úgy fog összeesni, mint a WTC, hanem kihajlik valamelyik oldalra egy keveset, majd ledől az egész.
Egyetlen csövet akarsz egy épület komplett tartószerkezetéhez hasonlítani? :O De akkor mi történne, ha mondjuk 20-30 ilyen PVC-csővel támasztanál alá egy jó nehéz szerkezetet, aztán a csövek közepét lekezdenéd melegíteni? Mondjuk a 30-ból úgy 15-20-ét?
Azt szintén nem akarom elfogadni, hogy a felső ötöd/hatod/heted? gondol egyet, és összedönti az egészet. Egy olyan országban, ahol vannak komoly szelek, és az erre szolgáló méretezési eljárás csillió éves.
A szél oldalirányú terhelést okoz, nem pedig felülről lefelé mutatót (mint pár leszakadó szint), ha jól tévedek....
Láttam fényképeket, amin ember magasságú gerendák voltak srégen vágva. Na ilyen sincs egy összedőlő szerkezetben.
Valószínűnek tartom, hogy a bontás/romeltakarítás során átvágott gerendák voltak...
Pentagon:
egy több száz tonnás Boeing nyargalászik vidáman az autópálya felett, néhány száz km/h sebességgel... Autók még véletlenül sem borulnak fel, táblák, reklámok nem mozdulnak el a helyükről...
Hehe, ezt a felborulást nem gondolod komolyan, ugye?
https://www.youtube.com/watch?v=-ClfzYsYtOA
A repülőgépen jó pár melegszilárd és hőálló ötvözet van. Abból kellett volna valaminek maradni. A Germanwing-s repülője az Alpokban megvan? Volt azért ott jócskán törmelék.
Maradt törmelék...
http://www.rense.com/general32/phot.htm
Az meg külön vicces, hogy majd pont egy repülőgép fog olyan szép lyukat vágni a vasbeton épület falába... Olyan törzs, ami mm-es lemezekből meg full-ra tömegcsökkentett kompozit-héjszerkezetből áll... Muhaha.
Másoknak meg pont az a bajuk, hogy a szárnyvégek (amik aztán tényleg mm-es lemezből, meg kompozitból áll) nem vágtak nagy lyukat a "vasbeton épületbe"... És csak ahol gép nagyobb tömeggel rendelkező része, vagyis a törzs és a hajtóművek érték a falat, ott volt jelentős a sérülés...