<blockquote rel="Allesmor Obranna"><blockquote rel="grabo112"><blockquote rel="varga dima">Három Tu-160 útvonala szíriai bevetésre.... 13 ezer km.....4 db IL-78 tankerrel egy kötelékben mentek.....
A Tu-22M3-asok is csak 12db 250kg-os bombát dobnak minden felvételen, miközben 33 fér a bombatérbe plusz összesen 36 a beömlőnyílások és a szárnyak alatti külső függesztőkre. Ráadásuk teszik mindezt 6000m-es repülési magasságból.
A Su-24,-25 és -34 gépek is rendszerint 2 (ritkán 4) bombával repülnek, nem lenne-e jobb inkább azokat jobban megpakolni?
</blockquote>
A hatótáv biztonságos elérése miatt nem pakolják meg a gépeket. A harcászati gépek is csak annyi függesztménnyel repülnek, amivel még a harci manőverezőképességük megmarad. Ne feledjük, hogy ahhoz is keró kell, hogy magasan járva hajtsák végre a bevetést.
Az USAF A-10-eseinek is hét tonna felett van a harci terhelhetősége, ahogy anno le is tesztelték őket, de az A-10-es se szokott egy-két Maverick-nél, vagy Mk-82-esnél, CBU bombánál többet vinni. </blockquote>
Oké, ezt eddig is tudtam.
De az egykor az Afganisztán felett CAS-járőröző nyugati gépekkel összehasonlítva is meglehetősen üresen járnak-kelnek az orosz gépek, ez gondolom többeknek szemet szúrt már.</blockquote>
Igen, eddig mindig hangsúlyozták, hogy minden egyes feladatnak megfelelően voltak felszerelve....sok alkalommal még vissza is hozták a cuccot.....de tegnap óta, ahogy "szabad vadaszatot", kihirdettek már maximálisan bepakolt Szu-25 -st láttam a híradóban....Mert most, mint anno nyugati gépek, járőröznek készenlétben.