Jobban jársz, ha le sem fordítod a nyilvánvaló hülyeséget. Nem vagyok finoman szólva sem elájulva az orosz ipartól, de még ott sem egy 36 éves motor a csúcs.A videóhoz lévő leírást fordítottam le, hogy legalább fogalmatok legyen valamiről , hogy miről szól a videó és ne járjatok úgy mint a tyúk az abc-vel.Nyilván arra az évre vonatkozik, amikor a motort kifejlesztették.
Látod, most sem érted ,mi van leírva. Hogyan tudod mi volt a csúcs 36 éve, ha akkorr még nem is éltél?Jobban jársz, ha le sem fordítod a nyilvánvaló hülyeséget. Nem vagyok finoman szólva sem elájulva az orosz ipartól, de még ott sem egy 36 éves motor a csúcs.
Már éltem.Látod, most sem érted ,mi van leírva. Hogyan tudod mi volt a csúcs 36 éve, ha akkorr még nem is éltél?
Úgy emlékeztem 1989 vagy 1990-es vagy....Már éltem.
A lényeg pedig az, hogy ma már egy avétos ócskasag, nem csúcskategória.

Hát nem. Pont egyidős vagyok a BMP-3-al.Úgy emlékeztem 1989 vagy 1990-es vagy....![]()
Hát nem. Pont egyidős vagyok a BMP-3-al.

Ott a pont!És utóbbi szemmel láthatóan többet fejlődött ez idő alatt nálad![]()

Üdv. És mi van ha a jelenlegi szankciós környezetben ezt a legkönnyebb gyártani. Nem ismeri be az Orosz, se a riporter, nem is fogja ! És nem hiszem a motorblokk az igazi akadály, hanem az üzemanyag ellátás. Ez az adagoló asszem 600 Bar körül van. 1500 Bar os rendszerek , finomabb meló mint egy blokk.Már éltem.
A lényeg pedig az, hogy ma már egy avétos ócskasag, nem csúcskategória.
De attól, hogy nem tudnak mást gyártani még hülyeség az, hogy ez a mérnöki tudomány csúcsa.Üdv. És mi van ha a jelenlegi szankciós környezetben ezt a legkönnyebb gyártani. Nem ismeri be az Orosz, se a riporter, nem is fogja ! És nem hiszem a motorblokk az igazi akadály, hanem az üzemanyag ellátás. Ez az adagoló asszem 600 Bar körül van. 1500 Bar os rendszerek , finomabb meló mint egy blokk.
De volt mihez nyúlni ,és most szériában ez jön le a sorol. Ez volt polcon ,gyártás technológiában. Nekik nincs Grétájuk : ) .
azért gyárt a ruszki olyan motortokat amieket mert színte az összes szárazfőldi járművébe a motor alkatrészei nagyon nagy arányba megeggyeznek ez logisztikailag hatalmas könyebbség. ha új motort tervezne ugyanerre az alkatrészbázisra kellene támaszkodnia mint ami alkatrészbázis jelenleg van. egy egy elemet modernizálhat cserélhet de annak csereszabatosnak kell lennie. az x motor is ezért jött képbe.De attól, hogy nem tudnak mást gyártani még hülyeség az, hogy ez a mérnöki tudomány csúcsa.
HadititokAzt lehet tudni, hogy kb mennyi a havi gyártási mennyiség?
Az egy darab híján 1 zászlóalj, ha mind BMP-3 és nem az összes átadott jármű 30db.
A Rostec a 2023-as állami szerződés értelmében leszállította az utolsó tétel BMP-3-at és BTR-MDM-et az orosz fegyveres erőknek.
A Kurganmashzavod, a Vysokotochka leányvállalata a 2023-ra szóló kormányzati szerződések értelmében a BMP-3 és BTR-MDM kétéltű páncélozott szállítójárművek utolsó tételét szállította a Honvédelmi Minisztériumnak.
Most a vállalat további mennyiségekre vonatkozó kötelezettségei részeként folytatja a gyalogsági harcjárművek gyártását. Ennek érdekében korszerűsíti a termelési létesítményeket és bővíti a létszámot.
Emlékezzünk vissza, hogy a könnyű páncélozott járművek gyártási mennyisége Kurganmashzavodban többszörösére nőtt. Különösen szeptemberben zárták le a „trojkák” javítására vonatkozó éves szerződést.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()


A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..