BMP -1, -2, -3

UTD-32T

UTD-32T-1536x1024.jpg
 
A videóhoz lévő leírást fordítottam le, hogy legalább fogalmatok legyen valamiről , hogy miről szól a videó és ne járjatok úgy mint a tyúk az abc-vel. :) Nyilván arra az évre vonatkozik, amikor a motort kifejlesztették.
Jobban jársz, ha le sem fordítod a nyilvánvaló hülyeséget. Nem vagyok finoman szólva sem elájulva az orosz ipartól, de még ott sem egy 36 éves motor a csúcs.
 
  • Vicces
Reactions: sidewinder12
Jobban jársz, ha le sem fordítod a nyilvánvaló hülyeséget. Nem vagyok finoman szólva sem elájulva az orosz ipartól, de még ott sem egy 36 éves motor a csúcs.
Látod, most sem érted ,mi van leírva. Hogyan tudod mi volt a csúcs 36 éve, ha akkorr még nem is éltél?
 
Már éltem. ;)

A lényeg pedig az, hogy ma már egy avétos ócskasag, nem csúcskategória.
Üdv. És mi van ha a jelenlegi szankciós környezetben ezt a legkönnyebb gyártani. Nem ismeri be az Orosz, se a riporter, nem is fogja ! És nem hiszem a motorblokk az igazi akadály, hanem az üzemanyag ellátás. Ez az adagoló asszem 600 Bar körül van. 1500 Bar os rendszerek , finomabb meló mint egy blokk.
De volt mihez nyúlni ,és most szériában ez jön le a sorol. Ez volt polcon ,gyártás technológiában. Nekik nincs Grétájuk : ) .
 
Üdv. És mi van ha a jelenlegi szankciós környezetben ezt a legkönnyebb gyártani. Nem ismeri be az Orosz, se a riporter, nem is fogja ! És nem hiszem a motorblokk az igazi akadály, hanem az üzemanyag ellátás. Ez az adagoló asszem 600 Bar körül van. 1500 Bar os rendszerek , finomabb meló mint egy blokk.
De volt mihez nyúlni ,és most szériában ez jön le a sorol. Ez volt polcon ,gyártás technológiában. Nekik nincs Grétájuk : ) .
De attól, hogy nem tudnak mást gyártani még hülyeség az, hogy ez a mérnöki tudomány csúcsa.
 
De attól, hogy nem tudnak mást gyártani még hülyeség az, hogy ez a mérnöki tudomány csúcsa.
azért gyárt a ruszki olyan motortokat amieket mert színte az összes szárazfőldi járművébe a motor alkatrészei nagyon nagy arányba megeggyeznek ez logisztikailag hatalmas könyebbség. ha új motort tervezne ugyanerre az alkatrészbázisra kellene támaszkodnia mint ami alkatrészbázis jelenleg van. egy egy elemet modernizálhat cserélhet de annak csereszabatosnak kell lennie. az x motor is ezért jött képbe.
 
A Rostec a 2023-as állami szerződés értelmében leszállította az utolsó tétel BMP-3-at és BTR-MDM-et az orosz fegyveres erőknek.

A Kurganmashzavod, a Vysokotochka leányvállalata a 2023-ra szóló kormányzati szerződések értelmében a BMP-3 és BTR-MDM kétéltű páncélozott szállítójárművek utolsó tételét szállította a Honvédelmi Minisztériumnak.

Most a vállalat további mennyiségekre vonatkozó kötelezettségei részeként folytatja a gyalogsági harcjárművek gyártását. Ennek érdekében korszerűsíti a termelési létesítményeket és bővíti a létszámot.

Emlékezzünk vissza, hogy a könnyű páncélozott járművek gyártási mennyisége Kurganmashzavodban többszörösére nőtt. Különösen szeptemberben zárták le a „trojkák” javítására vonatkozó éves szerződést.
doKMflwsjtg.jpg

DwmU7Q2cdts.jpg

3JRruo8y11M.jpg

fGkFbvLwCRo.jpg

MjCubw4y6wI.jpg
 
A Rostec a 2023-as állami szerződés értelmében leszállította az utolsó tétel BMP-3-at és BTR-MDM-et az orosz fegyveres erőknek.

A Kurganmashzavod, a Vysokotochka leányvállalata a 2023-ra szóló kormányzati szerződések értelmében a BMP-3 és BTR-MDM kétéltű páncélozott szállítójárművek utolsó tételét szállította a Honvédelmi Minisztériumnak.

Most a vállalat további mennyiségekre vonatkozó kötelezettségei részeként folytatja a gyalogsági harcjárművek gyártását. Ennek érdekében korszerűsíti a termelési létesítményeket és bővíti a létszámot.

Emlékezzünk vissza, hogy a könnyű páncélozott járművek gyártási mennyisége Kurganmashzavodban többszörösére nőtt. Különösen szeptemberben zárták le a „trojkák” javítására vonatkozó éves szerződést.
doKMflwsjtg.jpg

DwmU7Q2cdts.jpg

3JRruo8y11M.jpg

fGkFbvLwCRo.jpg

MjCubw4y6wI.jpg



Na,mostanság sok minden időre le lett gyártva,gondolom, ha maga Vlagyimir Vlagyimirovics nem is,de voltak pársn akik elmentek gyárlátogatásokra,és dagadtra rugdostak pár segget,tettek pár utalást a csúszós lépcsőkre,veszélyes ablakokra,és máris drámaian javult a termelékenység,a morál,a közösségi szellem,meg a munkahelyi légkör.
Ezt már szeretem.
:rolleyes::D