@SirHiggins
Mennyire ismered a Chally 2-es felépítését ?
A Challenger 2-es is sofőrje középett ül, szerencsére nem szenved a sofőr melletti lőszertároló problémájában, helyette csak osztott lőszert használ, a hajtótöltek a teknőben, a toronygyűrűben tároltak, és az megint hajlamos lángrakapásra ...
Valószínűleg ott, hogy nem volt pénzük fejlesztésre, de legalább gyártásra sem.
Volt pénzük a fejlesztésre, csak a gyártásra nem.
Kevéssé ismerten, de a Chally 2-eshez is terveztek automata töltőgépet. De ahogy elnézem, hibrid megoldás lett volna.
Az autotöltőt a
Fairey Hydraulics fejlesztette, az
UK Defence Evaluation and Research Agency pályázatának győzteseként, már minisztériumi szinten szerették volna az autotöltőt, komolyan gondolták, hogy a Chally 2-es tényleges újítás legyen, ne csak egy átcímkézett Chally 1-es, csak jöttek a pénzügyi bajok, és az 1 - 2 és működő teszt ellenére a megszorítások részeként leállították a projektet.
Volt egy elképzelés, és egy átgondolt terv arról, hogy mi lesz a Challenger 2-es, és lett egy végeredmény amit Challenger 2-esnek nevezünk. A kettő elég távol áll egymástól.
20 darab lőszert hordozott, és osztott lőszerrel működött volna. Nem volt hermetikusan elkülönítve, és nem bírt blowout panelekkel, de ettől még érdekes terv volt, előremutató irányba.
20 lőszer az kevés, és a maradék 10 darabot kézi töltéssel kellett volna betömködni a helyére.