Várom a tételes cáfolatát annak, ami a pdf-ben le van írva, ki van fejtve és meg van indokolva.Tudod, ettől megyek falnak. A tekintély elvtől.
Leszarom, hogy phd mérnök. Régen is felmerült a tankolás és láthatod, hogy mennyire valósult meg.
A C-17 fajlagos repóra költsége 26 ezer dollár tárán van. Óránként. Az USAF-nak. A KC-135 és KC-10-nél 14-22 ezer dollárt adtak meg 2008-2012 között.
Nah, felemelkedni, tankolni és lejönni alsó hangon 1,5 órás meló.
És feltételezed, hogy ezek a tankerek léteznek. Meg személyzet. Meg van tankolható cég.
A civil szférában egyik sincs.
Az FAA és sehol nem engedélyeznek ilyet.
Szerintem az alázat ott kezdőik, hogy talán értelmezted azt is, amit olvasol és nem linkeket hánysz be és talán elgondolkodsz azon, hogy ami linkelhető, az nem feltétlen igaz.
Az, hogy valahi phd vagy doktor semmit nem jelent, lásd azt a sok ökobarmot, akik valamiből tudományos fokozattal bírnak és szórják a hülyeséget az érterbe. Mint az a vén kurva, akit tegnap linkeltem a villamosáram topikba.
Komolyan, ez lesz most a tempó?
Valaki abbahagyja egy marhaság mantrázását, erre jön egy másik, aki folytatja más témával...?
Ráadásul egy nem létező tankerral? Az eszem megáll, komolyan.
Szerintem az ide járó kereskedelmi pilóták (mint pl @angelsoul) a röhögéstől a padlón fetrengenek. Tanker civil szférában...
Az, hogy mi van meg mi nincs, cseppet sem érdekel, az a fontos, hogy mi lehetséges és mi lesz, comprende???