Ha tippelnem kéne akkor a belorusz Rada Airlines Il-62MGr teherszállítóinak egyike érkezhetett, az EW-450TR oldalszámú már szeptemberben volt Ferihegyen. De mit hozhatott Dubaiból arról ötletem sincs
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ha tippelnem kéne akkor a belorusz Rada Airlines Il-62MGr teherszállítóinak egyike érkezhetett, az EW-450TR oldalszámú már szeptemberben volt Ferihegyen. De mit hozhatott Dubaiból arról ötletem sincs
Majdnem, az új szerzeményük, az 505-ös jött.Ha tippelnem kéne akkor a belorusz Rada Airlines Il-62MGr teherszállítóinak egyike érkezhetett, az EW-450TR oldalszámú már szeptemberben volt Ferihegyen. De mit hozhatott Dubaiból arról ötletem sincs
Ami még furábbá teszi, hogy a rakományt vitték is tovább Szerbiába közúton. (A dehir.hu szerint)A reptér egy bejegyzése szerint "közel 30 tonna autóipari alkatrészt" hozott az EAE-ből, ami legalábbis fura...
Lehet hogy a múltkori Nis-i akciójuk után már nem látják őket szívesen a szerbeknél:Ami még furábbá teszi, hogy a rakományt vitték is tovább Szerbiába közúton. (A dehir.hu szerint)
Lehet hogy a múltkori Nis-i akciójuk után már nem látják őket szívesen a szerbeknél:
Apám mesélte régen, hogy mi volt a mondás.Nem tudom eldönteni, hogy ez bátor, vagy hülye...
Az a vezeték ott a háttérben nekem kicsit ijesztő...
Biztos ismerik a terepet , vigyáznak hogy ne sodródjanak hátra .
Azért az elképesztő, hogy ezt a gépet ezek után rendbe hozták és még évtizedeken keresztül használták.
The crew completed all other preflight preparations and began the takeoff at 3:28 PM. The takeoff seemed normal until the first officer noticed the end of the runway “coming up at a very rapid speed” (NTSB, 1972, p. 5). He called for the captain to rotate the aircraft to the takeoff attitude not because the appropriate V-R speed was reached, but because the flight was rapidly reaching the end of the runway. Passing through 165 knots, the crew felt a bump (NTSB, 1972, p. 5). Horrified passengers in the rear of the cabin saw three pieces of metal from the runway’s approach lighting system penetrate up through the aircraft’s floor, severely injuring two passengers. One of the pieces impaled four seats, but the seats were unoccupied. The third piece flew through rear seats and the rear lavatories (NTSB, 1972, p. 14).
Azért az elképesztő, hogy ezt a gépet ezek után rendbe hozták és még évtizedeken keresztül használták.
Boeing 747-121
cn/serial number: 19639/2
delivered to Pan American World Airways in October 1970 as N747PA
to Air Zaïre in 1973 as N747PA, leased from Pan American World Airways
returned to Pan American World Airways in 1975 as N747PA
to Aeroposta in 1992 as N747PA
to Kabo Air in 1993 as N747PA, leased from Aeroposta
returned to Aeroposta in 1993 as N747PA
withdrawn from use and ferried to Namyangju, South Korea in 1999 as a restaurant
now it is a church in the same city.
Hogy ez, hogy nem szenvedett kijavíthatatlan szerkezeti károkat? Az a felszedett oszlopsor hátul, aztán finom landolás a főtartóknálA videó után azt néztem tegnap, hogy a részben téves pályainformációkra visszavezethetően elbaltázott san francisco-i elstartolás közben a megközelítési fénysor oszlopaiból 3 db 5 méter körüli vasrúd fúródott a géptestbe, kis híján megölve 2 utast. Az egyik vasrúd 4 széket fel is nyársalt, de azokban szerencsére nem ült senki:
Azám, "dolgozott" még erre-arra utána:
Tudod, ettől megyek falnak. A tekintély elvtől.Egy aeronautikai phd dr. mérnökkel vitatkozol, nem velem.
Hát a szakmai alázat az nem a te erősséged.
Először talán olvasd el, amit belinkeltem, aztán nyilatkozz.