Reméljük a 310esnek nincs külföldi alkatrésze.
Összetört...Ahogy az amerikai tunningol, úgy nem tunningol senki.
Az amerikaiaknál legyen szó bármilyen kis szerény autóról, beleraknak egy kompresszoros, vagy dupla Dyno turbós V8-ast, lehetőleg big block-ot.
Hasonlóan járt ez a szegény, néhai PZL-104-es Wilga is.
A DRACO névre átkeresztelt gépben a régi, kilenchengeres, 260 lóerős csillagmotorka helyére egy 680 lóerős gázturbina, a kéttollú légcsavar helyére egy jó nagy négytollú került.
Amúgy nem csúnya így “kihegyezve”, a karcsúbb orrával:
Elnézést, ez nekem kimaradt.
"Old Cathay Pacific Boeing 747 crashed into Airpot Hangar on purpose.
This is a behind-the-scenes look at a real Boeing 747 crashing into a hangar on the set of the 2020 spy-thriller "Tenet".
Director Christopher Nolan explained it was cheaper to get an old jumbo jet and crash it, then using miniatures and CGI to create the scene."
Ha valóban lesz működő vakcina akkor ez lehet, hogy nem baj. Mert a szektornak úgy kell a bevétel, mint egy falat kenyér.A vakcina első hatása: utazási boomba torkollhat a karanténfáradtság
https://forbes.hu/uzlet/a-vakcina-e...I9_IJx5EV22OWKxjr3hupiWVN6OOR8-IXxtOJqNHRh-s#
Éppen ezen gondolkodtam, hogy mekkora lenne a turizmus optimális részaránya? Budapest nemzetközi összehasonlításban azért még nincs az élmezőnyben, és a mostani 0 forgalom rendesen a padlóra is vágta. Viszont az olcsósága miatt - ha engedik - nagyon hamar nagyon sok turista választhatja majd célpontnak a vakcina megjelenése után.Ha valóban lesz működő vakcina akkor ez lehet, hogy nem baj. Mert a szektornak úgy kell a bevétel, mint egy falat kenyér.
A bibi az, hogy ha most volt egy ilyen izé, és a jövőben is lehet, ami ellen ugyanígy nem lesz, akkor a turizmus, mint ipar lényegében tervezhetetlenné = drága luxussá válik.
Ez klímavédelmileg és más szempontból nem rossz, csak akkor felvetődik a kérdés, hogy egyes országokban a munkaerő 5-8-10%-a és egyes régiók, amik csak ebből éltek, azokkal mi lesz...? Mert ez az izé azt mutatta meg, hogy azon régiók, ahol kvázi semmi ipar és meló nincs csak ebből lehet élni. De ha ez nincs = településeknek ott game over.
De erről már volt szó.
Ha valóban lesz működő vakcina akkor ez lehet, hogy nem baj. Mert a szektornak úgy kell a bevétel, mint egy falat kenyér.
A bibi az, hogy ha most volt egy ilyen izé, és a jövőben is lehet, ami ellen ugyanígy nem lesz, akkor a turizmus, mint ipar lényegében tervezhetetlenné = drága luxussá válik.
Ez klímavédelmileg és más szempontból nem rossz, csak akkor felvetődik a kérdés, hogy egyes országokban a munkaerő 5-8-10%-a és egyes régiók, amik csak ebből éltek, azokkal mi lesz...? Mert ez az izé azt mutatta meg, hogy azon régiók, ahol kvázi semmi ipar és meló nincs csak ebből lehet élni. De ha ez nincs = településeknek ott game over.
De erről már volt szó.
És jön még további vagy száz gép is.
És akkor innen jön a szűk keresztmetszet - ok minden világjáró blogger rohanni akar repülni, de mivel a fentebb emltítettek miatt, mely az egész világon van, nem lesz elég gép, ami megdobja az árakat elég keményen. Emiatt viszont kevesebben mennek - ami meg lehajtja a felfutás görbéjét, mert azt éppen a nagy igény vitte.