Civil repüléssel kapcsolatos témák

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.

Zapp Brannigan

Well-Known Member
2020. április 1.
609
1 309
93

kamm

Well-Known Member
2019. február 23.
4 310
4 404
113
Ezt eleve szerződésben kikötik?

Ez mar regen is ment.

Sajnos várható volt. Mindenesetre az bizakodásra adhat okot, hogy készpénzben jól áll a cég. És mivel a szektor minden szereplője egyaránt visszaesett, hosszútávon még jól is jöhet ki a Wizz. A megrendelt gépeket nem mondák vissza, Indul a dubai diszkont, a piac legfiatalabb flottáját üzemeletik, a legalacsonyabb a költségrátájuk.

Keves arrogansabb feju cegvezetot ismerek, mint Varadi :D - valahol okkal az, tegyuk hozza...
 

kamm

Well-Known Member
2019. február 23.
4 310
4 404
113
Nem vonom kétségbe az ismerőseid tapasztalatait, főleg a 737max kapcsán napvilágot látott információk függvényében, de nem hinném hogy a nagy északi gyáraikban, Renton, Észak Karolina, stb. Jelentős mennyiségű mexikói munkás dolgozna, ilyenformán a gépek jelentős részét se ők rakják össze. De a minőségii problémák létező dolgok, csak sokkal inkább kapcsolódik az alkalmazott munka, minőségellenőrzéshez, és a vezetési morálhoz.

Az egesz orszagban vannak spanyolok, minden naciobol. Meg fenn eszakon is, ezrevel, tizezrevel.
A spanyolajkuak a legnagyobb nyelvi csoport Amerikaban mar evek ota (erdekesseg viszont, hogy ha orszagokra bontjuk, akkor a nemet szarmazasuak viszik gazdagon az etnikai palmat, mar vagy 100 eve.).
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
7 676
22 991
113


Érdekes látvány
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and emel

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
7 676
22 991
113
Ez meg borzalmas. An-2-es átépítás után, az L-410-es hajtóművével. A háromtollú légcsavar ellenére nem összetévesztendő az An-3-as 1500 lóerejével, met ez itt annak csak töredéke...

 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and emel

rudi

Well-Known Member
2015. november 30.
5 476
10 639
113

BJani

Well-Known Member
2020. január 28.
148
282
63
Esetleg gondolkozzon a távol-keleti munkavégzésben... Szerintem ott hamarabb lesz visszarendeződés.

Amúgy meg szerintem Európa sem lesz olyan gyászos, ugyanis az emberek COVID ide vagy oda, itt is ugyanúgy öregszenek megállíthatatlanul. Ha most lesz két szűk év, az alatt is a pilóták x%-a nyugdíjba megy, tehát ha utána mondjuk 2023-24-ben eredeti (2019-es) kapacitást szeretne egy légitársaság kiállítani, akkor ahhoz majd új pilóták is kellenek majd. Addig meg pont befejezi a képzését egy most kezdő.
 

rudi

Well-Known Member
2015. november 30.
5 476
10 639
113
Addig meg pont befejezi a képzését egy most kezdő.
Amennyiben a kezdő saját zsebből (apuci, anyuci zsebből) kifizeri azt a rongyos €100-150 ezret a képzésèrt akkor persze, folytassa.
A probléma az hogy ez a ritka kivétel.
A legtöbben hitelből finanszírozzák a képzést.
Ezzel annyi a gond hogy:
-.ha még nincs hitele akkor már nem is fog kapni.
- ha már van hitele akkor azt munkahely híján kicsit körülményes lesz visszafizetni.
Ezért javasolják mindkét cikkben azt hogy gondolkodjanak el a növendékek a pályaváltoztatáson.
 

Terminator

Well-Known Member
2010. április 19.
14 355
17 961
113
Amennyiben a kezdő saját zsebből (apuci, anyuci zsebből) kifizeri azt a rongyos €100-150 ezret a képzésèrt akkor persze, folytassa.
A probléma az hogy ez a ritka kivétel.
A legtöbben hitelből finanszírozzák a képzést.
Ezzel annyi a gond hogy:
-.ha még nincs hitele akkor már nem is fog kapni.
- ha már van hitele akkor azt munkahely híján kicsit körülményes lesz visszafizetni.
Ezért javasolják mindkét cikkben azt hogy gondolkodjanak el a növendékek a pályaváltoztatáson.

Magyarországon meg épp egymás után nyílnak a civil pilótaiskolák...
 

Tcat

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2009. április 27.
1 440
2 645
113

FR24-en visszanézve az Emirates Arad környékén fogta be a Qatar 777-est és Kecskemét környékétől repültek így. Qatar FL400-on, Emirates FL380-on. Mindkettő London felé.

Kicsit hátrébb, Hódmezővásárhely környékén igen hasonló formációban haladt ekkor egy Emirates A380 és egy Kuwait Airways B777 is - bár nem ennyire egymás alatt-felett. Szintén London felé mindkettő.