Ezt eleve szerződésben kikötik?Jó példa erre, hogy van olyan Boeing gyár, ahonnan bizonyos vevő át sem vesz 787-est...
Ezt eleve szerződésben kikötik?Jó példa erre, hogy van olyan Boeing gyár, ahonnan bizonyos vevő át sem vesz 787-est...
Ezt eleve szerződésben kikötik?
Sajnos várható volt. Mindenesetre az bizakodásra adhat okot, hogy készpénzben jól áll a cég. És mivel a szektor minden szereplője egyaránt visszaesett, hosszútávon még jól is jöhet ki a Wizz. A megrendelt gépeket nem mondák vissza, Indul a dubai diszkont, a piac legfiatalabb flottáját üzemeletik, a legalacsonyabb a költségrátájuk.
Ezt eleve szerződésben kikötik?
Sajnos várható volt. Mindenesetre az bizakodásra adhat okot, hogy készpénzben jól áll a cég. És mivel a szektor minden szereplője egyaránt visszaesett, hosszútávon még jól is jöhet ki a Wizz. A megrendelt gépeket nem mondák vissza, Indul a dubai diszkont, a piac legfiatalabb flottáját üzemeletik, a legalacsonyabb a költségrátájuk.
Nem vonom kétségbe az ismerőseid tapasztalatait, főleg a 737max kapcsán napvilágot látott információk függvényében, de nem hinném hogy a nagy északi gyáraikban, Renton, Észak Karolina, stb. Jelentős mennyiségű mexikói munkás dolgozna, ilyenformán a gépek jelentős részét se ők rakják össze. De a minőségii problémák létező dolgok, csak sokkal inkább kapcsolódik az alkalmazott munka, minőségellenőrzéshez, és a vezetési morálhoz.
Ez meg borzalmas. An-2-es átépítás után, az L-410-es hajtóművével. A háromtollú légcsavar ellenére nem összetévesztendő az An-3-as 1500 lóerejével, met ez itt annak csak töredéke...
Amennyiben a kezdő saját zsebből (apuci, anyuci zsebből) kifizeri azt a rongyos €100-150 ezret a képzésèrt akkor persze, folytassa.Addig meg pont befejezi a képzését egy most kezdő.
Amennyiben a kezdő saját zsebből (apuci, anyuci zsebből) kifizeri azt a rongyos €100-150 ezret a képzésèrt akkor persze, folytassa.
A probléma az hogy ez a ritka kivétel.
A legtöbben hitelből finanszírozzák a képzést.
Ezzel annyi a gond hogy:
-.ha még nincs hitele akkor már nem is fog kapni.
- ha már van hitele akkor azt munkahely híján kicsit körülményes lesz visszafizetni.
Ezért javasolják mindkét cikkben azt hogy gondolkodjanak el a növendékek a pályaváltoztatáson.
Újakról nem hallottam, legfeljebb meglévők egyesülésérőlMagyarországon meg épp egymás után nyílnak a civil pilótaiskolák...
Újakról nem hallottam, legfeljebb meglévők egyesüléséről
Az még egy 2019 es hír volt.Jön valami norvég cég Sármellékre.