En kerek elnezest, de MAX-nal nem sok minden tortent, csak:
1) Single point of failure code, single point of failure vezerlo hardver mellett
2) Feljebb raktak a hajtomuvet, amivel a gep stabilitasa nem felel meg az eloirasoknak, de meg az aerodinamikai felteteleknek sem hirtelen toloero valtoztatasnal
3) ez az egyes pontban ismeretett eszkozre rabiztak a gep bolintasi szogenek allitasat
4) az egesz, szignikansan megvaltozo repulesi karakterisztikarol csinaltak egy brutto egy oras elektronikus oktatoanyagot
5) es hazudtak a dokumentacioban, az FAA-nak, a legitarsasagoknak
Kihagytam valamit?
A technikai megoldas nem az, hogy tovabbiakban csiszoljuk a fekaliat, hanem, hogy nem lesz 737MAX, hanem a Boeing tervez egy uj keskenytorzsu gepet.
Amennyire latom, a 777X detto.
1) Single point of failure code, single point of failure vezerlo hardver mellett
2) Feljebb raktak a hajtomuvet, amivel a gep stabilitasa nem felel meg az eloirasoknak, de meg az aerodinamikai felteteleknek sem hirtelen toloero valtoztatasnal
3) ez az egyes pontban ismeretett eszkozre rabiztak a gep bolintasi szogenek allitasat
4) az egesz, szignikansan megvaltozo repulesi karakterisztikarol csinaltak egy brutto egy oras elektronikus oktatoanyagot
5) es hazudtak a dokumentacioban, az FAA-nak, a legitarsasagoknak
Kihagytam valamit?
A technikai megoldas nem az, hogy tovabbiakban csiszoljuk a fekaliat, hanem, hogy nem lesz 737MAX, hanem a Boeing tervez egy uj keskenytorzsu gepet.
Amennyire latom, a 777X detto.