Nanana, csak semmi általánosítás, nem az "utasok", hanem csak 1 utas bagózhatott a WC-ben (nincs olyan sovány utas, hogy beférne 2 is!). És mi történt az utassal, leszállították vajon, bukta a Kanári-szigeteket és még pénzt se kap vissza?!! Kapnak olyan figyelmeztetést pl. a beszállókártyára nyomtatva, hogy a piktogramok és a személyzetnek a kérése is PARANCS számukra a fedélzeten?!! Nem tudom hogy műkszik ez a Ryan-nél, én nagyon régen repültem már, fapadossal meg sose.Ebben vastagon benne volt az utasok fegyelmezetlensége is.
WC ben dohányoztak, rendőrség, stb...
Sokan ma már természeresnek veszik hogy felülnek egy repülőre ami pár száz EUR ért kényelmesen és menetrend szerint elrepíti őket pár óra alatt sok ezer km-re, pedig ez egyáltalán nem egy egyszerű dolog.
Azon meg kár siránkozni, hogy az utasok "természetesnek veszik" az olcsó repülőjegyet, persze hogy annak veszik ha a reklámokkal csak a szépet és jót közölve valósággal "vadásznak" rájuk. Tudom hogy nem egyszerű ezt megoldani, voltam benne "pár" évet, de ez is túlontúl el-üzletiesedett, sok fontos dolgot inkább nem kötnek az utasok orrára, nem tájékoztatják eléggé mert "Nem ijesztgetjük az utast" (pl. vész-kiürítésnél NE cipeld a kézipoggyászt mert megdögölhetsz/BÜNTI lesz!!), egy a fontos : HOZZÁNK jöjjön az utas, a hülye utas miatt meg szívjon a személyzet/többi utas!!(???)