Civil repüléssel kapcsolatos témák

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

angelsoul

Well-Known Member
2016. február 13.
2 315
13 366
113
Ilyenkor mi történik?

Screenshot-2021-04-01-Live-Flight-Tracker-Real-Time-Flight-Tracker-Map-Flightradar24.png
Az amerikaiak sok várost térképésztetnek fel civilekkel, ők adnak egy konténert, amit aztán feltesznek egy C-210 és afölötti méretű gépre és lerepültetik. Haverom sok ilyet repült, mesélte a konténernek kell egy fél óra, míg állati pontosan megtalálja a pozíciót, aztán a várost és a környéket centiméteres potossággal feltérképezi a hadsereg számára.
Valszeg valami LIDAR van benne.
Sanszosan fotózik/térképez valamivel.
Yup! És civilek ezt töredék áron megcsináltatják. Én is repültem sok cégnek (pl. gázvezetéket fényképeztünk, falvakat meg üzemeket megrendelésre, ilyesmiket). Hogy ők mit szereltek fel a gépre és mivel mit csináltak, nem kötötték at orromra soha. Én előre néztem, ezért fizettek :D
 
M

molnibalage

Guest
  • Hűha
Reactions: formosa1

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
37 514
72 514
113
Airbus is aiming to replace the mechanical rudder controls on A320neo-family aircraft, switching to a full electric rudder system by early 2024...
 

beta

Well-Known Member
2011. október 26.
5 368
8 535
113
Üdvözlöm Önöket a fedélzeten, itt a Abdul Santacruz Nguyen, az évfolyamán egyébként utolsóként végzett, genderfluid Arab-latino-ázsiai Kapitány beszél...

Nemi és faji kvótát vezet be a pilótáknál a United Airlines | Mandiner

Ha utolsóként végzett az évfolyamon, akkor az azt jelenti, hogy ő már jól és megbízhatóan tud repülőt vezetni.

Talán érdemes megnézni az eredeti oldalt is:


Azt írják ők a legsokszínűbbek a pilóták terén, ami azt jelenti, hogy közel 20%-uk nő vagy színesbőrű. Vagyis 80%-a fehér férfi. És ez a 80% a legalacsonyabb arány a légitársaságok között. Tehát önmagában nem ördögtől való gondolat, hogy ez akár lehetne más is. Persze erőltetni nem kell minden áron, mert ha a férfiak jobban szeretnek pilótásat játszani, mint a nők, akkor mindig lesz jelentős eltolódás a nemek között. És nem kvótákról van szó, ahogy látom, hanem csak törekednek más arányokra. A pénzügyi ösztöndíj amiről írnak is valószínűleg ezt szolgálja. Ha segítségével több néger mérettetheti meg magát, akkor többől is lesz pilóta ugyanazon feltételek mellett. Kvóta nélkül változna az arány. Az ösztöndíj amúgy aligha szól csak a kisebbségekről, simán szegényebb környékről jövő fehér férfiakat is érinthet.
 
M

molnibalage

Guest
Ha utolsóként végzett az évfolyamon, akkor az azt jelenti, hogy ő már jól és megbízhatóan tud repülőt vezetni.

Talán érdemes megnézni az eredeti oldalt is:


Azt írják ők a legsokszínűbbek a pilóták terén, ami azt jelenti, hogy közel 20%-uk nő vagy színesbőrű. Vagyis 80%-a fehér férfi. És ez a 80% a legalacsonyabb arány a légitársaságok között. Tehát önmagában nem ördögtől való gondolat, hogy ez akár lehetne más is. Persze erőltetni nem kell minden áron, mert ha a férfiak jobban szeretnek pilótásat játszani, mint a nők, akkor mindig lesz jelentős eltolódás a nemek között. És nem kvótákról van szó, ahogy látom, hanem csak törekednek más arányokra. A pénzügyi ösztöndíj amiről írnak is valószínűleg ezt szolgálja. Ha segítségével több néger mérettetheti meg magát, akkor többől is lesz pilóta ugyanazon feltételek mellett. Kvóta nélkül változna az arány. Az ösztöndíj amúgy aligha szól csak a kisebbségekről, simán szegényebb környékről jövő fehér férfiakat is érinthet.
Tehát csudaszép. A kvóta miatt egy olyan kap ösztöndíjat, aki a nem vagy bőrszíne miatt egy tehetségesebb elől veheti el. Mert ők ezt írták.
Egy kommentelő is pont ezzel a hülyeséggel jött.
 

angelsoul

Well-Known Member
2016. február 13.
2 315
13 366
113
Ha utolsóként végzett az évfolyamon, akkor az azt jelenti, hogy ő már jól és megbízhatóan tud repülőt vezetni.

Talán érdemes megnézni az eredeti oldalt is:


Azt írják ők a legsokszínűbbek a pilóták terén, ami azt jelenti, hogy közel 20%-uk nő vagy színesbőrű. Vagyis 80%-a fehér férfi. És ez a 80% a legalacsonyabb arány a légitársaságok között. Tehát önmagában nem ördögtől való gondolat, hogy ez akár lehetne más is. Persze erőltetni nem kell minden áron, mert ha a férfiak jobban szeretnek pilótásat játszani, mint a nők, akkor mindig lesz jelentős eltolódás a nemek között. És nem kvótákról van szó, ahogy látom, hanem csak törekednek más arányokra. A pénzügyi ösztöndíj amiről írnak is valószínűleg ezt szolgálja. Ha segítségével több néger mérettetheti meg magát, akkor többől is lesz pilóta ugyanazon feltételek mellett. Kvóta nélkül változna az arány. Az ösztöndíj amúgy aligha szól csak a kisebbségekről, simán szegényebb környékről jövő fehér férfiakat is érinthet.

Azért ez nem ilyen egyszerű.
Először is tedd fel magadnak a kérdést? Kivel akarsz repülni, kire bíznád rá az életed (mert a pilótától függ az életed)? A legjobbra vagy a kvótanégerre?
Van annak oka, hogy fehér férfiak végzik ezt a munkát - ahogy mondjuk a tűzoltók is túlnyomórészt azok. A válasz egyszerű - ez hivatás. Nem munka, vagy akinek az, az úgyis a középvonal max. De akkor vesézzük ki ezeket az alternatív csoportokat (tessék készülni a nácizásra nyugodtak):
  • Nők: A legkisebb gond velük van, alapjaiban semmi gond egy női pilótával, a civil repülésben semmiképpen (katonaság az más tészta). Az egyetlen gond velük a biológia, vagyis ha gyereket akarnak szülni, akkor hosszú hónapokra kiesnek, utána pedig kérdéses, mennyire akarnak maradni, és nem a gyerekeikkel foglalkozni (mivel pedig náluk azért 30 évesen ezt már meg kéne ejteni, a gond fokozott - mert általában addigra vagy nagyjából belerázódva az iparba). Ez a munka eléggé lefoglaló, sokszor hetekre-hónapokra eltűnsz, és bizony az ember hamar felteszi a kérdést, hogy ez megéri-e. Egy férfi pedig erre sokkal könnyebben ad igen választ (megint csak biológia).
  • Színesbőrűek - na itt mesélhetnék az elbaszott idiótákról, legyenek azok arabok, négerek meg a többi - simán nem alkalmasak erre a munkára. Ők mások, más a civilizációs szintjük, nekik ez a precizitás nem való. Ez nem fajgyűlölet, ez tapasztalati tény. Egyszerűen a repülés a fehér ember civilizációs terméke, az ő mindset-jére van az egész ráhúzva. Iszonyat szenvedés őket felhúzni erre - tessék kérdezni mondjuk a török pilóták oktatóit itt Magyarországon (és akkor hamarosan jönnek a feketék...). Az egész mentalitásuk nem illik bele abba, ami a pilótafülkében kell - tisztelet a kivételnek, de az nagyon ritka, itt általánosságban beszélünk.
Onnantól kezdve, hogy kvóta van, a pilóták minősége szükségszerűen esni fog, mert a kiválasztás esetén nem 100%-ban a képességek döntenek, hanem rasszok meg kromoszómák (+ ha a jelöltnek volt egy nem elég PC megjegyzése a facebookon, máris náci és pápá, kár, hogy a legjobb jellölt amúgy). Ez már a politika egy életveszélyes szintje - nagyjából már egy szinten van a Szovjet politikai tisztek futtatásával (amit hamarosan várok a nyugati seregekben ha így folytatják). A gond csak az, hogy itt nagyon sok élettel játszunk egy ismét egyre zsúfoltabb légtérben.

Amúgy bónusz, hogy a hithű Abdult hogy rakod össze mondjuk nővel? Mert ő azzal biza nem fog repülni - vagy nem veszi emberszámba. Sok sikert egy ilyen F/O-t adni egy női kapitány alá... katasztrófa borítékolt (vagy az indiai eset, ahol a pasas nem foglalkozott a PNF-el, mert az nő volt és ki is törte a 737-es futóját). A felsőbbrendű kultúrájukat ezek a népek nem fogják felülírni olyan hülyeségekkel, mint cockpit procedures meg hasonlók...
Dolgoztam ezekkel UKban eleget. Nem erre a pályára valók metálisan.
 

Madár Fokker

Well-Known Member
2017. december 17.
503
1 381
93
Azért ez nem ilyen egyszerű.
Először is tedd fel magadnak a kérdést? Kivel akarsz repülni, kire bíznád rá az életed (mert a pilótától függ az életed)? A legjobbra vagy a kvótanégerre?
Van annak oka, hogy fehér férfiak végzik ezt a munkát - ahogy mondjuk a tűzoltók is túlnyomórészt azok. A válasz egyszerű - ez hivatás. Nem munka, vagy akinek az, az úgyis a középvonal max. De akkor vesézzük ki ezeket az alternatív csoportokat (tessék készülni a nácizásra nyugodtak):
  • Nők: A legkisebb gond velük van, alapjaiban semmi gond egy női pilótával, a civil repülésben semmiképpen (katonaság az más tészta). Az egyetlen gond velük a biológia, vagyis ha gyereket akarnak szülni, akkor hosszú hónapokra kiesnek, utána pedig kérdéses, mennyire akarnak maradni, és nem a gyerekeikkel foglalkozni (mivel pedig náluk azért 30 évesen ezt már meg kéne ejteni, a gond fokozott - mert általában addigra vagy nagyjából belerázódva az iparba). Ez a munka eléggé lefoglaló, sokszor hetekre-hónapokra eltűnsz, és bizony az ember hamar felteszi a kérdést, hogy ez megéri-e. Egy férfi pedig erre sokkal könnyebben ad igen választ (megint csak biológia).
  • Színesbőrűek - na itt mesélhetnék az elbaszott idiótákról, legyenek azok arabok, négerek meg a többi - simán nem alkalmasak erre a munkára. Ők mások, más a civilizációs szintjük, nekik ez a precizitás nem való. Ez nem fajgyűlölet, ez tapasztalati tény. Egyszerűen a repülés a fehér ember civilizációs terméke, az ő mindset-jére van az egész ráhúzva. Iszonyat szenvedés őket felhúzni erre - tessék kérdezni mondjuk a török pilóták oktatóit itt Magyarországon (és akkor hamarosan jönnek a feketék...). Az egész mentalitásuk nem illik bele abba, ami a pilótafülkében kell - tisztelet a kivételnek, de az nagyon ritka, itt általánosságban beszélünk.
Onnantól kezdve, hogy kvóta van, a pilóták minősége szükségszerűen esni fog, mert a kiválasztás esetén nem 100%-ban a képességek döntenek, hanem rasszok meg kromoszómák (+ ha a jelöltnek volt egy nem elég PC megjegyzése a facebookon, máris náci és pápá, kár, hogy a legjobb jellölt amúgy). Ez már a politika egy életveszélyes szintje - nagyjából már egy szinten van a Szovjet politikai tisztek futtatásával (amit hamarosan várok a nyugati seregekben ha így folytatják). A gond csak az, hogy itt nagyon sok élettel játszunk egy ismét egyre zsúfoltabb légtérben.

Amúgy bónusz, hogy a hithű Abdult hogy rakod össze mondjuk nővel? Mert ő azzal biza nem fog repülni - vagy nem veszi emberszámba. Sok sikert egy ilyen F/O-t adni egy női kapitány alá... katasztrófa borítékolt (vagy az indiai eset, ahol a pasas nem foglalkozott a PNF-el, mert az nő volt és ki is törte a 737-es futóját). A felsőbbrendű kultúrájukat ezek a népek nem fogják felülírni olyan hülyeségekkel, mint cockpit procedures meg hasonlók...
Dolgoztam ezekkel UKban eleget. Nem erre a pályára valók metálisan.
Ellenzek mindenféle kvótát a személyzetek kiválasztásánál. Ha 100 ember kell, akkor fel kell venni a jelentkezők közül a 100 legjobbat és kész. Ha a 100 legjobb mind nő, fekete, férfi, vagy transzgender ocelot, akkor őket.

Viszont a mondandód többi része gusztustalanul rasszistára sikeredett. Az én saját tapasztalati tényem pedig az, hogy a legbalf@szabb balf@sz elsőtisztjeim szinte kivétel nélkül* arrogáns, beképzelt fehér férfiak voltak. Akik még meg is akarták magyarázni, hogy amit elb@sztak, az úgy jó! Ja, de tisztelet a kivételnek!
(*mivel többségében velük repültem)

Akikkel eddig repültem, azoknál az átlagból nem lógott ki egyik nem, vagy bőrszín sem!
 
K

kamm

Guest
Ellenzek mindenféle kvótát a személyzetek kiválasztásánál. Ha 100 ember kell, akkor fel kell venni a jelentkezők közül a 100 legjobbat és kész. Ha a 100 legjobb mind nő, fekete, férfi, vagy transzgender ocelot, akkor őket.

Viszont a mondandód többi része gusztustalanul rasszistára sikeredett. Az én saját tapasztalati tényem pedig az, hogy a legbalf@szabb balf@sz elsőtisztjeim szinte kivétel nélkül* arrogáns, beképzelt fehér férfiak voltak. Akik még meg is akarták magyarázni, hogy amit elb@sztak, az úgy jó! Ja, de tisztelet a kivételnek!
(*mivel többségében velük repültem)

Akikkel eddig repültem, azoknál az átlagból nem lógott ki egyik nem, vagy bőrszín sem!
A tuzoltokrok irt resz is komplett hülyeség. Pusztan azert mind feher, mert az hagyomanyosan irek tartjak kezben es egymast hozzak be. Volt jopar per, mire a feketekbol elkezdtek felvenni, de azokat szarra fingattak a vizsgakon (ahol az irek meg atsetaltak.) Remgeteg ilyen van, rendori felsovezetok kozott is irek vannak, meg esetleg olaszok, nehany skot leszarmazott, a feketek altalaban mutatoban voltak mindig, mostansag kezd valtozni (bar most mteg mindegy, ha alkalmatlan, ha pl fekete no, ammor remek lesz, lasd DC.)
 
  • Tetszik
Reactions: Wilson

angelsoul

Well-Known Member
2016. február 13.
2 315
13 366
113
Ellenzek mindenféle kvótát a személyzetek kiválasztásánál. Ha 100 ember kell, akkor fel kell venni a jelentkezők közül a 100 legjobbat és kész. Ha a 100 legjobb mind nő, fekete, férfi, vagy transzgender ocelot, akkor őket.
Pontosan ezt mondom. Képesség alapú kell, ahogy van. Ha száz fekete vagy nő a legjobb legyen az a cégnél. Ez a normális.

Viszont a mondandód többi része gusztustalanul rasszistára sikeredett.

Na, eddig olvastam, a komment innentől értéktelen. Kivágtad a rasszista kártyát, mint az ászt, ahogy azt szokás.

Most mondhatnám, hogy dolgoztam évekig arabokkal, akik pl. Ramadánkor otthagytak a meló közepén a hangárban (base maintenance), hogy ők nem tudnak dolgozni, mert éhesek. Mikor meg szóvá tettem ki akartak rúgatni, mert megsértem őket a vallásukban. Kedves kis szarvihart kaptam.
Vagy mondhatnám, hogy a nálunk lévő színes F/O-k saját kis Viber csatornát tartanak fenn maguknak, ahol szoros kommunikációt tartanak fenn egymással, hogy túrjanak ki minket és hozzák a társaikat, meg persze, hogy húzzák le a céget minél jobban.
Mondhatnám, hogy a feketék sokkal erősebb testalkatúak nálunk (lásd sportokban az előnyüket), a keletiek pedig átlag magasabb IQval rendelkeznek – de valahogy nem tartozik ide. Akkor most self-rasszista is vagyok?

De minek mondjam? Onnantól, amint kivágta rám valaki a rasszista kártyát, nem lehet vitázni.

A tuzoltokrok irt resz is komplett hülyeség. Pusztan azert mind feher, mert az hagyomanyosan irek tartjak kezben es egymast hozzak be. Volt jopar per, mire a feketekbol elkezdtek felvenni, de azokat szarra fingattak a vizsgakon (ahol az irek meg atsetaltak.) Remgeteg ilyen van, rendori felsovezetok kozott is irek vannak, meg esetleg olaszok, nehany skot leszarmazott, a feketek altalaban mutatoban voltak mindig, mostansag kezd valtozni (bar most mteg mindegy, ha alkalmatlan, ha pl fekete no, ammor remek lesz, lasd DC.)

Te csak linkelgess vajköpülő-tubaszakos cikkeket haditechnikai témákban, meg a többi balos zavart, abban vagy jó csak...
 
T

Törölt tag 1586

Guest
Dolgoztam ezekkel UKban eleget. Nem erre a pályára valók metálisan.
Alapvetően gond és súlyosan veszélyezteti a biztonságot ha a szakmai szempontokon kívül bármi más kultúrális, nemi vagy vallási szempontok kerülnek a kabinba.

Emlékezetes hogy sokáig nem értették hogy az Korean Airnek miért van annyi balesete és pl. a FO miért nèzte végig karba tett kézzel szótlanul a jobb ülésből hogy a nyilvánvalóan összezavarodott kapitány neki megy a hegynek.
Ott az volt a gond hogy behozták a kabinba az ázsiai tipusú szigorúan hierarchikus társadalmi struktúrát ami nem engedte hogy a jellemzően fiatalabb FO megkérdőjelezze a hierarchiában felette álló idősebb captain döntéseit.
Keleten komoly tréning programokat kellett indítani hogy ennek az életveszélyes gyakorlatnak gátat szabjanak.

Ha most behozzák a nemi és bőrszín alapú szempontokat a kabinba annak u.így komoly köverkezményei lehetnek.
 

Madár Fokker

Well-Known Member
2017. december 17.
503
1 381
93
Na, eddig olvastam, a komment innentől értéktelen. Kivágtad a rasszista kártyát, mint az ászt, ahogy azt szokás.

De minek mondjam? Onnantól, amint kivágta rám valaki a rasszista kártyát, nem lehet vitázni.
Leírod ezt:

"Színesbőrűek - na itt mesélhetnék az elbaszott idiótákról, legyenek azok arabok, négerek meg a többi - simán nem alkalmasak erre a munkára. Ők mások, más a civilizációs szintjük, nekik ez a precizitás nem való."

Majd kiállsz mártírkodni, hogy jajj, a gonosz balosok rám fogják fogni, hogy rasszista vagyok?!
 
  • Tetszik
Reactions: kamm
K

kamm

Guest
Pontosan ezt mondom. Képesség alapú kell, ahogy van. Ha száz fekete vagy nő a legjobb legyen az a cégnél. Ez a normális.



Na, eddig olvastam, a komment innentől értéktelen. Kivágtad a rasszista kártyát, mint az ászt, ahogy azt szokás.

Most mondhatnám, hogy dolgoztam évekig arabokkal, akik pl. Ramadánkor otthagytak a meló közepén a hangárban (base maintenance), hogy ők nem tudnak dolgozni, mert éhesek. Mikor meg szóvá tettem ki akartak rúgatni, mert megsértem őket a vallásukban. Kedves kis szarvihart kaptam.
Vagy mondhatnám, hogy a nálunk lévő színes F/O-k saját kis Viber csatornát tartanak fenn maguknak, ahol szoros kommunikációt tartanak fenn egymással, hogy túrjanak ki minket és hozzák a társaikat, meg persze, hogy húzzák le a céget minél jobban.
Mondhatnám, hogy a feketék sokkal erősebb testalkatúak nálunk (lásd sportokban az előnyüket), a keletiek pedig átlag magasabb IQval rendelkeznek – de valahogy nem tartozik ide. Akkor most self-rasszista is vagyok?

De minek mondjam? Onnantól, amint kivágta rám valaki a rasszista kártyát, nem lehet vitázni.



Te csak linkelgess vajköpülő-tubaszakos cikkeket haditechnikai témákban, meg a többi balos zavart, abban vagy jó csak...
Jaj milyen kis helyre alja hazugsag, :)
Pont olyan, mint ahogyan az orditoan rasszista fenti szosszeneted utan most probalod magyarazni a bizonyitvanyt. :) Pilota legyen feher, mi? :p
Avagy amennyit ertesz barmilyen tarsadalmi folyamatbol, amikor szerinted azert feherek a tuzoltok, mert ok kellenek ahhoz a munkahoz es a tobbi zoldseg, amit elo szoktal adni Amerikarol (altalaban elengedem.) :D
De emlithetjuk az F-35 logisztikai es uzemeltetesi csodjet-kaoszat is, ha mar felhoztad, ahol meg mindig csak a felet sikerult megertened a problémának, pedig mar vagy 8-10 alkalommal elmagyaraztum neked... :)
 

angelsoul

Well-Known Member
2016. február 13.
2 315
13 366
113
Leírod ezt:

"Színesbőrűek - na itt mesélhetnék az elbaszott idiótákról, legyenek azok arabok, négerek meg a többi - simán nem alkalmasak erre a munkára. Ők mások, más a civilizációs szintjük, nekik ez a precizitás nem való."

Majd kiállsz mártírkodni, hogy jajj, a gonosz balosok rám fogják fogni, hogy rasszista vagyok?!

Nem érted vagy nem akarod? Erre nem alkalmasak annyira, mint a fehér férfiak, ezért vannak kevesebben (és erőltetik be őket kvótával) - ahogy a fehér férfi sem alkalmasak monduk annyira óvódába, hanem arra mondjuk nők, vagy kosárlabdázni, mert arra meg a feketék. Minden rassz másra jobb, mert eltérő sajátosságai vannak és ez tök jó szerintem - és erre a munkára ők nem annyira alkalmasak tapasztalataim szerint, de másban meg ők az igaziak! Erre a feladatra meg nem.

Ami nekem felbassza az agyamat, hogy ha ezt kimondod, rasszista vagy - mert hát fuck biológia, igaz? Most eszme van, hogy mindenki egyenlő! Hát nem az, egy ázsiai magasabb IQval rendelkezik mint egy Európai, egy fekete pedig erősebb testfelépítéssel. Ezek tényeg - de ha megemlítem, rasszista vagyok (és most már ugye férfi is egyenelő nővel - éljenek a nemváltó sportolók :D ). Na ez kérem már a tudomány tagadása eszmei alapon. Nem rémlik ez hol volt divat? Hány embert égettek meg ugyanezen alapon? Ugyanoda tartunk lassan...

Szóval rasszistázol élből, mert nem írtam oda ellenoldalt - tessék, megkaptad. Mostakkor pozitív és negatív rasszista vagyok - ki vagyok egyenlítve?
 
K

kamm

Guest
Anyamnesirass. A biologianak mi koze ahhoz hogy szerinted a feketek valok ovodaba, te meg pilotanak? Igy, en bloc kijelentve? Avagy hogy szerinted az azsiainak magasabb az IQja es hasonlo vicces dolgok?

A ferfi meg a noi agy kozotti kulonbseg az biologia. A nemek kozti kulonbseg is. A rasszok kozti fizikai is, lasd esetleg borszin a pigmentacio eltero szintje miatt stb.
A fenti holdkoros altalanositasoknak viszont semmi kozuk a biologiahoz.
 

nyugger

Well-Known Member
2012. szeptember 30.
6 663
27 831
113
Most komolyan mi a halál értelme van annak, hogy x számú, képesség alapján választott pilóta helyett lesz y számú kvótázott meg x-y számú "sima"? Ha valami, akkor épp a repülés az az üzem, ahol hagyományosan a legmagasabbra teszik a biztonság és többszörös biztosítás szintjét, erre most a turbó-SJW táliboknak eleget téve a meritokrácia helyett pozitív diszkriminációval választanak pilótákat csak azért mert ő insert random kisebbség. Ha saját képességük alapján bejutnak akkor semmi akadálya, nyitott a pálya, de azért elvenni másik, adott esetben tehetségesebb elől a helyet, mert ő insert random kisebbség az faszság. A kvótázás a minőség rovására fog menni, aztán majd sicher előállnak azzal, hogy hátdeazértmert rasszista a munkakörnyezet. Ha ez a jövő akkor inkább jöjjenek a full autonóm repülések. Még egyszer mondom semmi bajom azzal, ha valaki megfelelő tudás és képességek birtokában lesz airliner pilóta, de ha lila hajú kvótatálibok dobálják be az adott illetőt csak azért mert olyan amilyen az semmivel nem különbözik a szegregációtól vagy a diszkriminációtól.