M
molnibalage
Guest
Ez tök jó, csak az autó a sima benzines vagy háromoszorsa. Tehátt az, aki nem hajtja szét állat módjára és törődik a benzinessel a bizony életciklus költségben jobban jön ki még jövedéki adós egyenlőtlen környzetben is itthon. A világ többi részén, ahol meg hazainak töredéke a benzin ár, ott labdába nem rúg gazdasági oldalon sem a Telsa...A tesla fő alkatrészeire 8 év gari van.
Ott van a so nice rendszámú osztrák teslás, akinél 200 ezer km után kellett először szervizbe vinni kocsit.
Magyar tesla tulaj elvitte 60 ezer után átvizsgálni, csomó apróságot cseréltek, és ez nulla forintjába került.
Persze, az is elromolhat, el is fog, ez nem tudom mire érv, akkor sem lesz a közelében egy e-kocsi szervizköltsége a hagyományoshoz képest.
Az akksik életének a vége pedig elég messze van, ha eljön az ideje, majd nyilván foglalkoznak vele.