How Does Digital Stealth Work?
(we talk to Mark Hewer, Leonardo’s Vice President Integrated Mission Solutions)
(we talk to Mark Hewer, Leonardo’s Vice President Integrated Mission Solutions)
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ha kivonjuk a marketing részét a cikknek meglepő, de marad benne tanulságos rész is.How Does Digital Stealth Work?
(we talk to Mark Hewer, Leonardo’s Vice President Integrated Mission Solutions)
Azért érdekes mikor ezzel promózzák az egy generációval régebbi EF-t, hogy itt az F-35 el szemben kezedbe adják hozzá a lehetőséget hogy napra készen tartsd a sokszor élet-halál közti különbséget jelentő digitális kalendáriumot, amiből fel lehet ismerni jó eséllyel, hogy milyen ellenfél vesz körül a csatatéren, és az mekkorát és milyen távolból tud harapni!Ha kivonjuk a marketing részét a cikknek meglepő, de marad benne tanulságos rész is.
Szerintem ezek az alábbiak:
- "...The secret to this advantage is ‘mission data’, a term which sounds relatively benign but is critical to an aircraft’s EW performance and often life-saving. Mission data is the threat intelligence that allows the Eurofighter’s sensors to recognise a threat and use the appropriate electronic countermeasure or evasion technique to keep the Eurofighter safely out of harm’s way. For some aircraft, mission data is controlled by foreign nations or platform manufacturers, meaning that updates can be months, even years apart..." A BAE ezzel résszel arra a nagyon fontos apróságra hívja fel a figyelmet - ami az F35 nagy hátránya - hogy a modern EW rendszerek leg alapvetőbb kelléke a gondos és hosszadalmas munkával összegyűjtött és karbantartott MISSION DATA fileok = az adott környezetben a repülőgépre veszélyt jelentő ellenséges elektronikai eszközök jellemzőit tartalmazó könyvtár.
- "...With Eurofighter, which has an open, reprogrammable system which can be updated by the operator, a new threat which is reported as ‘unknown’ during today’s mission can be programmed into the system in hours, meaning that the threat will be identified and dealt with during the very next mission.
Leonardo provide full training to sovereign nations in the programming of Eurofighter and development of tactics and countermeasures (optional) so they are able to capitalise on the equipment’s capability rapidly and effectively..." A BAE ezek szerint az alkalmazó ország kezébe adja ennek az adatbázisnak a kezelését (gondolom az összegyűjtését is rábízza)
Ahogy a legutóbbi katasztrófára írtad a pakiknál, ez egész egyszerűen nem adta ki. Mintha úgy laza 100-150 km/h-val lett volna a sebesség felett, ahol még ez belefért volna. Vagy úgy 500 lábbal alacsonyabban.A 2017-es olasz Eurofighter katasztrófa egy másik kmerszögből:
Gyártsanak saját atombombát. Persze atomerőművek nélkül nehéz. Ráadásul mire elkészülne, a Kölni Kalifa fegyvertárát gazdagítaná.A legnagyobb német szakszervezet a a Eurofighterek mellett.
Németország: tiltakozás a Super Hornetek beszerzése ellen
https://www.jetfly.hu/legierok/nemetorszag-tiltakozas-a-super-hornetek-beszerzese-ellen
Németország egyik legnagyobb munkavállalói szakszervezete figyelmeztetett, hogy amennyiben az ország amerikai vadászgéppel tervezi leváltani a Luftwaffe kiöregedő Panavia Tornado flottáját, azzal az egész európai hadiipart veszélyezteti.
Jelenleg a Boeing F/A-18E/F Super Hornet, illetve a Eurofighter Typhoon a két legesélyesebb váltótípus. A betöltendő szerepkör ugyanakkor igen összetett, ugyanis jelenleg a Tornado flotta hagyományos és nukleáris csapásmérő, illetve elektronikai hadviselési szerepkörben is fontos feladatokat lát el, utóbbira pedig jelenleg a Eurofighter nem képes, ráadásul az amerikai gyártású atombombák sincsenek integrálva a fegyverarzenáljába, ez pedig a F/A-18E/F Super Hornet esetleg az E/A-18G Growler malmára hajtja a vizet. Bár a Super Hornet sem hordoz jelenleg nukleáris fegyverzetet, az integráció várhatóan jóval kevesebb erőfeszítést igényelne mint a Eurofighter esetében.
Az IG Metall szakszervezet ugyanakkor nyílt levélben tiltakozik az amerikai típus ellen, ugyanis Németországban 25 ezer, Európában pedig 100 ezer ember munkája függ a Eurofighterek gyártásától, így a döntésnek szakmai szempontokon túl fontos gazdasági és politikai szerepe is van. Ráadásul a Eurofighterek új képességgel való felruházása az európai szakembereket is korszerű tudással ruházná fel, amely fontos lenne a francia-német kooperációban fejlesztett Future Combat Air System programhoz is. Az Airbus Defence & Space, a szenzorokat gyártó Hensoldt, a hajtóműgyártó MTU és a szerkezeti elemeket gyártó Premium Aerotec munkásait képviselő IG Metall szakszervezet szerint az amerikai típus választása megmagyarázhatatlan lenne nem csak az európai munkások, de a német adófizetők számára is, ugyanis ezzel a lépéssel súlyos dollármilliárdok folynának ki az ország kezei közül.
Ha meg F-35öst veszel, akkor Tel Avivban van a főkapcsoló.Azért érdekes mikor ezzel promózzák az egy generációval régebbi EF-t, hogy itt az F-35 el szemben kezedbe adják hozzá a lehetőséget hogy napra készen tartsd a sokszor élet-halál közti különbséget jelentő digitális kalendáriumot, amiből fel lehet ismerni jó eséllyel, hogy milyen ellenfél vesz körül a csatatéren, és az mekkorát és milyen távolból tud harapni!
Ha meg F-35öst veszel, akkor Tel Avivban van a főkapcsoló.
Hát ha ez igaz, a Mutti fura döntést hozott...A legnagyobb német szakszervezet a a Eurofighterek mellett.
Németország: tiltakozás a Super Hornetek beszerzése ellen
https://www.jetfly.hu/legierok/nemetorszag-tiltakozas-a-super-hornetek-beszerzese-ellen
Németország egyik legnagyobb munkavállalói szakszervezete figyelmeztetett, hogy amennyiben az ország amerikai vadászgéppel tervezi leváltani a Luftwaffe kiöregedő Panavia Tornado flottáját, azzal az egész európai hadiipart veszélyezteti.
Jelenleg a Boeing F/A-18E/F Super Hornet, illetve a Eurofighter Typhoon a két legesélyesebb váltótípus. A betöltendő szerepkör ugyanakkor igen összetett, ugyanis jelenleg a Tornado flotta hagyományos és nukleáris csapásmérő, illetve elektronikai hadviselési szerepkörben is fontos feladatokat lát el, utóbbira pedig jelenleg a Eurofighter nem képes, ráadásul az amerikai gyártású atombombák sincsenek integrálva a fegyverarzenáljába, ez pedig a F/A-18E/F Super Hornet esetleg az E/A-18G Growler malmára hajtja a vizet. Bár a Super Hornet sem hordoz jelenleg nukleáris fegyverzetet, az integráció várhatóan jóval kevesebb erőfeszítést igényelne mint a Eurofighter esetében.
Az IG Metall szakszervezet ugyanakkor nyílt levélben tiltakozik az amerikai típus ellen, ugyanis Németországban 25 ezer, Európában pedig 100 ezer ember munkája függ a Eurofighterek gyártásától, így a döntésnek szakmai szempontokon túl fontos gazdasági és politikai szerepe is van. Ráadásul a Eurofighterek új képességgel való felruházása az európai szakembereket is korszerű tudással ruházná fel, amely fontos lenne a francia-német kooperációban fejlesztett Future Combat Air System programhoz is. Az Airbus Defence & Space, a szenzorokat gyártó Hensoldt, a hajtóműgyártó MTU és a szerkezeti elemeket gyártó Premium Aerotec munkásait képviselő IG Metall szakszervezet szerint az amerikai típus választása megmagyarázhatatlan lenne nem csak az európai munkások, de a német adófizetők számára is, ugyanis ezzel a lépéssel súlyos dollármilliárdok folynának ki az ország kezei közül.
Az elmúlt 5 év miatt azt mondom, nekem az lenne már csak fura, ha a "Mutti" nem "fura" döntést hozott volna!Hát ha ez igaz, a Mutti fura döntést hozott...
Hát ha ez igaz, a Mutti fura döntést hozott...
A Boeing árfolyama kilőtt!!!
45 harci repülőt vásárolnak a Boeingtől a németek
https://www.portfolio.hu/gazdasag/20200420/45-harci-repulot-vasarolnak-a-boeingtol-a-nemetek-427100
45 merevszárnyú harci repülő beszerzését tervezi Németország a Boeingtől – írja a Spiegel forrásaira hivatkozva a Bloomberg. A gépek a Luftwaffe elavult Tornadóit váltanák majd.
A végleges döntésről Annegret Kramp-Karrenbauer német védelmi miniszter e-mailben tájékoztatta Mark Esper amerikai védelmi minisztert – állítják a Spiegel forrásai.
A németek összesen 30 F/A-18 Super Hornet többcélú vadászrepülőgépet és 15 EA-18G Growler elektronikai harci repülőgépet akarnak vásárolni a Boeingtől.
Korábban még arról pletykáltak, hogy a németek az Airbustól is vásárolnak Eurofighter Typhoon vadászgépeket az amerikai harci repülők mellé.
A német és az amerikai védelmi minisztérium nem kommentálták az értesülést.
Erstflug Eurofighter im neuem Design...
Ez a cikk úgy beszél az alacsony észlelhetőségről, mint ha kifejezett hátrány lenneHow Does Digital Stealth Work?
(we talk to Mark Hewer, Leonardo’s Vice President Integrated Mission Solutions)