Úgy néz ki, mintha jó idegből meg lennének húzgálva azok a csavarok.....
Úgy néz ki, mintha jó idegből meg lennének húzgálva azok a csavarok.....
Akkor meg kell várjuk, amíg annyira képben leszünk a támával, mint Allesmor?Csak a beavatottak láthatják, én se tartozok közéjük![]()
Nálam nem látszik semmi. Tölt és tölt és tölt, de nem hoz semmi tartalmat. Mási látja a posztot vagy a fórummal van valami?
DankeAhogy néztem airlines.net nem adta a képet az Allesmor által megadott URL-el a képet, hangyányit módosítottam, így már látszik. Ha mégsem, akkor itt a perzsa macsek direkt linkje:
http://imgproc.airliners.net/photos/airliners/3/3/0/4093033.jpg?v=v424e23e5b99
Viszont kicsit kevés.23 év alatt 2700 óra az egyáltalán nem olyan sok. Majd végignézem, hátha szóba kerül az, hogy hogyan sikerülhetett

Rohadt jó csatorna, egyszer végig kéne mennem kiszelektálni az összes érdekes videókujat.Igazi hardcore gyönygszemre bukkantam az egyik kedvenc csatornámon. F-14 project review. Láttam már jópár ilyet, de ez a legjobb összeállítás.
Még a lejetászási listában szekeszette formánban is végigmenni durva lesz, de szerintem megéri.Rohadt jó csatorna, egyszer végig kéne mennem kiszelektálni az összes érdekes videókujat.
Azt hittem már valami faxa iráni videót raksz be 30 éves jenki történetek helyett.Itt még ereje teljében![]()

/www.youtube.com/watch?v=19O2Cz2fK68 itt egy iráni videó.Igazából csak azért tettem fel 96 ba még egybe voltak ezek a jenki gépek.Azért az f110 szépen tolta és itt még nem voltak tele korlátozásokkal.Sajna d program törlésével meg voltak számlálva a tomcat napjai.Azt hittem már valami faxa iráni videót raksz be 30 éves jenki történetek helyett.![]()
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..