Milyen jól kihallatszik (amúgy élőben is), hogy az F-15E gépek F100PW229-esének mennyivel mélyebb a hangja alapjáraton, mint az F-15C/D gépek F100PW200-as hajtóműveinek:
Miert nem azonos a hajtóműve a többi USAF F-15 variánséval?
Miért érte meg ez így a Koreaiaknak?A koreai második negyven F-15K az élő példa, hogy a Boeing-nek egyátalán nem esne nehezére P&W hajtóműves F-15-öst gyártani.
Kiegészítve Allesmor mondanivalóját.Miert nem azonos a hajtóműve a többi USAF F-15 variánséval?
Az egész furcsa. A Samsung a GE-vel szerződött le, de a RoKAF már eleve PW hajtóműves block 52-es F-16-osokat használt.Miért érte meg ez így a Koreaiaknak?
Már rendes órákat sem képesek már gyártani,gyalázat....50 év...
Öööö, tudtommal a keztek óda így megy. Az F-15A/C gépnél a pilóta mögött van az ECM csomag, a B/D-ben ezek nincsenek benne. Csak az A/C esetén kisebb a kabintető.Allesmor Obranna
Szerinted az F-15-nél meg lehetne azt lépni , mint amit megléptek a MIG-29-nél?
Vagyis a két üléses kabintető, de csak egy üléssel?
Simán kihagyhatnák a WSO helyét, szerintem.
Az F-15 írásomból, ami forrásból szedte ezt a részt.molnibalage
Akkor meg végkép nem értem mi a baj. Maradna az E-k kabin teteje, a pilóta mögötti részt meg beépítik.
Ha van eszük, akkor ezt az EX programot inkább időben lefújják, a mindenképpen legyártott kezdeti széria gépeit pedig eladják.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..