Egy baleset anatómiája:
http://iho.hu/hir/egy-baleset-anatomiaja-mi-tortent-a-blue-angels-pilotajaval-160919#
http://iho.hu/hir/egy-baleset-anatomiaja-mi-tortent-a-blue-angels-pilotajaval-160919#

Szerintem a legfőbb ok az F-16 volt, és annak egyhajtóműves kialakítása miatt valószínűleg nemcsak a repülési/harcászati lehetőségei, hanem a kettő közti árkülönbség is is.Az YF-17 koncepció bukásának a fő oka mi volt anno? A hajtómű azonosságga az F-15-tel (minimum core szinten) és egyhajtóművesség miatt olcsóbbnak tűnt, mint a YF-17? Volt ezen kívül bármi komolyabb ellenvetés koncepciós szinten? Mert a gép kb. az jenki MiG-29-esnek tűnik nekem.
Persze, hogy az F-16 volt, mert az YF-16 ellen repült. A kérdés az, hogy a fő hajtómű tényezőn kívül mi indokolhatta még a bukását.Szerintem a legfőbb ok az F-16 volt, és annak egyhajtóműves kialakítása miatt valószínűleg nemcsak a repülési/harcászati lehetőségei, hanem a kettő közti árkülönbség is is.

Nem értem, hogy miért nem Hornet topikba vagy a repeseményekben.Remélem nem haragudtok meg mert ide rakom
http://www.aerotech.hu/newsdetail.php?tdate=2016-11-11&ttitle=Összeütközött_két_amerikai_Hornet
Ott valamit vagy elírtak, vagy a világ legszemtelenebb védelmi pénz szedése, mikor a nagy és erős "megvédi" a kicsit és gyengét... Szerintem ez inkább el lesz írva, bár nekem a 10 milliárd osztva 40 el az "csak" 250 millió per darab, nem 400. Az is pofátlanul sok.Atya ég. Most olvasom, hogy Kuvaitnak fegyverzet nélkül 10mrd USD-be fáj 40 Hornet. Vagyis 400 millió/db.
Ez már ki lett vesézve hónapokkal ezelőtt! Ne kezdjük megint szerintem!
Kemény, keményebb, Pocok75Ez már ki lett vesézve hónapokkal ezelőtt! Ne kezdjük megint szerintem!

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..