Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Bár az is lehet, hogy ő is megsérült annyira, hogy aggódni kelljen
Egyébként, ahogy most olvasom az utolsó híreket, azt írják a norvégok, hogy a fregatt keresztezte az óriási görög tanker útját. Tanker automatika azért nem látta, mert a hadihajón ki volt kapcsolva a transzponder.... aztán később már bekapcsoltak...Igen, ott valóban nem.
Nem ismerem mélyrehatóbban a vízi navigációs szabályzatot, meg a kivételek listáját, így simán lehet, hogy rosszul kalkulálom, de a navigációs szabályok alapján szerintem a fregattnak kellett volna kitérnie. Ha másért nem, mert a tanker vontatás alatt, vagy valami afféle állapotban állt. Azt' lehet nem így van, mert felülbírálja valami...
Mindenesetre a fregatton azért mindenképpen látni kellett a nagy batárt. Attól, hogy az AIS jeladó nem ment, a vevő része tutira aktív lehetett + radar + a hídon szolgálatban lévők.
Délután valahol olvastam, hogy valami karcolást szerzett, de most így nem rémlik hol. Annyi volt, hogy kisebb sérülés "bőven" a vízvonal felett.
Sztem mindket hajon tortent emberi mulasztas, de meglatjuk mit hoznak ki.
A hadihajók basznak mindenre. Ha a fizikára is, ez lessz a vége. A hajókon nincs fék.
gymással szemben közlekedtek?
Köszi, ez alapján szerintem egyik se látta a másikat. Mind a kettő enyhén jobbra tartott. Pár perccel később történik kb frontálisan ütköztek volna.Nagyjából az lehetett, igen.
Az ütközés pillanatában balról-előlről jött >> a tankernek volt elsőbbsége. De ez már csak az ütközés pillanata.
Kicsit megrogyott az ajtó felett is. Egymással szemben közlekedtek?
Ja. A Kamaznak balról is elsőbbsége van.Nekem az a logikus,hogy a nagyobb hajónak van elsőbbsége mert az nehezebben áll meg változtat irányt.