felcserélte??
Kimentem a konyhába egyet inni és mire visszajöttem megdöbbentem:
Ugyanott a helyén a Flight orosz gépet mutat ami Isztambulból Moszkvába tart és még a krimi Balaklava (tengeralattjáró és atombomba raktár a hegyben) felett is átrepül , pár km után Szevasztopol mellé ér:
Utána sarkon fordul, 30 km / sec sebességgel visszamegy az orosz gép eddig Isztambul utáni eddig elrejtett, eredeti útvonalára és ha mi sem történt volna, az eredeti útvonalán megy tovább. Kérdés, hogy addig az angol gép meddig jutott a Krim megközelítésében?
Ha a transzponder-t kikapcsolják vagy a jelet elnyomják a Flyghtradar algoritmusa egyenesen mutatja tovább /szaggatott vonal/ majd amikor jelet kap korrigál.
Fighter bomber szerint 4 typhon és az R 135 volt, két typhon nem használt transpondert és ragadtak az R 135 re de lebuktak.
https://t.me/fighter_bomber/17175
Általában ez az RC nagyon hasonlít ahhoz a válaszhoz, amelyre figyelmeztettem. Ez válasz arra a nagyon érthető szándékunkra, hogy ellenséges UAV-kat lőjünk le a Fekete-tengeren. Fegyverek segítsége nélkül ez az agressziós cselekmény jogilag nem jöhet szóba.
Ebbe akár 4 (!!!) vadászgép fedezete alatt hoztak be egy repülőt személyzettel, amelyek közül kettő bekapcsolt transzponder mellett végzett demonstrációs akciókat, két vadászgép pedig közelről repült a felderítő repülőgépekről kikapcsolt transzponderekkel, egy célpontot ábrázolva a radaron. Elnökünket annyi gép kíséri, de itt egy közönséges felderítő repülés, amiből már millió volt. Mindenféle kíséret nélkül.
El van szarva. Leégették. Nagyon nehéz több órát repülni szűk alakzatban, ezért valaki hibázott, és ezt észrevettük.
Mi volt a britek ötlete, a Mulen-változatok.
Egyértelmű, hogy az ilyen járatokat most legalább egy csapatnak teljesítenie és ellensúlyoznia kell. Vagy ami még jobb, két link. Mert itt nem az intelligencia a kérdés, ami nem ad okot.
Ez már imázskérdés, amit a mai borotváltak szerintem támogatni tudtak.
Most dől el, ki a Batek a Fekete-tengeren.
Most rajtunk a sor.