Azt is vedd figyelembe, hogy egy ilyen gép összedobása nem 2 hét. Arról nem is beszélve, hogy nem létezik, hogy összerakj mindenestül egy magyar gépet. Avionikával, szerkezettel, hajtóművel, érzékelőkkel, fegyverzettel. Onnantól pedig, ha egy új gépet akarsz háború alatt legyártani, akkor ahhoz minden elemnek rendelkezésre kell állnia.Ami azt illeti,nem a hazai munkahelyek,hanem a hazai kapacitás itt a lényeg.A gyakorlatban háború esetén csak abban lehetsz biztos,ami konkrétan a kezedben van.Én korántsem bizom a V4ben annyira.Mindgondolsz,ha összerugjuk a port az oláhokkal az erdélyi magyarság okán,szlovákok majd átengedik a magyar gépeket javitásra cselákba?Vagy ha konkrétan a szlovákokkal leszünk fasirtba?
Az első feladatuk lenne a beszállítóknak, hogy elvágják a "köldökzsinórt". Az ENSZ azonnal fegyverzeti korlátozást vezetne be bármelyik országgal is lenne konfliktusunk.
Tehát teljességgel felesleges lenne idehaza gyártatni kompletten mindent. Sőt ha emlékszel, a 2.VH. előtt pont a német újrafegyverzés egyik alapja volt, hogy külföldön gyártották le a fegyvereket. A külföldön lévő fegyvergyár akkor is termelhet - ha olyan helyen volt - amikor az összes többi már régen le van stratégiai bombázva.
Szóval van amikor jó ez a "magyar seggbe, magyar lóf@szt" hozzáállás (kézi fegyverek, lőszerek, ruházat mindenképpen okos, ha itthon készül, még ha lassan is), de ha itthon max. pénz áll rendelkezésre egy haditechnikai területen, akkor jó stratégia lehet külföldi fegyvergyárak - részben, vagy egészben való - felvásárlása.