Honvéd az, hogy szerinted pénzkidobás volt a MI-24 az egy dolog, bár nem igazán értem az miért pénzkidobás , hogy a kiképzett pilota állomány nem megy ki a gyakorlatból , effektive kis költségből megoldotta a kormány.Továbbá nem menne el wizzair pilotának, meg mezőgazdasági pilotának.
Ha kérlek ezt kifejtenéd.
Továbbá nem teljesen értem , hogy az beszállunk közös V4 vadászgép gyártó cégbe miért rossz ? Fejtsd már ki kérlek ! Más népek ezt valami örömteli hírnek fogná fel.
Én személy szerint örülök , hogy a cseheknél van a gyártás. Persze nem 100% , mert esetleges konfliktus esetén messze van Csehország, de a gyártási kultúra és a vezetés gondolom marad Cseh és így nem tudják esetleg elbaszni a NER-es spancik. Ne minden rossz ami NER , de azért van rá példa hogy az arany szarrá alakult át.
V4 vadászgépgyártás???Ezt komolyan gondoltad?
Szegény Mihu ebben a formában semmirevaló.Ezért a pénzért egy századnyi Hforceos Mókust lehetett volna venni,ami több harcértéket adna,jóval olcsóbb üzemű,és többet repülhetnének vele a gyerekek,
Igazábol nem tudom,hogy miért jó egy cseh kiérdemesűlt repülőgépgyár Mo-nak.De ami azt illeti,nem Mo vette,hanem egy "üzletember".Csak sajnos a NER rendszer arra épűl,hogy ezek a muksók nem a saját erejükből gazdagodnak,hanem a mi adóforintjaink vesztik el közpénz-jellegüket az ő zsebükben.
Ez az egész sugárhajtású iskolagép program kicsit sánta.Hány merevszárnyú pilóta is kell nekünk összesen?50?Ez évi szinten mennyit jelent?
Mire akarjuk még használni a gépeket?Milyen körülményekre számitva?
Hogy az Albákkal tartsuk fent a Gripen pilóták repkészségét,azt nem javallanám.Skoda Fábiát vezetve az életben nem fogod megtanulni az FH12 Volvo kamiont igazgatni.
Szóval kérdőjelek vannak bőven.A válaszokat viszont csak találgatjuk.