Azért Singapúrt ne felejtsük el....mert az az eddig épült gépekben nem volt benne, csak egy tesztgépre szerelték fel.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Azért Singapúrt ne felejtsük el....mert az az eddig épült gépekben nem volt benne, csak egy tesztgépre szerelték fel.
A gyártó oldalán nem találtam arra utalást, hogy a szingapúri gépeken lenne Hforce.Azért Singapúrt ne felejtsük el....
Upsz, nekem tök az van előttem, hogy ők voltak az elsők,...tévedés jogát fenntartomA gyártó oldalán nem találtam arra utalást, hogy a szingapúri gépeken lenne Hforce.
a cél az lenne, hogy Magyarország regionálisan az egyik felújító-, javító-, karbantartóközpontját adja a H225M-es típusú gépek helikoptercsaládjának.
Ennek egyelőre a szakmai, befektetési hátterét próbálják összehozni, utána dőlhet el, hogy ez pontosan hol létesüljön.
Na, az Index is lehozta - kicsit megkésve bár, de ... - a héten történt Airbus kiruccanás riportját.
Új infó:
Ez mindenesetre érdekes fordulat. Számomra ez több szempontból is érthetetlen.
Miért PONT a H225 családra? Amikor H135/145-re sokkal nagyobb a várható darabszám, ha esetleg arra felépítenek egy nemzeti helikopter stratégiát.
Tény, hogy a szerbek azt a vonalat már lestipistopizták.
A térségben H2XX-as családból viszonylag van is darabszám, azonban:
- a románok H215-ös elődeit használják, gyártották
- az ukránok most vettek egy halom H225-öst, de azokat várhatóan maguk fogják intézni, nálunk is több gépük lesz.
- a szlovénoknak van még 4 Super Pumája, meg 3-at várnak a szerbek is, de ez a plusz 7 db nem biztos, hogy eltartaná a szervizközpontot.
- azt meg nem gondolom, hogy tőlünk nyugatabbra lévő országokból (Pl. Németország) ide hoznák a Super Pumákat, mivel arra ott a francia kapacitás. Vagy ki tudja...
Esetlegesen ez az új fordulat jelentheti azt is, hogy az Airbusnak most lett elege a románokból, és bezárja a brassói üzemet?
Ebben az esetben pedig nem véletlen a Gyulai helyszínválasztás. Így viszont könnyebb lesz kielégíteni az új gyár kezdeti munkaerőigényét.
Provence-ban születnek a honvédség repülő sivatagi hiúzai
A Magyar Nemzet is elkísérte a magyar küldöttséget az Airbus Helicopters marignane-i gyáregységébe, ahol már a végszerelő soron van a honvédség új közepes katonai szállítóhelikopterének első példánya. A delegációt Maróth Gáspár, a védelmi fejlesztésekért felelős kormánybiztos vezette. A...magyarnemzet.hu
Provence-ban születnek a honvédség repülő sivatagi hiúzai
A Magyar Nemzet is elkísérte a magyar küldöttséget az Airbus Helicopters marignane-i gyáregységébe, ahol már a végszerelő soron van a honvédség új közepes katonai szállítóhelikopterének első példánya. A delegációt Maróth Gáspár, a védelmi fejlesztésekért felelős kormánybiztos vezette. A...magyarnemzet.hu
Provence-ban születnek a honvédség repülő sivatagi hiúzai
A Magyar Nemzet is elkísérte a magyar küldöttséget az Airbus Helicopters marignane-i gyáregységébe, ahol már a végszerelő soron van a honvédség új közepes katonai szállítóhelikopterének első példánya. A delegációt Maróth Gáspár, a védelmi fejlesztésekért felelős kormánybiztos vezette. A...magyarnemzet.hu
Végképp nem értem, ezeknél a képeknél itt miért vagy szomorú, @formosa1
Biztos nem vette be a hangulatgyógyszerét, mindig röhögni szokottVégképp nem értem, ezeknél a képeknél itt miért vagy szomorú, @formosa1
Fura is voltBiztos nem vette be a hangulatgyógyszerét, mindig röhögni szokott
A gyártó oldalán nem találtam arra utalást, hogy a szingapúri gépeken lenne Hforce.
Nekem anno az jött le, hogy minden H225M legalább HForce0:Upsz, nekem tök az van előttem, hogy ők voltak az elsők,...tévedés jogát fenntartom
A tényleges gyártás (végül is összeszerelés) időtartama:
"a sárgászöld alapozóval kezelt helikoptersárkányokba hat hónap alatt kerülnek bele a hajtóművek, reduktorok, különböző fedélzeti rendszerek, érzékelők, kábelek", majd "az összeszerelést gépenként négy hónapos tesztfázis követi."
Mit értesz sürgős alatt?Érdekelne, hogy ha sürgős, akkor mennyi idő lenne?