Azért Singapúrt ne felejtsük el....mert az az eddig épült gépekben nem volt benne, csak egy tesztgépre szerelték fel.
Azért Singapúrt ne felejtsük el....mert az az eddig épült gépekben nem volt benne, csak egy tesztgépre szerelték fel.
A gyártó oldalán nem találtam arra utalást, hogy a szingapúri gépeken lenne Hforce.Azért Singapúrt ne felejtsük el....
Upsz, nekem tök az van előttem, hogy ők voltak az elsők,...tévedés jogát fenntartomA gyártó oldalán nem találtam arra utalást, hogy a szingapúri gépeken lenne Hforce.
a cél az lenne, hogy Magyarország regionálisan az egyik felújító-, javító-, karbantartóközpontját adja a H225M-es típusú gépek helikoptercsaládjának.
Ennek egyelőre a szakmai, befektetési hátterét próbálják összehozni, utána dőlhet el, hogy ez pontosan hol létesüljön.
Na, az Index is lehozta - kicsit megkésve bár, de ... - a héten történt Airbus kiruccanás riportját.
Új infó:
Ez mindenesetre érdekes fordulat. Számomra ez több szempontból is érthetetlen.
Miért PONT a H225 családra? Amikor H135/145-re sokkal nagyobb a várható darabszám, ha esetleg arra felépítenek egy nemzeti helikopter stratégiát.
Tény, hogy a szerbek azt a vonalat már lestipistopizták.
A térségben H2XX-as családból viszonylag van is darabszám, azonban:
- a románok H215-ös elődeit használják, gyártották
- az ukránok most vettek egy halom H225-öst, de azokat várhatóan maguk fogják intézni, nálunk is több gépük lesz.
- a szlovénoknak van még 4 Super Pumája, meg 3-at várnak a szerbek is, de ez a plusz 7 db nem biztos, hogy eltartaná a szervizközpontot.
- azt meg nem gondolom, hogy tőlünk nyugatabbra lévő országokból (Pl. Németország) ide hoznák a Super Pumákat, mivel arra ott a francia kapacitás. Vagy ki tudja...
Esetlegesen ez az új fordulat jelentheti azt is, hogy az Airbusnak most lett elege a románokból, és bezárja a brassói üzemet?
Ebben az esetben pedig nem véletlen a Gyulai helyszínválasztás. Így viszont könnyebb lesz kielégíteni az új gyár kezdeti munkaerőigényét.
![]()
Provence-ban születnek a honvédség repülŠsivatagi hiúzai
A Magyar Nemzet is elkÃsérte a magyar küldöttséget az Airbus Helicopters marignane-i gyáregységébe, ahol már a végszerelÅ soron van a honvédség új közepes katonai szállÃtóhelikopterének elsÅ példánya. A delegációt Maróth Gáspár, a védelmi fejlesztésekért felelÅs...magyarnemzet.hu
![]()
Provence-ban születnek a honvédség repülŠsivatagi hiúzai
A Magyar Nemzet is elkÃsérte a magyar küldöttséget az Airbus Helicopters marignane-i gyáregységébe, ahol már a végszerelÅ soron van a honvédség új közepes katonai szállÃtóhelikopterének elsÅ példánya. A delegációt Maróth Gáspár, a védelmi fejlesztésekért felelÅs...magyarnemzet.hu
![]()
Provence-ban születnek a honvédség repülŠsivatagi hiúzai
A Magyar Nemzet is elkÃsérte a magyar küldöttséget az Airbus Helicopters marignane-i gyáregységébe, ahol már a végszerelÅ soron van a honvédség új közepes katonai szállÃtóhelikopterének elsÅ példánya. A delegációt Maróth Gáspár, a védelmi fejlesztésekért felelÅs...magyarnemzet.hu
Végképp nem értem, ezeknél a képeknél itt miért vagy szomorú, @formosa1
Biztos nem vette be a hangulatgyógyszerét, mindig röhögni szokottVégképp nem értem, ezeknél a képeknél itt miért vagy szomorú, @formosa1
Fura is voltBiztos nem vette be a hangulatgyógyszerét, mindig röhögni szokott
A gyártó oldalán nem találtam arra utalást, hogy a szingapúri gépeken lenne Hforce.
Nekem anno az jött le, hogy minden H225M legalább HForce0:Upsz, nekem tök az van előttem, hogy ők voltak az elsők,...tévedés jogát fenntartom![]()
A tényleges gyártás (végül is összeszerelés) időtartama:
"a sárgászöld alapozóval kezelt helikoptersárkányokba hat hónap alatt kerülnek bele a hajtóművek, reduktorok, különböző fedélzeti rendszerek, érzékelők, kábelek", majd "az összeszerelést gépenként négy hónapos tesztfázis követi."
Mit értesz sürgős alatt?Érdekelne, hogy ha sürgős, akkor mennyi idő lenne?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..